
Στις 27 Απριλίου 2011, η εφημερίδα Cargonews, η οποία θεωρείται η πλέον αναγνωρίσιμη στην Ασία σε θέματα μεταφορών, εξέλεξε το λιμάνι της Χάβρης (Γαλλία) ως το καλύτερο Ευρωπαϊκό λιμάνι για το 2011, έπειτα από ψηφοφορία μεταξύ των αναγνωστών της. Η ψηφοφορία οργανώθηκε από την εφημερίδα και διεξήχθη από τον Σεπτέμβριο του 2010 έως τον Φεβρουάριο του 2011, ενώ συμμετείχαν περίπου 13.500 αναγνώστες.
Το λιμάνι της Χάβρης επιλέχθηκε ανάμεσα στα οχτώ λιμάνια που προτάθηκαν (συμπεριλαμβανομένων μεγάλων Ευρωπαϊκών λιμένων όπως το Ρόττερνταμ, το Αμβούργο, η Αμβέρσα) συγκεντρώνοντας τους περισσότερες ψήφους από το «εκλεκτορικό σώμα» το οποίο περιελάμβανε φορτωτές, εταιρείες logistics, ναυτιλιακές εταιρείες με έδρα την Ασία.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του λιμένα της Χάβρης ο οποίος κλήθηκε να παραλάβει το βραβείο, το γεγονός αυτό αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών που καταβάλλει η λιμενική κοινότητα για την παροχή υψηλής ποιότητας λιμενικών υπηρεσιών. Πρόσθεσε ότι η Χάβρη είναι το μοναδικό λιμάνι στο τόξο (Χάβρης-Αμβούργου) μαζί με το Ρότερνταμ το οποίο μπορεί να εξυπηρετήσει τους «γίγαντες των θαλασσών», ήτοι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας άνω των 12.000 TEU’s. Τόνισε επίσης το μέγεθος της ενδοχώρας που καλύπτει το λιμάνι, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στο γεγονός ότι οι τελωνειακές διαδικασίες διαρκούν λιγότερο από οχτώ λεπτά και ότι το 98% των τελωνειακών διαδικασιών εκτελούνται χωρίς την φυσική παρουσία τελωνειακών για την επιθεώρηση του φορτίου. Τέλος το λιμάνι της Χάβρης είναι το μοναδικό στην Ευρώπη και το δεύτερο στον κόσμο το οποίο έχει πιστοποιηθεί με ISO 28000 (security).
Περισσότερες λιμενικές ειδήσεις @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ