
Η ΣΕΠ ΑΕ (θυγατρική της COSCO η οποία λειτουργεί τον 2ο προβλήτα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα Πειραιώς) ξεκίνησε την τακτική πυκνής στοιβασίας στον χώρο εναπόθεσης των εμπορευματοκιβωτίων. Η πυκνή στοιβασία θα δώσει την δυνατότητα στην ΣΕΠ ΑΕ να αυξήσει την δυναμικότητα του τερματικού σταθμού. Σύμφωνα με τον κ. Βαμβακίδη, αναπληρωτή εμπορικό διευθυντή της ΣΕΠ ΑΕ, η συγκεκριμένη δυνατότητα δημιουργεί υπεραξίες τόσο στην εταιρεία όσο και στους πελάτες της καθώς λειτουργεί ως “Value for money”.
Τα νέα όρια στοιβασίας είναι 5 over 1-Tier από 2-Tier που ήταν προηγουμένως, γεγονός που αυξάνει την χωρητικότητα του τερματικού από 1,6 εκ TEU σε 2,6 εκ TEU (η οποία θα επιτευχθεί πριν το τέλος του 2011.
Η ΣΕΠ ΑΕ αναγνωρίζει τα θετικά στοιχεί του λιμένα του Πειραιά (γεωπολιτική θέση, φυσικές προδιαγραφές λιμένα, ομαλές καιρικές συνθήκες, καλό οδικό δίκτυο γύρω από τον τερματικό σταθμό), αλλά παράλληλα «υπενθυμίζει» την αναγκαιότητα δημιουργίας σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμένα με το εθνικό και κατ’ επέκταση το Ευρωπαϊκό δίκτυο.
Στόχος της ΣΕΠ ΑΕ είναι να καταστεί ο τερματικός που διαχειρίζεται ένας από τους μεγαλύτερους και πλέον σύγχρονους τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στην Μεσόγειο. Για τον λόγο αυτό η εταιρεία έχει προχωρήσει και θα προχωρήσει σε μία σειρά επενδύσεων με κυριότερες:
· Την κατασκευή του προβλήτα ΙΙΙ (πρόβλεψη ολοκλήρωσης μέχρι τον Οκτώβριο 2015).
· Αγορά νέου εξοπλισμού και συντήρηση υπάρχοντος εξοπλισμού στον προβλήτα ΙΙ (€56 εκ.). Πλέον η ΣΕΠ ΑΕ διαθέτει τρεις νέες Γ/Γ Super Post Panamax ενώ μέχρι τον Ιούλιο θα παραδοθούν άλλες τρεις.
· Αγορά 8 νέων ημιαυτόματων RMG’s στοιβασίας 5 over 1-Tier ενώ αναμένονται ακόμα 4 RMGs.
· Επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες όπως το σύστημα λειτουργίας τερματικού σταθμού (CATOS) και το Auto-gate system, τα οποία λειτουργούν ήδη από το 2010.
Απώτερος στόχος της ΣΕΠ εκτός της αύξησης της δυναμικότητας είναι και η επίτευξη αυξημένης αποδοτικότητας. Η εταιρεία στοχεύει σε επίτευξη 30-35 κινήσεων ανά ώρα ανά Γ/Γ. Το υφιστάμενο επίπεδο αποδοτικότητας είναι 24 κινήσεις ανά ώρα ανά Γ/Γ.
Περισσότερα για τον τερματικό σταθμό container του Πειραιά @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ