
Η Γαλλία υπέγραψε το Jeddah Amendment to the Djibouti Code of Conduct (DCoC-JA), μια περιφερειακή πρωτοβουλία για την καταπολέμηση της πειρατείας, των ένοπλων ληστειών κατά πλοίων και άλλων παράνομων θαλάσσιων δραστηριοτήτων στον Δυτικό Ινδικό Ωκεανό και στον Κόλπο του Άντεν.
Η Α.Ε η κ. Marine de Carné de Trécesson de Coëtlogon, Πρέσβης και Μόνιμη Αντιπρόσωπος της Γαλλίας στον ΙΜΟ, κατέθεσε το έγγραφο στην κ. Dorota Lost-Sieminska, Διευθύντρια του Τμήματος Νομικών Υποθέσεων και Εξωτερικών Σχέσεων του ΙΜΟ, κατά τη διάρκεια τελετής που πραγματοποιήθηκε στην έδρα του Οργανισμού στο Λονδίνο στις 11 Νοεμβρίου.
Με την προσχώρησή της στο DCoC-JA, η Γαλλία γίνεται το 19ο υπογράφον κράτος που εργάζεται για την ενίσχυση της περιφερειακής θαλάσσιας ασφάλειας, τη βελτίωση της ανταλλαγής πληροφοριών και την υποστήριξη της ανάπτυξης ικανοτήτων σε τομείς όπως η πρόληψη της εμπορίας ανθρώπων και η ασφάλεια των λιμένων και των πλοίων. Τα 19 συμβαλλόμενα μέλη του διευρυμένου DCoC-JA είναι τα εξής: Μπαχρέιν, Κομόρες, Τζιμπουτί, Αιθιοπία, Γαλλία, Ιορδανία, Κένυα, Μαδαγασκάρη, Μαλδίβες, Μαυρίκιος, Μοζαμβίκη, Ομάν, Σαουδική Αραβία, Σεϋχέλλες, Σομαλία, Νότια Αφρική, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένη Δημοκρατία της Τανζανίας και Υεμένη.
Το DCoC-JA βασίζεται στο Djibouti Code of Conduct (DCoC), το οποίο θεσπίστηκε το 2009 για την καταπολέμηση της πειρατείας και των ένοπλων ληστειών κατά πλοίων, και από το 2017 έχει επεκτείνει το πεδίο εφαρμογής του ώστε να καλύπτει ένα ευρύτερο φάσμα παράνομων δραστηριοτήτων, όπως η παράνομη και αδήλωτη αλιεία (IUU), η διακίνηση όπλων και ναρκωτικών, το παράνομο εμπόριο άγριων ζώων, η κλοπή αργού πετρελαίου, η εμπορία και η διακίνηση ανθρώπων, καθώς και η παράνομη απόρριψη τοξικών αποβλήτων στη θάλασσα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε βραχώδη σημείο, στην είσοδο του λιμανιού του Βόλου, αμέσως μετά τον κόκκινο φανό, έπεσε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, σκάφος του Λιμενικού Σώματος.…

Από το 2026, το λιμάνι του Όσλο θα εισαγάγει οικονομικά κίνητρα για καθαρότερα πλοία. Τα πλοία που λειτουργούν χωρίς εκπομπές ρύπων εντός και εκτός…

Η αμερικανική εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) OpenAI και αυστραλιανή εταιρεία διαχείρισης κέντρου δεδομένων ανακοίνωσαν σήμερα ότι υπέγραψαν πρωτόκολλο συμφωνίας ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων για να…

Την επέκταση της συνεργασίας τους με την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός τρίτου, αμιγώς ηλεκτρικού (100% battery-electric), ταχύπλοου ferry ανακοίνωσαν η Incat Tasmania…

Μια νέα νομοθεσία για την ασφάλιση των πλοίων έναντι κινδύνων πολέμου (Act on the War Risk Insurance of Ships ) ενέκρινε ομόφωνα το δανικό…

«Η “Ατζέντα 2030” προβλέπει ένα ισχυρό και σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό. Το πιο ισχυρό και το πιο σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό στη μακραίωνη ελληνική ιστορία. Προβλέπει…

Την επιχειρησιακή της εμβέλεια επεκτείνει δυναμικά η China Eastern Airlines, καθώς, σύμφωνα με την ίδια, εγκαινίασε τη μεγαλύτερη σε απόσταση απευθείας εμπορική πτήση στον…

Η μεγαλύτερη σε μήκος και βαθύτερη υποθαλάσσια οδική σήραγγα στον κόσμο κατασκευάζεται στη Νορβηγία, με σκοπό να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των μεγάλων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ