Page 36 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - Ιανουάριος 2023
P. 36
συνειδητοποιήσει το προαναφερθέν και έχουν τους οι πολύ μεγάλοι οργανισμοί δεν είναι σε
εγκαταστήσει γραφεία στο εξωτερικό, ιδιαίτερα θέση να λαμβάνουν υπόψη τις μεμονωμένες ανά-
σε Ελλάδα, Ελβετία, Σιγκαπούρη και Ντουμπάι, γκες των ναυτικών συγκριτικά με τις μικρότερες
προκειμένου να καλύπτουν τις ανάγκες των εταιρείες, στις οποίες ο κάθε ναυτικός αντιμε-
πελατών τους. τωπίζεται ως ανθρώπινο ον.
Η ναυτιλία είναι ένας κλάδος που βασίζεται στις
προσωπικές επαφές και πολλοί επιχειρηματίες ç Ποιες δράσεις θα αναλάβει το
της ναυτιλίας επιθυμούν να βρίσκονται κοντά με Committee το 2023 για την ανάδειξη
όλους τους ιδιώτες με τους οποίους συναλλάσ- σημαντικών ζητημάτων που απασχο-
σονται σε τακτική βάση. λούν σήμερα τον κλάδο;
Το 2023 θα είναι, προφανώς, σημαντικό για τις
ã Ποιες πρωτοβουλίες θα πρέπει να προσπάθειές μας να απανθρακοποιήσουμε τον
αναληφθούν από τους stakeholders πλανήτη. Εμείς ως οργανισμός θα καταβάλουμε
του κλάδου για την ενίσχυση του «S», κάθε δυνατή προσπάθεια να προστατεύσουμε
στο πλαίσιο του ESG, για τη ναυτι- τους ναυτικούς μας και να διασφαλίσουμε ότι
λία και την ανάδειξη του ρόλου των το περιβάλλον στο οποίο εργάζονται είναι υγιές
ναυτικών; και ασφαλές, τόσο στα πλοία όσο και στη στεριά.
Πάντα πίστευα ότι δεν γίνονται αρκετά για να Η συζήτηση για τον CII, τον EEXI και την
εκτιμηθεί ο ρόλος των ναυτικών στη βιομηχανία εισφορά στον άνθρακα ή στα καύσιμα είναι σε
μας και η Covid-19 το απέδειξε περίτρανα. εξέλιξη και θα δράσουμε ενεργά προς μια ρεα-
Οι χώρες καλωσόριζαν τα φορτία που κάθε πλοίο λιστική νομοθεσία.
μετέφερε, ωστόσο οι πόρτες τους παρέμειναν Τέλος, δεν θα σταματήσουμε να προσπαθούμε
κλειστές για τους ναυτικούς, που ανιδιοτελώς να διασφαλίσουμε ότι το πλοίο, δηλαδή η καρ-
επάνδρωναν εκείνα τα πλοία. διά της βιομηχανίας μας, θα είναι όχι μόνο πιο
Στην εποχή των mega managers και των μεγά- πράσινο, πιο ασφαλές και πιο ανθεκτικό, αλλά και
λων πλοιοκτητριών εταιρειών, η ευημερία των κατάλληλο για την πληθώρα των εμπορευματικών
ναυτικών θα «υποφέρει», καθώς από τη φύση διαδρομών στις οποίες δραστηριοποιείται.
36