
H γερμανική εταιρεία Allianz AG, δεν θα προσφέρει πλέον τις ασφαλιστικές της υπηρεσίες στην βιομηχανία άνθρακα, ενώ παράλληλα θα πάψει να επενδύει κεφάλαιά της στον κλάδο, όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη στον γερμανικό δείκτη DAX εταιρεία την Παρασκευή 4 Μαΐου 2018.
Σύμφωνα με τον CEO της Allianz, Oliver Baete, η κίνηση της εταιρείας με έδρα το Μόναχο μεταφράζεται ως επακόλουθο του Paris Climate Accord του 2015, στόχος του οποίου είναι η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από τις εταιρείες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και η διατήρηση της αύξησης των μέσων θερμοκρασιών παγκοσμίως κάτω από τους 2 βαθμούς Κελσίου σε όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες. Επισημαίνεται ότι η καύση του άνθρακα για ηλεκτρική ενέργεια και θερμότητα αποτελεί σημαντική πηγή εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που συμβάλλουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Όπως ανέφερε ο κ. Baete, η Allianz έχει ήδη σταματήσει από το 2015 να επενδύει κεφάλαια σε εταιρείες των οποίων τα έσοδα εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την εξόρυξη άνθρακα παρά το γεγονός ότι η άρνηση παροχής συμβολαίων ασφάλισης από πλευράς της γερμανικής εταιρείας στην βιομηχανία άνθρακα θα της κοστίσει αρκετά εκατομμύρια ευρώ.
Η εταιρεία σκοπεύει να ολοκληρώσει την «έξοδό» της από τον άνθρακα μέχρι το 2040 και για το λόγο αυτό θα πραγματοποιήσει διαβουλεύσεις με πελάτες που επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από την εξέλιξη αυτή.
Παράλληλα πολλές είναι οι περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες που πιέζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες να αποδεσμευτούν από την αγορά του άνθρακα. Τέλος να τονιστεί ότι η Allianz είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης ασφαλιστικών και περιουσιακών στοιχείων παγκοσμίως, καταγράφοντας συνολικά έσοδα 126 δις ευρώ το 2017 και η εξέλιξη αυτή προφανώς θα έχει μεγάλο περιβαλλοντικό αλλά και οικονομικό αντίκτυπο.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ