
Στη θέση του προέδρου της Μεσογειακής Ένωσης Λιμένων Κρουαζιέρας (MedCruise) εκλέχθηκε ο κος Σταύρος Χατζάκος διευθυντής Διοίκησης του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά Α.Ε.
Ο κος Χατζάκος εργάζεται από το 1983 στον Ο.Λ.Π. σε ποικίλες θέσεις ευθύνης με ιδιαίτερη εμπειρία στις Ευρωπαϊκές και Διεθνείς υποθέσεις.
Έχει υπάρξει ιδρυτικό μέλος, εκπρόσωπος του Ο.Λ.Π. Α.Ε., τόσο στην ΕSPO (Ένωση Λιμένων Ευρώπης) όσο και στη MedCruise, ενώ έχει υπηρετήσει σε πολλές θέσεις ευθύνης του Ο.Λ.Π.
Ο κ. Σταύρος Χατζάκος είναι ο πρώτος Έλληνας πρόεδρος στην ιστορία της ΜedCruise, διαδεχόμενος τον Ιταλό πρόεδρο κ. Giovanni Spadoni.
Όπως τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε., Γιώργος Ανωμερίτης: «το 2011 το έχουμε ονομάσει “έτος κρουαζιέρας”, αφού προτάξαμε τη δραστηριότητα της κρουαζιέρας στην πρώτη γραμμή των δραστηριοτήτων μας. Με νέες υποδομές, ανωδομές και υπηρεσίες ποιότητας μετατρέπουμε τον Πειραιά στο μεγαλύτερο λιμάνι κρουαζιέρας στη Μεσόγειο. Φυσικά έχουμε πολλά ακόμα να κάνουμε και θα τα κάνουμε. Πιστεύουμε στη ναυτιλία, τον τουρισμό και τον πολιτισμό και στο μέλλον του θαλάσσιου περιηγητικού τουρισμού. Το 2010 επανήλθαμε στα πλαίσια της “λιμενικής διπλωματίας” στην ESPO και τη MedCruise, γίναμε μέλη του ΣΕΤΕ, συμμετέχουμε ενεργά σε όλα τα forums, διοργανώσαμε τον Ιούνιο στην Ελλάδα την ετήσια γενική συνέλευση της MedCruise με επιτυχία και τις επόμενες μέρες συγκροτούμε την πρώτη Επιτροπή Λιμένων Κρουαζιέρας Ελλάδας στα πλαίσια της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), την οποία επίσης επανασυστήσαμε το 2010. Η απόφαση της διοίκησης του Ο.Λ.Π. Α.Ε. να προτείνει για πρόεδρο τον κ. Σταύρο Χατζάκο δικαιώνει τις πρωτοβουλίες μας και την πολύχρονη πείρα και ιστορία του ίδιου ως στελέχους του Ο.Λ.Π. Α.Ε. Ευχαριστίες οφείλονται σε όλους όσους στήριξαν την υποψηφιότητα του από τον χώρο της κρουαζιέρας και τους αρμόδιους φορείς. Σε δύσκολους καιρούς αποδεικνύουμε ότι όλοι μαζί μπορούμε».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ