
Η Λιμενική Αρχή του Long Beach ανακοίνωσε ότι κατέληξε σε καταρχήν συμφωνία για την παραχώρηση για 40 έτη στην Orient Overseas Container Line (OOCL) της έκτασης του Middle Harbor. Το σχέδιο ύψους $4,6 δις στοχεύει στην ανάπτυξη του πλέον σύγχρονου και περιβαλλοντικά φιλικού τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου, οι κύριοι όροι της παραχώρησης έχουν συμφωνηθεί μεταξύ της OOCL, με έδρα το Χονγκ Κονγκ, των θυγατρικών της στις ΗΠΑ, OOCL, LLC και του Long Beach Container Terminal (LBCT). Σύμφωνα με εκτιμήσεις, θα πρόκειται για την μεγαλύτερη συμφωνία του είδους στην ιστορία των ΗΠΑ με βάση το ύψος των κεφαλαίων.
Με βάση τους αρχικούς όρους της συμφωνίας, η λιμενική αρχή θα επενδύσει $1,2 δις για την ανάπτυξη του νέου τερματικού σταθμού, ενώ η OOCL θα επενδύσει περίπου $500 εκ. για την αγορά μηχανολογικού εξοπλισμού τελευταίας τεχνολογίας. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο νέος τερματικός σταθμός θα διπλασιάσει την υπάρχουσα χωρητικότητα του λιμένα. Η Λιμενική Αρχή σημείωσε ότι ο τερματικός σταθμός θα είναι ο πιο φιλικός προς το περιβάλλον στην Βόρεια Αμερική, θα μειώσει την ατμοσφαιρική ρύπανση κατά 50%, με την χρήση ηλεκτροκίνητων μέσων φορτοεκφόρτωσης και διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων καθώς και με την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στα πλοία ώστε να μην λειτουργούν τις γεννήτριές τους όσο βρίσκονται στο λιμάνι (cold ironing).
Η αρχική συμφωνία θα κατατεθεί στην Long Beach Board of Harbor Commissioners’ Finance and Administration Committee για εξέταση. Το έργο αναμένεται να δημιουργήσει περισσότερες από 14.000 νέες θέσεις εργασίας στην Νότια Καλιφόρνια μέχρι το 2020.
Περισσότερα για τις παραχωρήσει λιμενικών τερματικών σταθμών @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ