
Σε διακανονισμό – ρεκόρ ύψους 7,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατέληξαν η ΒΡ και οι συνήγοροι περίπου 100.000 επιχειρήσεων και φυσικών προσώπων που επλήγησαν από τη μεγαλύτερη περιβαλλοντική καταστροφή στην αμερικανική ιστορία.
Όπως είναι γνωστό η πετρελαιοκηλίδα δημιουργήθηκε μετά την έκρηξη που στοίχησε τη ζωή σε 11 ανθρώπους, σε πλατφόρμα της πετρελαϊκής εταιρείας στον Κόλπο του Μεξικού, το 2010. Η είχε ως αποτέλεσμα να καταλήξουν στη θάλασσα 4 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου μέσα στις 85 ημέρες που χρειάστηκαν για να σταματήσει η διαρροή.
Για πολλούς από τους 100.000 ψαράδες, κατοίκους, μέλη των συνεργείων που μετείχαν στον καθαρισμό της πετρελαιοκηλίδας κ.ο.κ, ο διακανονισμός των 7,8 δισ. δεν ήταν η ιδανική κατάληξη της διαμάχης. Παρότι όμως η ΒΡ θα μπορούσε να κληθεί να καταβάλει πολύ μεγαλύτερο ποσό εάν η υπόθεση πήγαινε σε δίκη, είναι πιθανό να επικράτησε η λύση του διακανονισμού προκειμένου να αποφευχθεί μια επανάληψη της υπόθεσης Exxon Valdez, η οποία έκλεισε το 2009 μετά από μία εικοσαετία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ