
Ο υπεύθυνος του τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Πλακιωτάκης προέβη σήμερα στην ακόλουθη δήλωση :
«Πρωτόγνωρες παλαιοκομματικές μέθοδοι αναβιώνουν σε όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής και διοίκησης.
Συγκεκριμένα, από την 1η Απριλίου ο Οίκος Ναύτου παύει επιλεκτικά τις συμβάσεις εκατοντάδων ιατρών, χωρίς, ωστόσο, να έχει ακόμη ενημερώσει για τα κριτήρια της επιλογής τους. Μάλιστα η συνεχιζόμενη υπεκφυγή του φορέα να δώσει μια στοιχειοθετημένη απάντηση, προκαλεί απορία και συχνά οργή σε ιατρούς και ασφαλισμένους.
Ζητάμε, λοιπόν, άμεσα από την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας να διακόψει –έστω για λίγο- τις τουριστικές της δραστηριότητες και να μεριμνήσει για αυτό το σοβαρότατο ζήτημα.
Άλλωστε οι ανάγκες των ασφαλισμένων και η έννοια της αξιοκρατίας δε μπορούν –και δεν πρέπει- να είναι πράσινου χρώματος».
Η ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο κ. Πλακιωτάκης είναι η εξής:
«Επιλεκτική διακοπή των συμβάσεων έργων ιατρών του Οίκου Ναύτου.
Κύριε υπουργέ,
Ο Οίκος Ναύτου με τα 85 παραρτήματά του σε όλη την Επικράτεια εξυπηρετεί πάνω από 220.000 δικαιούχους. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια, επί Κυβερνήσεως Νέας Δημοκρατίας, έχουν γίνει από την προηγούμενη διοίκηση αξιοπρόσεκτες προσπάθειες εκσυγχρονισμού και αναδιάρθρωσης του Οίκου Ναύτου, με αποτέλεσμα τη συνεχώς βελτιούμενη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.
Στο δυναμικό του φορέα εντάσσονται εκτός από τους μόνιμους ιατρούς, ιατροί με συμβάσεις έργου, οι οποίες ανανεώνονται κάθε χρόνο. Ωστόσο, από την 1η Απριλίου ο Οίκος Ναύτου διακόπτει επιλεκτικά τις συμβάσεις εκατοντάδων ιατρών, χωρίς, όμως, να έχει ακόμη ενημερώσει για τα κριτήρια της επιλογής τους.
Μάλιστα η συνεχιζόμενη υπεκφυγή του φορέα να δώσει μια στοιχειοθετημένη απάντηση, προκαλεί απορία και συχνά οργή σε ιατρούς και ασφαλισμένους, οι οποίοι, ήδη, αντιδρούν.
Άλλωστε τα οικονομική οφέλη από αυτή την προοπτική, είναι ανύπαρκτα, αναλογιζόμενοι ότι οι ασφαλισμένοι επιλέγουν ελεύθερα τον ιατρό τους. Παράλληλα μειώνεται συνεχώς ο αριθμός των μονίμων ιατρών, με αποτέλεσμα να διακυβεύεται ακόμη και η επαρκής εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.
Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. υπουργός:
– Με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν οι συμβάσεις έργου, οι οποίες διακόπτονται;
– Προτίθεστε να αυξήσετε τον αριθμό των μονίμων ιατρών;
– Έχετε σκοπό να καταργήσετε την ελεύθερη επιλογή ιατρών από τους ασφα- λισμένους;
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ