
Στη θέση του προέδρου της Μεσογειακής Ένωσης Λιμένων Κρουαζιέρας (MedCruise) εκλέχθηκε ο κος Σταύρος Χατζάκος διευθυντής Διοίκησης του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά Α.Ε.
Ο κος Χατζάκος εργάζεται από το 1983 στον Ο.Λ.Π. σε ποικίλες θέσεις ευθύνης με ιδιαίτερη εμπειρία στις Ευρωπαϊκές και Διεθνείς υποθέσεις.
Έχει υπάρξει ιδρυτικό μέλος, εκπρόσωπος του Ο.Λ.Π. Α.Ε., τόσο στην ΕSPO (Ένωση Λιμένων Ευρώπης) όσο και στη MedCruise, ενώ έχει υπηρετήσει σε πολλές θέσεις ευθύνης του Ο.Λ.Π.
Ο κ. Σταύρος Χατζάκος είναι ο πρώτος Έλληνας πρόεδρος στην ιστορία της ΜedCruise, διαδεχόμενος τον Ιταλό πρόεδρο κ. Giovanni Spadoni.
Όπως τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε., Γιώργος Ανωμερίτης: «το 2011 το έχουμε ονομάσει “έτος κρουαζιέρας”, αφού προτάξαμε τη δραστηριότητα της κρουαζιέρας στην πρώτη γραμμή των δραστηριοτήτων μας. Με νέες υποδομές, ανωδομές και υπηρεσίες ποιότητας μετατρέπουμε τον Πειραιά στο μεγαλύτερο λιμάνι κρουαζιέρας στη Μεσόγειο. Φυσικά έχουμε πολλά ακόμα να κάνουμε και θα τα κάνουμε. Πιστεύουμε στη ναυτιλία, τον τουρισμό και τον πολιτισμό και στο μέλλον του θαλάσσιου περιηγητικού τουρισμού. Το 2010 επανήλθαμε στα πλαίσια της “λιμενικής διπλωματίας” στην ESPO και τη MedCruise, γίναμε μέλη του ΣΕΤΕ, συμμετέχουμε ενεργά σε όλα τα forums, διοργανώσαμε τον Ιούνιο στην Ελλάδα την ετήσια γενική συνέλευση της MedCruise με επιτυχία και τις επόμενες μέρες συγκροτούμε την πρώτη Επιτροπή Λιμένων Κρουαζιέρας Ελλάδας στα πλαίσια της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), την οποία επίσης επανασυστήσαμε το 2010. Η απόφαση της διοίκησης του Ο.Λ.Π. Α.Ε. να προτείνει για πρόεδρο τον κ. Σταύρο Χατζάκο δικαιώνει τις πρωτοβουλίες μας και την πολύχρονη πείρα και ιστορία του ίδιου ως στελέχους του Ο.Λ.Π. Α.Ε. Ευχαριστίες οφείλονται σε όλους όσους στήριξαν την υποψηφιότητα του από τον χώρο της κρουαζιέρας και τους αρμόδιους φορείς. Σε δύσκολους καιρούς αποδεικνύουμε ότι όλοι μαζί μπορούμε».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ