
Η Επίτροπος, Μαρία Δαμανάκη, αρμόδια για τις Θαλάσσιες Υποθέσεις και την Αλιεία, συναντήθηκε σήμερα στα γραφεία της αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα με αντιπροσωπεία του Κόμματος των Οικολόγων-Πρασίνων, αποτελούμενη από τον κ. Νίκο Χρυσόγελο, στέλεχος των Οικολόγων-Πράσινων και Περιφερειακό Σύμβουλο Ν. Αιγαίου και τους κκ. Κώστα Διάκο, περιφερειακό σύμβουλο Αττικής και Βάντα Λαλιώτου, ιχθυολόγο, υπεύθυνη για την Πολιτική Αλιείας του κόμματος.
Η Επίτροπος ενημέρωσε τους Οικολόγους-Πράσινους για την εξέλιξη της δημόσιας συζήτησης ενόψει της κατάθεσης της πρότασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη μεταρρύθμιση της Κοινής Αλιευτικής Πολιτικής, με στόχο την εξασφάλιση της προστασίας των οικοσυστημάτων των θαλασσών και την αειφόρο αλιεία.
Επίσης, η κα. Δαμανάκη έθεσε υπόψη της αντιπροσωπείας την ανάγκη για την πιστή εφαρμογή των διατάξεων του Μεσογειακού Κανονισμού και ζήτησε από τους Οικολόγους-Πράσινους τη συμβολή τους ώστε να ξεπεραστούν τα μεγάλα προβλήματα που παρουσιάζει η Ελλάδα ως προς την συμμόρφωσή της με αυτές της διατάξεις που και η ίδια έχει εγκρίνει.
Η αντιπροσωπεία των Οικολόγων-Πράσινων ενημέρωσε την Επίτροπο για τις θέσεις του κόμματος, για την οικολογική προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος, διατύπωσε τις προτάσεις της για την ανάγκη μιας συγκροτημένης πολιτικής για την Αλιεία που δεν βασίζεται σε πελατειακές σχέσεις, αλλά έχει στόχο την αειφορία του αλιευτικού κλάδου, ο οποίος θα μπορεί να αναλάβει ενεργό ρόλο στην προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος. καθώς και την πρότασή της να διατηρηθούν οι διευθύνσεις Αλιείας, που βαίνουν προς κατάργηση, στις Περιφέρειες. Επίσης, η αντιπροσωπεία τοποθετήθηκε υπέρ της ανάγκης να υπάρξει θαλάσσιος χωροταξικός σχεδιασμός, με προτεραιότητα την οικολογική παράμετρο, χωρίς νομιμοποίηση των αυθαιρεσιών και τάχθηκε υπέρ της ενίσχυσης της βιολογικής ιχθυοκαλλιέργειας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ