
Τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιά επισκέφθηκε σήμερα το πρωί ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος, ο οποίος τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι πρώτο μέλημα είναι η επανασύσταση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και πρόσθεσε ότι στον ΟΛΠ έχει δημιουργηθεί η βάση συγκρότησης του δικτύου των ελληνικών λιμένων.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επεσήμανε επίσης, ότι πρέπει να υπάρξει οριοθέτηση μεταξύ των λιμενικών αρχών (authority), της διαχείρισης των λιμένων και της παροχής λιμενικών υπηρεσιών. Σε ότι αφορά τις ιδιωτικές επενδύσεις στα λιμάνια, δήλωσε ότι είναι καλοδεχούμενες, αλλά δεν θα παραχωρήσουν τα κρατικά μονοπώλια την θέση τους στα ιδιωτικά. «Πρέπει να επενδύσουμε στο λιμάνι του Πειραιά και σε όλα τα ελληνικά λιμάνια, στην αρχή λιμένος, στην οργανωμένη λιμενική πολιτική που θα επιτρέψει να γίνουν πολύ μεγάλες επενδύσεις, χωρίς να δημιουργηθούν νέα ιδιωτικά μονοπώλια, αλλά με την έντονη συμμετοχή των ξένων επενδυτών, γιατί μόνο έτσι μπορεί η ελληνική λιμενική βιομηχανία να λειτουργήσει ανταγωνιστικά στη Μεσόγειο», υπογράμμισε ο κ. Βενιζέλος. Αναφερόμενος στον κλάδο κρουαζιέρας, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «μπορούμε να κάνουμε μικρά θαύματα».
Μιλώντας για τη ναυπηγική βιομηχανία, τάχθηκε υπέρ της δημιουργίας ενιαίου φορέα ναυπηγικής πολιτικής, ενώ έκανε λόγο για επαναφορά της ναυτιλίας στην Ελλάδα και πρόσθεσε ότι πρέπει να πειστεί η Κομισιόν να δώσει μια ευκαιρία στην ελληνική ναυπηγική βιομηχανία, χωρίς καταναγκασμούς νομικού και γραφειοκρατικού χαρακτήρα. Επισήμανε, παράλληλα, ότι η ναυπηγική βιομηχανία στην Ελλάδα συνδέεται και με την αμυντική πολιτική της χώρας.
Τέλος, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ υπογράμμισε ότι πρέπει να διαμορφωθούν οι χώροι υποδοχής και επαναπατρισμού των ναυτιλιακών επιχειρήσεων, καθώς και το ότι πρέπει να κατασκευαστεί ο οδικός άξονας «Ανδρέας Παπανδρέου», αλλά και να επεκταθούν μέχρι τον Πειραιά τα μέσα σταθερής τροχιάς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Με την αβεβαιότητα να αποτελεί το νέο status quo του διεθνούς εμπορίου και της παγκόσμιας ναυτιλίας, η δραστηριότητα των πλοιοκτητών στη δευτερογενή αγορά bulk…
Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, πρόσφατη έκθεση του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (IEA) σκιαγραφεί τις τελευταίες τάσεις στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Νέες αναταράξεις προμηνύονται για τις εισαγωγές αργού και τα διυλιστήρια της Κίνας, μετά την επιβολή αμερικανικών κυρώσεων σε έναν από τους πιο κρίσιμους τερματικούς…
Η ναυτιλιακή βιομηχανία αποτελεί κατεξοχήν μια από τις πιο δυναμικές βιομηχανίες, με τις εξελίξεις που διαδραματίζονται στο εξωτερικό της περιβάλλον να επηρεάζουν άμεσα τη…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω του διπλωματικού σώματός της, της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Εξωτερικής Δράσης (ΕΥΕΔ), καλεί τα κράτη-μέλη να υποστηρίξουν μια δήλωση που θα επιτρέπει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ