Page 121 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - AUGUST 2023
P. 121
Ως μέρος της V.Group, η Belships (PE), η οποία επιβλέπει τη συναλλαγή.
Management θα συνεχίσει να είναι ο Η κοινοπραξία της IMM με επικεφα-
μοναδικός πάροχος υπηρεσιών διαχείρι- λής την IMM PE και τη θυγατρική της
σης πλοίων στην Belships ASA, αξιοποι- IMM Investment κατέχουν το 79,23%
ώντας την εμπειρία και τις δυνατότητες της Hyundai LNG Shipping. Η HMM
διαχείρισης πλοίων της V.Group. Παράλ- ήταν ο μεγαλομέτοχος της Hyundai
ληλα, στο ενοποιημένο σχήμα, η V.Group LNG Shipping μέχρι και το 2014, όταν
θα παράσχει υπηρεσίες που σχετίζονται και ξεκίνησαν οι οικονομικές δυσκο-
με την απανθρακοποίηση και την ψηφιο- λίες της νοτιοκορεατικής εταιρείας, με
ποίηση προς όφελος των πελατών. αποτέλεσμα να πουληθεί στην IMM PE.
Η προσφερόμενη τιμή εξαγοράς της
«ΝΑΥΑΓΙΟ» ΣΤΙΣ HMM φέρεται να ήταν περίπου 300
ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ δισ. γουόν. Ωστόσο, μια αξιοσημείωτη
Επιμέλεια: Γιάννης Θεοδωρόπουλος, Μάνος Χαρίτος HMM-HYUNDAI LNG SHIPPING διαφορά μεταξύ της προσφοράς της
Εν αμφιβόλω τίθεται η εξαγορά της HMM και της απαίτησης της κοινοπρα-
Hyundai LNG Shipping από την HMM, ξίας IMM οδήγησε την τελευταία να
μετά από διαφωνία που προέκυψε απορρίψει την πρόταση, σύμφωνα με
μεταξύ των δύο μερών αναφορικά με νοτιοκορεατικά ΜΜΕ.
την τιμή πώλησης. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κυβέρνηση
«Θα εξερευνήσουμε εναλλακτικές επι- στη Σεούλ εκφράζει ανησυχίες για το
λογές και θα αναζητήσουμε ενδιαφερό- ενδεχόμενο η Hyundai LNG Shipping
μενους αγοραστές, καθώς η προθεσμία να περάσει σε ξένα χέρια, καθώς η
για τη χρηματοδότηση της εξαγοράς της παραχώρηση της ναυαρχίδας μεταφο-
Hyundai LNG Shipping παρατάθηκε», ράς LNG της Νότιας Κορέας σε εται-
ανέφερε σε ΜΜΕ της Νότιας Κορέας ρεία ξένων συμφερόντων θα σήμανε
εκπρόσωπος της IMM Private Equity κίνδυνο για την ενεργειακή ασφάλεια.
121