
H Blue Star Ferries απέκτησε το BLUE STAR PATMOS, ένα ακόμα νεότευκτο, υπερσύγχρονο πλοίο.
Το BLUE STAR PATMOS ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co Ltd της Ν. Κορέας με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές και παραλήφθηκε τον Ιούνιο του 2012. Το νεότευκτο πλοίο πραγματοποίησε το πρώτο του δρομολόγιο στη γραμμή Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης την Τρίτη 10 Ιουλίου 2012. Με αφορμή τον πρώτο του κατάπλου στα νησιά, την Τετάρτη 11 Ιουλίου, πραγματοποιήθηκαν τελετές παρουσίασης του πλοίου στα λιμάνια της Χίου και της Μυτιλήνης παρουσία, του Υπουργού Ναυτιλίας & Αιγαίου κ. Κωστή Μουσουρούλη, του προέδρου της Marfin Investment Group (MIG) κ. Ανδρέα Βγενόπουλου, των τοπικών Αρχών και πλήθος κόσμου.
Η Blue Star Ferries εγκαινίασε τη νέα εποχή στις θαλάσσιες συγκοινωνίες της χώρας και συνεχίζει σε μία δύσκολη στιγμή για τη χώρα με μία επένδυση που υπερβαίνει τα 70 εκατ. ευρώ, με στόχο τη συνεχή προσπάθεια να προσφέρει υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες με σύγχρονα, καινούργια και γρήγορα πλοία και να συμβάλλει στην ανάπτυξη των νησιών προς όφελος των κατοίκων και των επισκεπτών τους.
Σε ομιλία του στην εκδήλωση για το πρώτο δρομολόγιο του νέου σκάφους, ο κ. Σπύρος Πασχάλης, Διευθύνων Σύμβουλος της Attica Group, δήλωσε:
“ Η Εταιρεία μας μέσα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για την πατρίδα μας αλλά και προβληματική για τις Ακτοπλοϊκές μας συγκοινωνίες, τόλμησε και κατάφερε με επιτυχία να ολοκληρώσει επένδυση αξίας € 140 εκατ. με την κατασκευή του BLUESTARPATMOS, αλλά και του αδελφού του πλοίου BLUESTARDELOS το οποίο έχει δρομολογηθεί με επιτυχία στις γραμμές των Κυκλάδων, αποδεικνύοντας ότι υπάρχουν ακόμα δυνατότητες για πρόοδο και ανάπτυξη στην χώρα μας.
Με τη δρομολόγηση του BLUESTARPATMOS, η Εταιρεία μας θα εξυπηρετεί τις Ακτοπλοϊκές μας συγκοινωνίες στο Αιγαίο με 9 πλοία, μέσου όρου ηλικίας μόλις 10 ετών, το μεταφορικό μας έργο θα ξεπεράσει τους 3.150.000 επιβάτες το 2012 και θα εκτελεστούν συνολικά πάνω από 3.500 δρομολόγια.
Για το μεγάλο αυτό έργο και την συμβολή μας στην αναβάθμιση των Ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών της πατρίδας μας είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι, και σήμερα οφείλουμε να τιμήσουμε και να ευχαριστήσουμε τους μετόχους μας, τα στελέχη και τους συναδέλφους μας της στεριάς και κυρίως τους ναυτικούς μας, χωρίς τις ικανότητες των οποίων, τα νησιά μας θα ήταν καταδικασμένα σε μαρασμό. ”
Ο υπουργός Ναυτιλίας & Αιγαίου κ. Κωστής Μουσουρούλης ανέφερε σχετικά:
“Καλή τύχη με έφερε σήμερα εδώ με ανάμικτα και ειλικρινή συναισθήματα. Από τη μια είναι η μεγάλη μου χαρά που εγκαινιάζεται αυτή η γραμμή με αυτό το συγκεκριμένο πλοίο και σε αυτές τις δύσκολες οικονομικά και κοινωνικά συγκυρίες και από την άλλη δέος για τις δυνατότητες που ανοίγονται μπροστά μας στον θαλάσσιο τομέα. Έναν τομέα που η Ελλάδα έχει δείξει υπεροχή σε παγκόσμιο επίπεδο.”
Ο κ. Ανδρέας Βγενόπουλος, πρόεδρος της MARFIN INVESTMENT GROUP (MIG), μητρικής εταιρείας του ομίλου στον οποίο ανήκει και η Blue Star Ferries, δήλωσε:
“Είμαστε όλοι πολύ ευχαριστημένοι γιατί βρισκόμαστε εδώ σε ένα από τα καλύτερα πλοία. Είμαστε περήφανοι γιατί το πιο σύγχρονο πλοίο στον κόσμο βρίσκεται στην Ελλάδα και έχει δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη”.
Τα κύρια χαρακτηριστικά του πλοίου είναι: Ολικό μήκος 145,9μ. – Πλάτος 23,2μ. – Βύθισμα 5,7μ. – Ιπποδύναμη κυρίων μηχανών 42.913 BHP ή 32.000 KW – GRT 10.756 – Ταχύτητα 26 μίλια/ώρα, δυνατότητα μεταφοράς 2.000 επιβατών και 430 αυτοκινήτων Ιδιωτικής Χρήσης ή 60 φορτηγών και 146 Ι.Χ..
Διαθέτει 90 καμπίνες επιβατών (326 κλίνες), 405 καθίσματα Αεροπορικού Τύπου, άνετους κοινόχρηστους χώρους επιβατών και όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να προσφέρει ένα πολυτελές και άνετο ταξίδι όλο το χρόνο ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ