Page 60 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024
P. 60

Εφ’ όλης της ύλης


           Η ναυτιλία έχει δείξει μια αξιοθαύμαστη                           Υπάρχουν φωνές εντός της βιομηχανίας
           προσαρμοστικότητα σε νέες προκλήσεις και ευκαιρίες,                   που υποστηρίζουν ότι πρέπει να
           οπότε η ενασχόληση ναυτιλιακών εταιρειών και με άλλους                υπάρξει μεγαλύτερο consolidation
           ναυτιλιακούς τομείς δεν αποτελεί έκπληξη.                             ανάμεσα σε μικρότερες εταιρείες
                                                                                 διαχείρισης πλοίων μεταφοράς
                                                                                 χύδην ξηρών φορτίων, με γνώμονα
                                                                                 τις πολυποίκιλες προκλήσεις του
                                                                                 κλάδου. Κατά τη γνώμη σας, υπάρ-
                                                                                 χει αυτή η ανάγκη και, αν ναι, πώς
                                                                                 μπορεί να επιτευχθεί;
                                           τα πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου,   Όντως πρέπει να υπάρχει μια «κρίσιμη»
                                           τόσο το «νέο» αλλά και πιο προσοδοφόρο   μάζα (αριθμός πλοίων), όμως αυτό που
                                           επάγγελμα συνετέλεσε στη μεταστροφή   κάνει τη διαφορά δεν είναι το μέγεθος,
                                           αυτή. Η έξαψη ενδιαφέροντος μόνο με   αλλά η ποιοτική προσφορά υπηρεσιών
                                           έμφαση στις σύγχρονες συνθήκες δια-  σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς.
                                           βίωσης και στις οικονομικές απολαβές
                                           μπορεί να επιτευχθεί.             Διατελέσατε πρόεδρος  της INTER-
                                                                                 CARGO από το 2012 έως το 2018,
                                           Πώς κρίνετε την  επιλογή εταιρειών    σε μια περίοδο που χαρακτηρίστηκε
                                               που παραδοσιακά διαχειρίζονται    από σημαντικές προκλήσεις για τη
                                               άλλους τύπους πλοίων να εισέρχο-  διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία, και
                                               νται στη διαχείριση bulk carriers;   δη για τις εταιρείες διαχείρισης
                                               Πού αποδίδετε αυτή τη στρατηγική   πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρών
                                               επιλογή;                          φορτίων. Ποια είναι τα σημαντικό-
                                           Η ναυτιλία έχει δείξει μια αξιοθαύμαστη   τερα διδάγματα που αποκομίσατε
                                           προσαρμοστικότητα σε νέες προκλήσεις   από εκείνη την περίοδο;
                                           και ευκαιρίες, οπότε η ενασχόληση ναυ-  Πιστεύω ότι αυτό που πετύχαμε τότε,
                                           τιλιακών εταιρειών και με άλλους ναυ-  και συνεχίζεται και σήμερα, ήταν η δημι-
                                           τιλιακούς τομείς δεν αποτελεί έκπληξη.  ουργία ενός βήματος όπου οι ιδιοκτή-
                                                                             τες/διαχειριστές πλοίων ξηρού φορτίου
                                                                             μπορούσαν να καταθέσουν τις απόψεις
                                                                             και τα προβλήματά τους και να τα μετα-
                                                                             φέρουμε, με τη σειρά μας, στη διεθνή
                                                                             σκηνή.

                                                                             Η INTERCARGO, από την πρώτη στιγμή
                                                                                 της ίδρυσής της, διαθέτει έντονη
                                                                                 ελληνική παρουσία και εκπροσώ-
                                                                                 πηση τόσο σε ό,τι αφορά τα μέλη
                                                                                 της όσο και τις προσωπικότητες
                                                                                 που εκλέγονται ως πρόεδροι και
                                                                                 μέλη ΔΣ. Δεδομένης της ισχυρής
                                                                                 παρουσίας  των  Ελλήνων  στην
                                                                                 αγορά  των πλοίων μεταφοράς
                                                                                 χύδην ξηρών φορτίων, πώς δια-
                                                                                 βλέπετε τη συμμετοχή τους στα
                                                                                 θεσμικά όργανα εκπροσώπησης
                                                                                 και στα διεθνή fora τα επόμενα
                                                                                 χρόνια;
                                                                             Η INTERCARGO είναι ένας διεθνής
                                                                             οργανισμός, ανοικτός σε όλους τους
                                                                             ιδιοκτήτες/διαχειριστές πλοίων ξηρού
                                                                             φορτίου. Η υψηλή συμμετοχή Ελλήνων
                                                                             σε αυτήν είναι απόρροια του γεγονότος
                                                                             ότι τα ελληνόκτητα πλοία ξηρού φορτίου
                                                                             αντιπροσωπεύουν περίπου το 22% του
                                                                             αντίστοιχου παγκόσμιου στόλου.

          60                                                                                              NX
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65