
Τη συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεων αποφάσισε στη σημερινή συνεδρίαση η διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας.
Ειδικότερα και σύμφωνα με ανακοίνωση της Ομοσπονδίας «η διοίκηση διαπιστώνοντας για μια ακόμη φορά ότι δεν υπήρξε η παραμικρή αντίδραση από την κυβέρνηση για την ικανοποίηση των αιτημάτων της Ομοσπονδίας, όπως αυτά κοινοποιήθηκαν με την από 29-09-2011 Εξώδικο Δήλωσή της, αποφάσισε με μυστική ψηφοφορία τη συνέχιση της απεργίας με 48ωρη Πανελλαδική απεργία σε όλες τις κατηγορίες πλοίων από την Παρασκευή 21-10-2011 και ώρα 06.00 μέχρι την Κυριακή 23-10-2011 και ώρα 06.00. Οι Έλληνες ναυτεργάτες πιστοί στα κελεύσματα της ανώτατης συνδικαλιστικής οργάνωσής τους, της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, δίνουν τον αγώνα τους, μαζί με όλους τους εργαζόμενους και τους συνταξιούχους της χώρας, για την υπεράσπιση των αυτονόητων κοινωνικοασφαλιστικών κατακτήσεών τους, στα πλαίσια της επαναλαμβανόμενης 48ωρης Πανελλαδικής απεργίας τους, που άρχισε την Δευτέρα 17-10-2011 και εξελίσσεται με επιτυχία. Η ΠΝΟ δεν αγνοεί το γεγονός ότι οι φίλοι επιβάτες υφίστανται ταλαιπωρία, πλην όμως, έχει τη βεβαιότητα ότι οι τελευταίοι αντιλαμβάνονται και κατανοούν πλήρως τα αιτήματα των Ελλήνων ναυτεργατών και τους λόγους, που τους οδήγησαν στην κάθοδο σε απεργία, η αποκλειστική ευθύνη της οποίας βαρύνει την Κυβέρνηση και μόνο για την έλλειψη ευαισθητοποίησης της και τη σαφή βούλησή της να ποδοπατήσει εργατικές κατακτήσεις.»
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ