
Ο υπεύθυνος του τομέα Οικονομίας και Οικονομικών της Δημοκρατικής Συμμαχίας, ευρωβουλευτής, Θεόδωρος Σκυλακάκης, προέβη σήμερα στην παρακάτω δήλωση:
«Με τις δηλώσεις που έγιναν μετά το Eurogroup, αποδείχθηκε χθες το βράδυ ότι η συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ δεν είχε καθόλου διαπραγματευτεί το θέμα των μικρών Ελλήνων ομολογιούχων στην Ευρώπη και οι υποσχέσεις που έδινε ο κ. Βενιζέλος, προ της υλοποίησης του PSI, ήταν ανεύθυνες και ανυπόστατες.
Ο κ. Βενιζέλος είτε παραπλανούσε τους Έλληνες μικρο-ομολογιούχους όταν έλεγε ότι: «θα υπάρξει μηχανισμός αναπλήρωσης των απωλειών και αυτό αφορά πρωτίστως αυτούς που αν είχαν καταθέσει τα λεφτά τους σε τράπεζες θα είχαν την εγγύηση του Ταμείου Εγγύησης Καταθέσεων, του ΤΑΕΚΕ, γιατί όπως ξέρετε η κατάθεση είναι μέχρι 100.000 ευρώ ανά πρόσωπο ανά τράπεζα», είτε έδειξε απίστευτη αμέλεια, αφού δεν είχε -ως όφειλε- διαπραγματευτεί το θέμα προ της κατάληξης του PSI, όταν ήταν σε πολύ καλύτερη διαπραγματευτική θέση.
Ο κ. Βενιζέλος κατέληξε να το κάνει κατόπιν εορτής και απέτυχε παταγωδώς, ενώ η Νέα Δημοκρατία διακρίνεται για την ένοχη σιωπή της.
Σε κάθε περίπτωση πάντως η άνιση μεταχείριση των Ελλήνων μικρών ομολογιούχων έναντι της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, η οποία δεν είχε κανένα ιδιαίτερο δικαίωμα ως κάτοχος των ίδιων ομολόγων με τους υπολοίπους να απολαμβάνει διακριτική μεταχείριση και κυρίως η προστασία την οποία εξασφάλισε το ελληνικό κράτος για τις οφειλές του, σε σχέση με την ιδιωτική περιουσία του δημοσίου, αλλάζοντας εκ των υστέρων με νόμο τις συμβάσεις τις οποίες είχε συνάψει, δημιουργούν σοβαρά νομικά θέματα τα οποία είναι βέβαιο ότι θα απασχολήσουν τα ελληνικά και διεθνή δικαστήρια.
Με το δεδομένο αυτό οι ευρωπαίοι εταίροι πρέπει να αντιληφθούν ότι το βαθύ αίσθημα αδικίας που δημιουργεί η στάση του Eurogroup, μετά τη διαπραγματευτική ανυπαρξία της συγκυβέρνησης ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, έχει σοβαρό κίνδυνο να καταλήξει σε απίστευτα νομικά αδιέξοδα και αποφάσεις, που θα επηρεάσουν δυσμενώς τη δημόσια δανειοδότηση σε ολόκληρη την Ευρώπη».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι κρατικές πετρελαϊκές εταιρείες της Κίνας ανέστειλαν τις αγορές ρωσικού πετρελαίου που μεταφέρεται δια θαλάσσης μετά τις κυρώσεις που επέβαλαν οι Ηνωμένες Πολιτείες στις…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, παρουσιάζει τα οφέλη του εξαιρετικά δυναμικού τομέα της κρουαζιέρας για τις…
Πλοία του Πολεμικού Ναυτικού θα καταπλεύσουν στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία επίσκεψης στο κοινό από αύριο, Παρασκευή…
Το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε χθες Τετάρτη κυρώσεις στους ρωσικούς ενεργειακούς ομίλους Rosneft και Lukoil, προσάπτοντας στη Μόσχα «έλλειψη σοβαρής δέσμευσης σε μια ειρηνευτική…
Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ ακύρωσε δεκάδες πτήσεις σήμερα, Πέμπτη 23 Οκτωβρίου, λόγω καταιγίδας που αναμένεται να πλήξει τις ολλανδικές ακτές από το απόγευμα.…
Η Stena RoRo επεκτείνει την εμπιστοσύνη της στα κινεζικά ναυπηγεία με την τοποθέτηση μιας ακόμα παραγγελίας. Ειδικότερα, η σουηδική ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε επιστολή προθέσεων…
Το λιμάνι του Πειραιά συνιστά πλέον το μεγαλύτερο λιμάνι πολλαπλών χρήσεων στη Μεσόγειο, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα όμως αποτελεί…
Το RoRo «SEA CARYATIS» γίνεται το πρώτο ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο που νηολογείται υπό τη σημαία του Λουξεμβούργου. Πρόκειται για μια ιστορική νηολόγηση που σηματοδοτεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ