
«Τα γεγονότα τα οποία εκτυλίσσονται αυτή τη στιγμή, αποτελούν βαρύτατο πλήγμα τόσο για την οικονομία μας εν μέσω κρίσης, όσο και για την εικόνα της Ελλάδας εν μέσω τουριστικής περιόδου. Χιλιάδες επιβάτες της ακτοπλοΐας παραμένουν εγκλωβισμένοι σε διάφορα Ελληνικά λιμάνια, παρακολουθώντας «εκστασιασμένοι» τα τεκταινόμενα» αναφέρει στην ανακοίνωση που εξέδωσε ο βουλευτής της Ν.Δ. και υπεύθυνος τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης.
Ο κ. Πλακιωτάκης σχολιάζοντας τη στάση της κυβέρνησης αναφέρει λάμπει δια της απουσίας και της αδυναμίας της να προηγηθεί των εξελίξεων ή έστω να τις παρακολουθήσει. Αν, όμως, η ακτοπλοΐα ήταν καμιά «ενοχλητική ταμπέλα», πιθανότατα οι αρμόδιοι υπουργοί θα είχαν άμεσα παρέμβει προκειμένου «να αποκαταστήσουν την τάξη».
Άλλωστε για τις ταμπέλες και τις καρέκλες επιδεικνύουν μια αξιοθαύμαστη ετοιμότητα, αντιστρόφως ανάλογη με τη διαπιστωμένη και εξίσου αξιοθαύμαστη αδυναμία τους να δώσουν νόημα τόσο στις ταμπέλες, όσο και στις καρέκλες.
Ωστόσο πρέπει να αντιληφθούν επιτέλους ότι οι καρέκλες και οι ταμπέλες αφήνουν παγερά αδιάφορους όλους όσους ταλαιπωρούνται αυτή την ώρα στους ντόκους των λιμανιών μας.
Και για την κατάργηση του ΥΘΥΝΑΛ η δήλωση καταλήγει ότι : “η κυβέρνηση ποδεικνύεται κατώτερη των περιστάσεων, καθώς αναλώνεται στο υποτιθέμενο όραμά της για τη ναυτιλία, με «στρατηγικές» κινήσεις όπως η κατάργηση του σχετικού υπουργείου!»
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ