
Μια νέα νομοθεσία για την ασφάλιση των πλοίων έναντι κινδύνων πολέμου (Act on the War Risk Insurance of Ships ) ενέκρινε ομόφωνα το δανικό Κοινοβούλιο.
Η νέα νομοθεσία διασφαλίζει ότι ο δανικός εμπορικός στόλος θα μπορεί να συνεχίσει να πλέει σε περίπτωση πολέμου, προκειμένου να διατηρεί αδιάκοπες τις αλυσίδες εφοδιασμού.
Υπό κανονικές συνθήκες, τα πλοία του δανικού εμπορικού στόλου ασφαλίζονται μέσω της εμπορικής ασφαλιστικής αγοράς. Το Κοινοβούλιο της Δανίας ενέκρινε ομόφωνα μια σειρά τροποποιήσεων της νομοθεσίας για την ασφάλιση πλοίων έναντι κινδύνων πολέμου, διασφαλίζοντας ότι τα δανικά πλοία μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν με την απαραίτητη ασφάλιση σε περίπτωση πολέμου, όταν η εμπορική ασφαλιστική αγορά δεν λειτουργεί.
«Είμαστε μια μεγάλη, αλλά και περήφανη ναυτική χώρα, και είναι σημαντικό τα πλοία να μπορούν να συνεχίσουν να πλέουν σε περίπτωση που η Δανία δεχτεί επίθεση από ξένη δύναμη ή σε περίπτωση που δύο ή περισσότερες μεγάλες δυνάμεις εμπλακούν σε πόλεμο μεταξύ τους. Αυτό είναι, για παράδειγμα, απολύτως απαραίτητο […] για την ασφάλεια του εφοδιασμού μας, τόσο στη Δανία όσο και στις Νήσους Φερόε και στη Γροιλανδία», δήλωσε ο Υπουργός Βιομηχανίας, Επιχειρήσεων και Οικονομικών, Morten Bødskov, όταν το νομοσχέδιο συζητήθηκε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο.
Από την πλευρά της, η Anne H. Steffensen, CEO της Danish Shipping, του θεσμικού οργάνου εκπροσώπησης των Δανών εφοπλιστών, τόνισε ότι είναι ιδιαίτερα σημαντική η καθολική αναγνώριση του Κοινοβουλίου ότι η δανική ναυτιλία αποτελεί στρατηγικής σημασίας asset για τη χώρα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε βραχώδη σημείο, στην είσοδο του λιμανιού του Βόλου, αμέσως μετά τον κόκκινο φανό, έπεσε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, σκάφος του Λιμενικού Σώματος.…

Από το 2026, το λιμάνι του Όσλο θα εισαγάγει οικονομικά κίνητρα για καθαρότερα πλοία. Τα πλοία που λειτουργούν χωρίς εκπομπές ρύπων εντός και εκτός…

Η αμερικανική εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) OpenAI και αυστραλιανή εταιρεία διαχείρισης κέντρου δεδομένων ανακοίνωσαν σήμερα ότι υπέγραψαν πρωτόκολλο συμφωνίας ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων για να…

Την επέκταση της συνεργασίας τους με την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός τρίτου, αμιγώς ηλεκτρικού (100% battery-electric), ταχύπλοου ferry ανακοίνωσαν η Incat Tasmania…

«Η “Ατζέντα 2030” προβλέπει ένα ισχυρό και σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό. Το πιο ισχυρό και το πιο σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό στη μακραίωνη ελληνική ιστορία. Προβλέπει…

Την επιχειρησιακή της εμβέλεια επεκτείνει δυναμικά η China Eastern Airlines, καθώς, σύμφωνα με την ίδια, εγκαινίασε τη μεγαλύτερη σε απόσταση απευθείας εμπορική πτήση στον…

Η μεγαλύτερη σε μήκος και βαθύτερη υποθαλάσσια οδική σήραγγα στον κόσμο κατασκευάζεται στη Νορβηγία, με σκοπό να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των μεγάλων…

Σε μια κρίσιμη συγκυρία για την ενεργειακή θωράκιση της Ευρώπης, ένεκα της ρωσικής «απεξάρτησης», η Γερμανία επιταχύνει τις διαδικασίες στις υποδομές Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ