
Fast-track διαδικασίες κινεί η Γουινέα για την ανάπτυξη διυλιστηρίων αλουμίνας και εργοστασίων iron ore pellets, προκειμένου να τερματίσει δεκαετίες εξαγωγών ακατέργαστου μεταλλεύματος, δήλωσε ο Υπουργός Ορυχείων της χώρας, Bouna Sylla, σε δημοσιογράφους, καθώς η χώρα προετοιμάζεται για τις πρώτες αποστολές από το τεράστιο ορυχείο σιδηρομεταλλεύματος Simandou αυτή την εβδομάδα.
Η επεξεργασία αλουμίνας και σιδηρομεταλλεύματος εντός της χώρας θα μπορούσε να μεταμορφώσει την οικονομία της Γουινέας, δημιουργώντας θέσεις εργασίας στον βιομηχανικό τομέα και μειώνοντας την έκθεση στις διακυμάνσεις των τιμών των βασικών εμπορευμάτων, ανέφερε η Παγκόσμια Τράπεζα τον Ιούλιο.
Η Γουινέα εξάγει περίπου το 60% του βωξίτη της, πρώτης ύλης για την παραγωγή αλουμινίου, στην Κίνα, ενώ το ένα τρίτο του σιδηρομεταλλεύματος που παράγεται από το ορυχείο Simandou προορίζεται για τα κινεζικά εργοστάσια.
«Είμαστε ο μεγαλύτερος παραγωγός βωξίτη στον κόσμο σήμερα… αλλά δεν έχουμε κανένα διυλιστήριο που να έχει κατασκευαστεί από την εποχή της αποικιοκρατίας», δήλωσε ο Υπουργός Bouna Sylla. «Αυτό θα αλλάξει», πρόσθεσε.
Η Γουινέα εντάσσεται σε μια σειρά από πλούσιες σε ορυκτά αφρικανικές χώρες, από τον παραγωγό χρυσού Μάλι έως την πετρελαιοπαραγωγό Νιγηρία, οι οποίες έχουν προωθήσει την ενίσχυση της εγχώριας διυλιστικής ικανότητας τα τελευταία χρόνια, ένα βήμα για την τόνωση της οικονομικής ανάπτυξης και τη μείωση των δαπανηρών εισαγωγών.
Η χώρα στοχεύει να εγκαταστήσει πέντε έως έξι διυλιστήρια αλουμίνας έως το 2030, αυξάνοντας την εγχώρια διυλιστική ικανότητα σε περίπου 7 εκατομμύρια μετρικούς τόνους ετησίως, δήλωσε ο Υπουργός.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε βραχώδη σημείο, στην είσοδο του λιμανιού του Βόλου, αμέσως μετά τον κόκκινο φανό, έπεσε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, σκάφος του Λιμενικού Σώματος.…

Από το 2026, το λιμάνι του Όσλο θα εισαγάγει οικονομικά κίνητρα για καθαρότερα πλοία. Τα πλοία που λειτουργούν χωρίς εκπομπές ρύπων εντός και εκτός…

Η αμερικανική εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) OpenAI και αυστραλιανή εταιρεία διαχείρισης κέντρου δεδομένων ανακοίνωσαν σήμερα ότι υπέγραψαν πρωτόκολλο συμφωνίας ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων για να…

Την επέκταση της συνεργασίας τους με την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός τρίτου, αμιγώς ηλεκτρικού (100% battery-electric), ταχύπλοου ferry ανακοίνωσαν η Incat Tasmania…

Μια νέα νομοθεσία για την ασφάλιση των πλοίων έναντι κινδύνων πολέμου (Act on the War Risk Insurance of Ships ) ενέκρινε ομόφωνα το δανικό…

«Η “Ατζέντα 2030” προβλέπει ένα ισχυρό και σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό. Το πιο ισχυρό και το πιο σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό στη μακραίωνη ελληνική ιστορία. Προβλέπει…

Την επιχειρησιακή της εμβέλεια επεκτείνει δυναμικά η China Eastern Airlines, καθώς, σύμφωνα με την ίδια, εγκαινίασε τη μεγαλύτερη σε απόσταση απευθείας εμπορική πτήση στον…

Η μεγαλύτερη σε μήκος και βαθύτερη υποθαλάσσια οδική σήραγγα στον κόσμο κατασκευάζεται στη Νορβηγία, με σκοπό να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των μεγάλων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ