
Σε χθεσινή ομιλία του ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ελ. Βενιζέλος παρουσιάζοντας τις προγραμματικές του δεσμεύσεις, εξήγγειλε την επανασύσταση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας
Συγκεκριμένα αναπτύσσοντας τις προτάσεις για τη δομή και τη λειτουργία της κυβέρνησης, ο κ. Βενιζέλος δήλωσε ότι ο αριθμός των υπουργείων δεν θα ξεπερνά τα 14, μεταξύ των οποίων θα είναι και αυτό του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.
Η δήλωσή του, όπως ήταν άλλωστε αναπόφευκτο, ξεσήκωσε αντιδράσεις κυρίως από τη μεριά της Ν.Δ. και σχόλια όπως αυτό του Γιάννη Πλακιωτάκη, υποψήφιου βουλευτή της Ν.Δ., ο οποίος είπε: «Εδώ και δυόμισι χρόνια οι κύριοι Παπανδρέου και Βενιζέλος, αφού κατάργησαν το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, δεν άκουγαν τον Αντώνη Σαμαρά, που κατήγγειλε την απόφασή τους και δεν έκαναν τίποτα για την επανασύστασή του, όπως επίμονα τους ζητούσε». Ενώ ο εκπρόσωπος της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης μετά την εξαγγελία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ δήλωσε:
«Ξαφνικά σήμερα», πρόσθεσε, «ο κ. Βενιζέλος δηλώνει ότι θέλει να ξανακτίσει εκείνο που οι ίδιοι γκρέμισαν». «Χρειάστηκε, όμως, να μεσολαβήσει, πριν από λίγες ημέρες, η έκθεση της Ε.Ε. που τονίζει (σελ. 34), ότι η κατάργηση του Υπουργείου “ώθησε τους πλοιοκτήτες στην αλλαγή σημαίας”, με επιπτώσεις στην απασχόληση και τα φορολογικά έσοδα», συνέχισε ο κ. Μιχελάκης και κατέληξε: «Είναι άλλη μια απόδειξη ότι ο κ. Βενιζέλος προσπαθεί να εξαπατήσει τους Έλληνες, υποσχόμενος πράγματα που μπορούσε να κάνει και δεν έκανε. Είναι απόδειξη πως δεν έχει κανένα σχέδιο για την έξοδο από την κρίση και κανένα πρόγραμμα για την Ανάταξη και την Ανάπτυξη της Οικονομίας».
Σημειώνεται ‘ότι εκτός της Νέας Δημοκρατίας, υπέρ της επανασύστασης του ΥΕΝ μαζί με το Λιμενικό Σώμα έχουν ταχθεί ακόμη ο ΛΑΟΣ, οι Ανεξάρτητοι Ελληνες και η Δημοκρατική Συμμαχία. Υπέρ της σύστασης υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, «πολιτικοποιημένου όμως και όχι στρατιωτικοποιημένου», τάσσεται ο ΣΥΡΙΖΑ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ