
Εκλογές τον Απρίλιο ανακοίνωσε πριν από λίγο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Έτσι επιβεβαιώνεται η άποψη πως οι εκλογές θα γίνουν ταχύτατα, αμέσως μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος ανταλλαγής ομολόγων (PSI) και την υπογραφή του νέου μνημονίου.
Ουσιαστικά παράλληλα με την προσπάθεια ολοκλήρωσης των χειρισμών για την αποφυγή της άτακτης χρεοκοπίας, η χώρα εισέρχεται σε προεκλογική περίοδο και στο μεσοδιάστημα θα φανεί αν θα προκύψουν νέοι πολιτικοί σχηματισμοί και πώς θα συμπεριφερθούν οι βουλευτές που διεγράφησαν από τα δύο μεγάλα κόμματα.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παντελής Καψής σημείωσε ότι ο ανασχηματισμός που αναμένεται εντός των επομένων ωρών ή ημερών θα είναι περιορισμένος και θα αφορά μόνο την αναπλήρωση των κενών θέσεων.
Εν τω μεταξύ ο Άδωνις Γεωργιάδης αποχωρώντας από τη θέση του υπουργού Ναυτιλίας παραχώρησε πριν από λίγο συνέντευξη Τύπου στη διάρκεια της οποίας δήλωσε:
Θα προσφέρει μεγάλο έργο ο πρωθυπουργός εάν φτιάξει το αυτόνομο υπουργείο ΕΝ μαζί με το Λιμενικό.
Η Ελλάδα αλλάζει. Θα δώσει την ευκαιρία να πείσουμε τους Έλληνες εφοπλιστές να γυρίσουν στην ελληνική σημαία όσο το δυνατόν περισσότερα πλοία και να συμβάλλουν στη στήριξη της οικονομίας σε αυτές στις δύσκολες εποχές.
Ο Γ. Καρατζαφέρης δεν είχε άλλη επιλογή από το να με διαγράψει χθες και εγώ για να μείνω πιστός στις ιδέες δεν είχα άλλη επιλογή από το να ψηφίσω ναι.
Θέλω να διαβεβαιώσω τους πάντες ότι από όπου αλλού βρεθώ θέλω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό να πείσω τους πολίτες ότι έχουμε μία μεγάλη ευκαιρία να φτιάξουμε το κράτος μας. Και αυτή η ευκαιρία δεν πρέπει να πάει χαμένη.
Αποφάσεις για την έδρα μου θα πάρω εφόσον ψηφισθεί το νομοσχέδιο για την άρση του καμποτάζ.
Μετά την ολοκλήρωση και ψήφιση του νομοσχεδίου θα έρθω σε επαφή με τον κο Καρατζαφέρη για να του δώσω την έδρα πίσω εάν μου το ζητήσει.
Γνωρίζετε ότι λάθη μπορεί να κάναμε αλλά δεν αδιαφορήσαμε σχεδόν για τίποτα. Δυστυχώς οι ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις αφήνουν στη μέση δύο σοβαρά ζητήματα. Αναφέρομαι στις μεταρρυθμίσεις στο θεσμικό πλαίσιο για την ακτοπλοΐα.
Οι δεσμεύσεις μου δεν δεσμεύουν τον ΛΑΟΣ.
Το θέμα της ακτοπλοΐας πρέπει να είναι θέμα άμεσης προτεραιότητας για την κυβέρνηση.
Σήμερα ήταν η συνάντηση για τη Ν/Ζώνη. Όμως παραιτήθηκε και ο κ. Κουτσούκος. ΄Επεσε περονόσπορος. Στη Ζώνη είχαν εκτονωθεί τα πράγματα εν όψει της συνάντησης.
Θέλω να πω ως τελευταία δήλωση θα προσφέρει μεγάλο έργο ο πρωθυπουργός ένα φτιάξει το αυτόνομο υπουργείο ΕΝ μαζί με το Λιμενικό. Η Ελλάδα αλλάζει. Θα δώσει την ευκαιρία να πείσουμε τους Έλληνες εφοπλιστές να γυρίσουν στην ελληνική σημαία όσο το δυνατόν περισσότερα πλοία και να συμβάλλουν στη στήριξη της οικονομίας σε αυτές στις δύσκολες εποχές.
Αποφάσεις για την έδρα μου θα πάρω εφόσον ψηφισθεί το νομοσχέδιο για την άρση του καμποτάζ. Μετά την ολοκλήρωση και ψήφιση του νομοσχεδίου θα έρθω σε επαφή με τον κ. Καρατζαφέρη για να του δώσω την έδρα πίσω εάν μου το ζητήσει,.
Ο πρωθυπουργός έθεσε ως προϋπόθεση παραμονής στην κυβέρνηση την ψήφιση του Μνημονίου. Όμως δεν θα ζητήσω την παραμονή μου . Δεν με ενδιαφέρει ούτε η καρέκλα του υπουργού ούτε του βουλευτή,. Δεν με ενδιαφέρει η συνέχιση της κυβερνητικής μου θητείας.
Χθες η πατρίδα μας σώθηκε από μεγάλο κίνδυνο. Η δύσκολη ψήφος χθες ήταν το ναι όχι το…ΟΧΙ. Το όχι είναι την έγκριση της πλατείας και των δημαγωγών.
Έχει έρθει η ώρα να τελειώσει η δημαγωγία.
Το πολιτικό μας σύστημα χάνει πολύτιμο χρόνο υποχωρώντας στην πίεση του πολιτικού κόστους,
Δεν μας φταίει καμία τρόικα. Μας φταίει ότι δεν έχουμε φτιάξει το κράτος όπως γίνεται σε άλλα κράτη.
Δεν ψήφισα «ναι» φοβικά. Η συμφωνία είναι ρεαλιστικό σχέδιο εξόδου από την κρίση αρκεί να το εφαρμόσουμε, Όλα κρίνονται στο επόμενο 6μηνο. Να μη χάσουμε αυτή την ευκαιρία. ,Είναι η τελευταία.
Είμαστε ο λαός που την τελευταία στιγμή κάνει το θαύμα. Εάν το αποφασίσει η ελληνικός λαός η κρίση θα είναι σύντομα παρελθόν.
Η μεταπολίτευση τελείωσε.
Δεν έχω δεχτεί πρόταση από κανέναν. Η απόφαση μου ήταν απόφαση συνείδησης.
Με το ρευστό πολιτικό σύστημα που υπάρχει δεν έχουμε άλλη επιλογή από τις εκλογές.
Η κυβέρνηση αυτή έχει φτιαχτεί για να μην επιστρέψουμε στη δραχμή. Να είστε σίγουροι για αυτό.
(Πηγή: Marinews)
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ