
Τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιά επισκέφθηκε σήμερα το πρωί ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος, ο οποίος τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι πρώτο μέλημα είναι η επανασύσταση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και πρόσθεσε ότι στον ΟΛΠ έχει δημιουργηθεί η βάση συγκρότησης του δικτύου των ελληνικών λιμένων.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επεσήμανε επίσης, ότι πρέπει να υπάρξει οριοθέτηση μεταξύ των λιμενικών αρχών (authority), της διαχείρισης των λιμένων και της παροχής λιμενικών υπηρεσιών. Σε ότι αφορά τις ιδιωτικές επενδύσεις στα λιμάνια, δήλωσε ότι είναι καλοδεχούμενες, αλλά δεν θα παραχωρήσουν τα κρατικά μονοπώλια την θέση τους στα ιδιωτικά. «Πρέπει να επενδύσουμε στο λιμάνι του Πειραιά και σε όλα τα ελληνικά λιμάνια, στην αρχή λιμένος, στην οργανωμένη λιμενική πολιτική που θα επιτρέψει να γίνουν πολύ μεγάλες επενδύσεις, χωρίς να δημιουργηθούν νέα ιδιωτικά μονοπώλια, αλλά με την έντονη συμμετοχή των ξένων επενδυτών, γιατί μόνο έτσι μπορεί η ελληνική λιμενική βιομηχανία να λειτουργήσει ανταγωνιστικά στη Μεσόγειο», υπογράμμισε ο κ. Βενιζέλος. Αναφερόμενος στον κλάδο κρουαζιέρας, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «μπορούμε να κάνουμε μικρά θαύματα».
Μιλώντας για τη ναυπηγική βιομηχανία, τάχθηκε υπέρ της δημιουργίας ενιαίου φορέα ναυπηγικής πολιτικής, ενώ έκανε λόγο για επαναφορά της ναυτιλίας στην Ελλάδα και πρόσθεσε ότι πρέπει να πειστεί η Κομισιόν να δώσει μια ευκαιρία στην ελληνική ναυπηγική βιομηχανία, χωρίς καταναγκασμούς νομικού και γραφειοκρατικού χαρακτήρα. Επισήμανε, παράλληλα, ότι η ναυπηγική βιομηχανία στην Ελλάδα συνδέεται και με την αμυντική πολιτική της χώρας.
Τέλος, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ υπογράμμισε ότι πρέπει να διαμορφωθούν οι χώροι υποδοχής και επαναπατρισμού των ναυτιλιακών επιχειρήσεων, καθώς και το ότι πρέπει να κατασκευαστεί ο οδικός άξονας «Ανδρέας Παπανδρέου», αλλά και να επεκταθούν μέχρι τον Πειραιά τα μέσα σταθερής τροχιάς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ