Page 153 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - AUGUST 2023
P. 153

Τα «M/V DONNA  ALEXANDRA» και «M/V BELLA           νόπλοιου στην Ιαπωνία έγινε τον Φεβρουάριο του 1952 στα
            OLYMPIA» κατασκευάστηκαν στα ιαπωνικά  ναυπηγεία   ναυπηγεία Sakurajima της εταιρείας Hitachi. Το δεξαμενό-
            Oshima, με την Carras (Hellas) S.A. να συνεχίζει μια μακρά   πλοιο «Tini» ήταν το πρώτο από μια σειρά αδελφών πλοίων
            παράδοση συνεργασίας με τα ναυπηγεία της Χώρας του   που είχε παραγγείλει ο Ιωάννης Μ. Καρράς, ανοίγοντας τότε
            Ανατέλλοντος Ηλίου. Η πρώτη ναυπήγηση ελληνικού δεξαμε-  τον δρόμο της ναυπηγικής συνεργασίας με την Ιαπωνία.

                                                               Είναι χαρακτηριστικό να αναφερθεί ότι, έπειτα από πολλά
                                                               χρόνια «παγωμένων» σχέσεων  της εταιρείας  Oshima
                                                               Shipbuilding Co. Ltd. με τους Έλληνες εφοπλιστές, οι ιθύ-
                                                               νοντες αποφάσισαν να χτίσουν ξανά ελληνικά πλοία στο
                                                               ναυπηγείο για λογαριασμό της Carras (Hellas) S.A. Η εται-
                                                               ρεία, υπό τη διεύθυνση της κ. Τατιάνας Βουρέκα Πεταλά,
                                                               επανέφερε την παρουσία των Ελλήνων εφοπλιστών σε ένα
                                                               από τα καλύτερα ναυπηγεία της Ιαπωνίας, με την κατασκευή
                                                               του «M/V DONNA ALEXANDRA» και του «M/V BELLA
                                                               OLYMPIA»

                                                               Η κ. Πεταλά, πιστή στη ναυπηγική της πολιτική και στο
                                                               όραμά της για εξέλιξη της Carras (Hellas) S.A., παρήγγειλε,
                                                               το 2022, άλλα δύο eco ultramax bulk carriers με ορίζοντα
                                                               παράδοσης το 2024 και βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για
                                                               την παραγγελία και άλλων πλοίων που θα ακολουθήσουν.





















































                                                                                                            153
   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158