
Η Γαλλία υπέγραψε το Jeddah Amendment to the Djibouti Code of Conduct (DCoC-JA), μια περιφερειακή πρωτοβουλία για την καταπολέμηση της πειρατείας, των ένοπλων ληστειών κατά πλοίων και άλλων παράνομων θαλάσσιων δραστηριοτήτων στον Δυτικό Ινδικό Ωκεανό και στον Κόλπο του Άντεν.
Η Α.Ε η κ. Marine de Carné de Trécesson de Coëtlogon, Πρέσβης και Μόνιμη Αντιπρόσωπος της Γαλλίας στον ΙΜΟ, κατέθεσε το έγγραφο στην κ. Dorota Lost-Sieminska, Διευθύντρια του Τμήματος Νομικών Υποθέσεων και Εξωτερικών Σχέσεων του ΙΜΟ, κατά τη διάρκεια τελετής που πραγματοποιήθηκε στην έδρα του Οργανισμού στο Λονδίνο στις 11 Νοεμβρίου.
Με την προσχώρησή της στο DCoC-JA, η Γαλλία γίνεται το 19ο υπογράφον κράτος που εργάζεται για την ενίσχυση της περιφερειακής θαλάσσιας ασφάλειας, τη βελτίωση της ανταλλαγής πληροφοριών και την υποστήριξη της ανάπτυξης ικανοτήτων σε τομείς όπως η πρόληψη της εμπορίας ανθρώπων και η ασφάλεια των λιμένων και των πλοίων. Τα 19 συμβαλλόμενα μέλη του διευρυμένου DCoC-JA είναι τα εξής: Μπαχρέιν, Κομόρες, Τζιμπουτί, Αιθιοπία, Γαλλία, Ιορδανία, Κένυα, Μαδαγασκάρη, Μαλδίβες, Μαυρίκιος, Μοζαμβίκη, Ομάν, Σαουδική Αραβία, Σεϋχέλλες, Σομαλία, Νότια Αφρική, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένη Δημοκρατία της Τανζανίας και Υεμένη.
Το DCoC-JA βασίζεται στο Djibouti Code of Conduct (DCoC), το οποίο θεσπίστηκε το 2009 για την καταπολέμηση της πειρατείας και των ένοπλων ληστειών κατά πλοίων, και από το 2017 έχει επεκτείνει το πεδίο εφαρμογής του ώστε να καλύπτει ένα ευρύτερο φάσμα παράνομων δραστηριοτήτων, όπως η παράνομη και αδήλωτη αλιεία (IUU), η διακίνηση όπλων και ναρκωτικών, το παράνομο εμπόριο άγριων ζώων, η κλοπή αργού πετρελαίου, η εμπορία και η διακίνηση ανθρώπων, καθώς και η παράνομη απόρριψη τοξικών αποβλήτων στη θάλασσα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ