Page 142 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2024
P. 142

Με το βλέμμα του ναυτικού                                                          του καπτ. Γ. Γεωργούλη















































          Ο ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ









          Η ΣΩΣΤΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ               Ωστόσο, διαπιστώθηκε ο θάνατός του κατά την
          ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙ ΤΑ ΝΑΥΤΙΚΑ         άφιξη. Κατά την έρευνα που διεξήχθη, θεωρή-
          ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ                               θηκε πιθανό ότι η στοίβα από τις λαμαρίνες έπεσε
          Η αρχή διερεύνησης ατυχημάτων της Μάλτας   πάνω στον δεύτερο μηχανικό όταν ο πίρος ασφα-
          (Transport Malta) δημοσίευσε έρευνα σχετικά   λείας από τον γρύλο που τις συγκρατούσε λύθηκε
          με ένα περιστατικό που έλαβε χώρα στις 18 Ιου-  ενώ αυτός είτε αφαιρούσε είτε επιθεωρούσε το
          λίου 2022, ενώ το «Sunny Isles» έπλεε από το Al   μηχανικό παλάγκο που ήταν ο δεύτερος μηχανι-
          Jubail της Σαουδικής Αραβίας προς το Durban   σμός συγκράτησης των λαμαρινών.
          της Νότιας Αφρικής σε φορτωμένη κατάσταση.   Ο σκοπός μιας διερεύνησης θαλάσσιου ατυχήμα-
          Ενώ αναζητούσαν υλικά για μια εργασία, μέλη   τος είναι να προσδιορίσει τις συνθήκες και τους
          του πληρώματος βρήκαν τον δεύτερο μηχα-  παράγοντες ασφαλείας του ατυχήματος ως βάση
          νικό παγιδευμένο και αναίσθητο ανάμεσα σε   για διορθωτικές κινήσεις (corrective action) και
          μια στοίβα από λαμαρίνες και τον χειραγωγό   να αποτρέψει περαιτέρω θαλάσσια ατυχήματα
          ασφαλείας (ρέλι) στο δωμάτιο του συστήματος   ή συμβάντα στο μέλλον.
          διεύθυνσης (τιμονάκι). Ο δεύτερος μηχανικός   Ελλείψει ιατρικών εκθέσεων και νεκροψίας, θεω-
          τραυματίστηκε σοβαρά και μεταφέρθηκε σε   ρήθηκε ότι ο δεύτερος μηχανικός τραυματίστηκε
          νοσοκομείο της ξηράς με ελικόπτερο.     θανάσιμα λίγο αφότου η στοίβα από τις λαμαρί-


         142
   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147