Page 153 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - AUGUST 2023
P. 153
Τα «M/V DONNA ALEXANDRA» και «M/V BELLA νόπλοιου στην Ιαπωνία έγινε τον Φεβρουάριο του 1952 στα
OLYMPIA» κατασκευάστηκαν στα ιαπωνικά ναυπηγεία ναυπηγεία Sakurajima της εταιρείας Hitachi. Το δεξαμενό-
Oshima, με την Carras (Hellas) S.A. να συνεχίζει μια μακρά πλοιο «Tini» ήταν το πρώτο από μια σειρά αδελφών πλοίων
παράδοση συνεργασίας με τα ναυπηγεία της Χώρας του που είχε παραγγείλει ο Ιωάννης Μ. Καρράς, ανοίγοντας τότε
Ανατέλλοντος Ηλίου. Η πρώτη ναυπήγηση ελληνικού δεξαμε- τον δρόμο της ναυπηγικής συνεργασίας με την Ιαπωνία.
Είναι χαρακτηριστικό να αναφερθεί ότι, έπειτα από πολλά
χρόνια «παγωμένων» σχέσεων της εταιρείας Oshima
Shipbuilding Co. Ltd. με τους Έλληνες εφοπλιστές, οι ιθύ-
νοντες αποφάσισαν να χτίσουν ξανά ελληνικά πλοία στο
ναυπηγείο για λογαριασμό της Carras (Hellas) S.A. Η εται-
ρεία, υπό τη διεύθυνση της κ. Τατιάνας Βουρέκα Πεταλά,
επανέφερε την παρουσία των Ελλήνων εφοπλιστών σε ένα
από τα καλύτερα ναυπηγεία της Ιαπωνίας, με την κατασκευή
του «M/V DONNA ALEXANDRA» και του «M/V BELLA
OLYMPIA»
Η κ. Πεταλά, πιστή στη ναυπηγική της πολιτική και στο
όραμά της για εξέλιξη της Carras (Hellas) S.A., παρήγγειλε,
το 2022, άλλα δύο eco ultramax bulk carriers με ορίζοντα
παράδοσης το 2024 και βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για
την παραγγελία και άλλων πλοίων που θα ακολουθήσουν.
153