
Ο νηογνώμονας ABS, ένας κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών ταξινόμησης και τεχνικών υπηρεσιών στις θαλάσσιες και υπεράκτιες βιομηχανίες, εξέδωσε Έγκριση Επί της Αρχής (Approval In Principle) για έναν νέο σχεδιασμό μη-σφαιρικής MOSS-type LNG δεξαμενής που ανέπτυξε η ιαπωνική Kawasaki Heavy Industries (KHI).
Ο σχεδιασμός της συγκεκριμένης ανεξάρτητης δεξαμενής κατηγορίας IMO Type B, υιοθετεί μια νέα προσέγγιση με ένα μη σφαιρικό σχήμα το οποίο αυξάνει την χρήση του χώρου πάνω σε ένα πλοίο μεταφοράς LNG. Σύμφωνα με την KHI, ο μη σφαιρικός σχεδιασμός επιτρέπει σε πλοία μεταφοράς LNG κατηγορίας Panamax να επεκτείνουν τη συνολική χωρητικότητά τους στα 180,000m3, προσφέροντας μια αύξηση όγκου της τάξης των 25,000m3 σε σύγκριση με τα πλοία με σφαιρικές δεξαμενές. Κατά την έκδοση του συγκεκριμένου AIP, ο ABS εξέτασε την ανάλυση αντοχής και κόπωσης προκειμένου να στηρίξει την KHI στην απόδειξη της σκοπιμότητας του νέου αυτού σχεδιασμού.
Ο Γενικός Διευθυντής της KHI Ship & Offshore Company για το Engineering Division κ. Hideaki Naoi δήλωσε: « Καθώς η διώρυγα του Παναμά επεκτείνεται και η ζήτηση για LNG αυξάνεται, οι ιδιοκτήτες και οι φορείς εκμετάλλευσης προσπαθούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα χωρίς να θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια. Αυτή η νέα ιδέα προσφέρει 15% περισσότερη χωρητικότητα μεταφοράς, ενώ διατηρεί το μέγεθος των καινούριων δεξαμενόπλοιων Panamax.»
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ηράκλειο Στην πίστα του Αεροδρομίου Ηρακλείου «Ν.Καζαντζάκης» κατάφεραν να μπουν αγροτοκτηνοτρόφοι που από νωρίς το πρωί, πραγματοποιούν και στο Ηράκλειο κινητοποιήσεις. Ως συνέπεια της…

Η εισαγωγή λειτουργιών τηλεχειρισμού (Remote Control Functions) σε μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης πετρελαίου (FPSO) αποτελεί μια από τις πλέον καινοτόμες κατευθύνσεις ψηφιακού εκσυγχρονισμού…

Μια από τις πιο κρίσιμες διπλωματικές συναντήσεις των τελευταίων μηνών για το Ουκρανικό θα πραγματοποιηθεί σήμερα το απόγευμα στο Λονδίνο παρουσία του προέδρου της…

Μια πρωτοφανή καθίζηση στις εμπορικές ροές αγροτικών προϊόντων μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας αποκαλύπτουν τα δεδομένα της AXSMarine, καταγράφοντας ιστορικό χαμηλό δεκαετίας. Ειδικότερα, για το…

Σε δίωξη κατά οκτώ ναυτιλιακών εταιρειών προέβη η Επιτροπή Ανταγωνισμού (Επιτροπή) της Νότιας Αφρικής. Οι οκτώ εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι οι: Maersk South Africa…

Η πρόσφατη επιχειρησιακή επιτυχία της World Fuel Services, μέλους του ομίλου World Kinect, αναδεικνύει πώς οι προηγμένες τεχνολογίες βιοκαυσίμων μπορούν να μεταμορφώσουν το ενεργειακό…

Οι παραγγελίες bulk carriers το 2025 διαφαίνονται λιγοστές καθώς η χρονιά πλησιάζει στο τέλος της. Σύμφωνα με δεδομένα της BIMCO, το διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2025…

Ανεξάρτητα από τον κατευνασμό των εντάσεων στην Ερυθρά Θάλασσα, η επιστροφή στην –προ δύο ετών– κανονικότητα στη Διώρυγα του Σουέζ δεν είναι υλοποιήσιμη εντός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ