
Σε επίσχεση εργασίας έχει προχωρήσει από χθες το πλήρωμα του πλοίου της LANE «Βιτσέντζος Κορνάρος» για μη καταβολή δεδουλευμένων.
Η εταιρεία σε επιστολή της προς το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά αναγνωρίζει το πρόβλημα και αναφέρει ότι της οφείλονται από το υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας 1.700.000 ευρώ από τις επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές.
Στη πρόσφατη συνάντηση που είχε η αρμόδια υπουργός Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Α. Διαμαντοπούλου με τις ναυτεργατικές οργανώσεις της ΠΝΟ, είχε διαβεβαιώσει ότι μέχρι τέλος του μήνα θα έχει εκταμιευθεί το ποσό των 15 εκατ. ευρώ που είναι τα χρήματα από επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές και οφείλονται σε πλοιοκτήτριες εταιρείες.
Το «Βιτσέντζος Κορνάρος» που πραγματοποιεί τη διαδρομή στην «άγονη γραμμή» Πειραιά, Κύθηρα, Γύθειο, Καλαμάτα, Μονεμβασιά, Αντικύθηρα, Κίσαμος (Καστέλλι), διαθέτει περίπου 60 άτομα πλήρωμα και σύμφωνα με τις καταγγελίες τους καταγγέλλουν, έχουν να πληρωθούν από τον Οκτώβριο του 2011.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούγονται αυτές οι διαμαρτυρίες για την μη έγκαιρη καταβολή των χρημάτων για τις άγονες. Οι πλοιοκτήτες υποστηρίζουν ότι οι τράπεζες πλέον δεν δέχονται τα έγγραφα από τα μισθώματα, προκειμένου να εξυπηρετούν με ρευστότητα τις ναυτιλιακές εταιρείες, ενώ όλες οι συναλλαγές μεταξύ αυτών και η παροχή υπηρεσιών προς τα πλοία, όπως καύσιμα, λάδια, εισφορές, έως και σκουπίδια, γίνονται τοις μετρητοίς.
Πάντως το πλοίο είναι άγνωστο το πότε θα αρχίσει πάλι τα δρομολόγιά του προς τις άγονες γραμμές.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η καινοτόμος τεχνολογία συμπιεστών MOPICO της Everllence ενισχύει το δίκτυο μεταφοράς φυσικού αερίου της Λιθουανίας, εισάγοντας μια νέα εποχή ηλεκτρικής συμπίεσης, χωρίς εκπομπές διοξειδίου…

Η τεχνολογική καινοτομία στη ρομποτική αυτοματοποίηση εισέρχεται δυναμικά στον ναυπηγικό κλάδο, καθώς η νοτιοκορεατική Rainbow Robotics ενώνει τις δυνάμεις της με τη Samsung Heavy…

Μια σημαντική ανακοίνωση έρχεται από τη Νότια Κορέα, όπου η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) παρουσίασε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000…

Ένα ακόμα ορόσημο στην πορεία επέκτασης του υπό ναύλωση στόλου της σημείωσε πρόσφατα η QatarEnergy, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τη θαλάσσια μεταφορά του καταριανού…

Την προηγούμενη εβδομάδα, η πίεση στη Ρωσία αυξήθηκε έντονα, γεγονός που μεταφράστηκε με ένα «ενιαίο μέτωπο» κυρώσεων, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η…

Συνεχίζεται μέχρι νεωτέρας η απεργία των εργαζομένων της Boeing Defense, καθώς δεν υπήρξε συμφωνία με την εταιρεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι…

Οι εμπορικές ροές προσαρμόστηκαν στις νέες γεωπολιτικές εξελίξεις την περασμένη εβδομάδα, με τις εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα να αποτελούν ρυθμιστή ζήτησης των πλοίων, όπως…

Εν μέσω του θερμού καλοκαιρού και εν αναμονή του ψυχρού χειμώνα, οι εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στη Γηραιά Ήπειρο συνεχίστηκαν με αμείωτο ρυθμό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ