
Η APM Terminals εγκαινίασε πρόσφατα τα γραφεία της στο Χονγκ-Κονγκ με προφανή στόχο να επεκτείνει την συνεργασία της με τους Ασιάτες πελάτες της και να προσελκύσει νέους. Όπως σημείωσε στέλεχος της εταιρείας «προτιμούμε να είμαστε περισσότερο ένας σημαντικός συνεργάτης με άμεσες και αποδοτικές λύσεις παρά απλοί πωλητές.
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι 13 από τους 20 μεγαλύτερους πελάτες της εταιρείας βρίσκονται στην Ασία κάτι που αναμφισβήτητα επηρέασε την εταιρεία στο να δημιουργήσει γραφεία στο λιμάνι-κόμβο της ευρύτερης περιοχής. Μία ομάδα εξειδικευμένων και έμπειρων στελεχών θα στεγάζονται στα νέα γραφεία και θα εξυπηρετούν τους πελάτες από το Χονγκ-Κονγκ, την ηπειρωτική Κίνα, την Σιγκαπούρη, την Ταϊβάν, την Νότιο Κορέα και την Ιαπωνία. Ο υπεύθυνος της εταιρείας για την περιοχή της Ασίας τόνισε ότι η συνεργασία ανάμεσα στους ιδιοκτήτες φορτίων, τους μεταφορείς και τους παρόχους λιμενικών υπηρεσιών θα είναι το κλειδί για να απελευθερωθούν οι κρυμμένες αξίες και να μειωθούν οι όποιες απώλειες στις αλυσίδες μεταφοράς
Την ίδια ώρα η εταιρεία αναμένει να δημιουργήσει 400-600 θέσεις εργασίας όταν ο νέος τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι της Savona-Vado στην Ιταλία, τεθεί σε πλήρη λειτουργία κατά το πρώτο μισό του 2016. Η APM Terminals θα επενδύσει €150 εκατομμύρια από τα €450 εκατομμύρια που θα κοστίσει το έργο, ενώ τα υπόλοιπα θα προέλθουν από τον δημόσιο τομέα. Η έναρξη της επένδυσης έχει παρουσιάσει καθυστερήσεις οι οποίες αποδίδονται στις γραφειοκρατικές διαδικασίες και στις απαραίτητες εγκρίσεις από το κράτος. Στέλεχος της εταιρείας είπε ότι το έργο έχει λάβει όλες τις απαραίτητες περιβαλλοντικές άδειες, ενώ η τοπική κοινωνία αντιδρά μόνο σε ένα μικρό τμήμα του έργου που αφορά δοκιμαστικές εκβαθύνσεις. Η υπόθεση βρίσκεται ήδη στα δικαστήρια και αναμένεται η τελική απόφαση να εκδοθεί τον Μάιο.
Η επένδυση αφορά την κατασκευή προβλήτας με διαθέσιμο μήκος για τα πλοία, 700 μέτρα, με βύθισμα μέχρι 20 μέτρα και θα διαθέτει 6 Super Post Panamax γερανογέφυρες καθώς και αποθηκευτικό χώρο 21 εκταρίων. Η ετήσια δυναμικότητά του θα είναι 860.000 TEU.
Περισσότερα για τους παγκόσμιους διαχειριστές τερματικών σταθμών @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε εκδήλωση της «Πρωτοβουλίας 21», στις 20 Οκτωβρίου 2025 στο Μέγαρο Μουσικής, όπου έγινε απολογισμός των δράσεων που υλοποιήθηκαν κατά τη…

Με αριθμό μελών-ρεκόρ, αυξημένο παγκόσμιο αποτύπωμα και ανανεωμένη εστίαση στις μελλοντικές προτεραιότητες του κλάδου, η INTERCARGO γιορτάζει φέτος τα 45 έτη από την ίδρυσή…

Με τη σημασία των κρίσιμων μετάλλων για την παγκόσμια οικονομία να αυξάνεται ραγδαία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και οι ΗΠΑ ενώνουν τις δυνάμεις τους…

Πρόσφατα, το bulk carrier ονόματι «MV Veracity» παραδόθηκε στη Sea Pioneer από το ναυπηγείο Oshima Shipbuilding Co. της Ιαπωνίας. Τόσο η παράδοση του πλοίου,…

Η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά εκκίνησε μια διαδικασία διαβούλευσης με εκπροσώπους της ναυτιλιακής βιομηχανίας για τον εντοπισμό πιθανών εταίρων που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν…

Τον Σεπτέμβριο του 2025 διενεργήθηκαν ανά τον κόσμο συνολικά 6.777 επιθεωρήσεις κράτους λιμένα, οι οποίες οδήγησαν σε 178 κρατήσεις, με 20.209 καταγεγραμμένες ελλείψεις και…

Υπό το πρίσμα των πρόσφατων εξελίξεων γύρω από το NZF, οργανισμοί της ναυτιλίας επιβεβαίωσαν εκ νέου την υποστήριξή τους προς τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό…

Μια σημαντική κορυφή κατέκτησε στις 29 Οκτωβρίου η Nvidia, γεγονός που αναδεικνύει το διαρκώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για μετοχές εταιρειών τεχνητής νοημοσύνης. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ