
«Με νεώτερο εξώδικο που απέστειλε προς τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ) η διοίκηση της ΠΝΟ καταρρίπτει με τον πλέον αδιαμφισβήτητο και κατηγορηματικό τρόπο και με ακλόνητα νομικά επιχειρήματα τους όψιμους, αβάσιμους και αστήρικτους ισχυρισμούς που περιλαμβάνονται στο τελευταίο εξώδικο που έστειλε η εταιρεία στην Ομοσπονδία στις 26/5/2011» τονίζει στην ανακοίνωση που απέστειλε προς τον Τύπο η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση το δ.σ. υποστηρίζει ότι:
«Ειδικότερα, καταγγέλλεται η συμπεριφορά της ΝΕΛ ως εντονότατα αντιφατική, περιέχουσα λεκτικές υπερβολές και ψευδέστατους συκοφαντικούς ισχυρισμούς οι οποίοι συνοδεύονται από απαράδεκτες απειλές και εκβιασμούς σε βάρος των Μελών διοίκησης της ΠΝΟ.
Ενώ είναι γνωστό σε όλους ότι στις 25/2/2011 η ΝΕΛ ανέλαβε ελεύθερα, ρητά και κατηγορηματικά και κατόπιν σχετικών διαπραγματεύσεων με την Ομοσπονδία τη δέσμευση να προσλάβει από 54 ναυτεργάτες σε κάθε ένα από τα πλοία της “Hercules” και “Olympus’ τότε “Ropax 1” και “Ropax 2”, δέσμευση την οποία και υλοποίησε σε σχέση με το πρώτο πλοίο όπως αδιαμφισβήτητα αποδεικνύεται και με το από 24/5/2011 έγγραφό της, έρχεται τώρα όψιμα και όλως αντιφατικά και αστήρικτα και ισχυρίζεται ψευδώς περί δήθεν εξαναγκασμού της από την πλευρά της ΠΝΟ.
Φτάνει δε στο ασύστολο και αχαρακτήριστο σημείο να ζητά από την Ομοσπονδία να της καταβάλει τους μισθούς του επιπλέον, δήθεν, ως άνω προσληφθέντος πληρώματος.
Αναφορικά με τους αστείους, αβάσιμους και κατάπτυστους ισχυρισμούς περί δήθεν οικονομικών ατασθαλιών και μεροληπτικής διάθεσης, η Ομοσπονδία προκαλεί την εταιρεία ΝΕΛ να εμφανίσει τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία που ισχυρίζεται ότι δήθεν διαθέτει, διαφορετικά είναι υπόλογη, κατά το νόμο, συκοφαντικής δυσφήμισης».
Και καταλήγει η ανακοίνωση:
«Όσον αφορά τη δράση και τους αγώνες της ΠΝΟ υπογραμμίζουμε για πολλοστή φορά, ότι αυτοί πάντοτε κινούνται μέσα στα πλαίσια του δικαίου και των συνταγματικών κατοχυρωμένων δικαιωμάτων των εργαζομένων.
Καταλήγοντας η διοίκηση επισημαίνει ότι δεν προτίθεται να συνεχίσει την πρακτική των ατέρμονων ανταλλαγών εξωδίκων και καλεί εκ νέου την διοίκηση της ΝΕΛ, οποιοδήποτε πρόβλημα έχει να το συζητήσει στο επίπεδο της διοίκησης της Ομοσπονδίας όπως εξάλλου μέχρι σήμερα έπραττε».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ