
 
															Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον των Ελλήνων πλοιοκτητών για νεότευκτα πλοία, δείγμα της προσαρμοστικότητάς τους στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες του παγκόσμιου ναυτιλιακού στερεώματος. Υπό αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Intermodal, την περασμένη εβδομάδα τοποθετήθηκαν μαζικές παραγγελίες για νεότευκτα από πέντε εταιρείες ελληνικών συμφερόντων.
Ειδικότερα, τη μεγαλύτερη παραγγελία τοποθέτησε η Efnav Company και αφορούσε τη ναυπήγηση έξι Kamsarmax bulk carriers, χωρητικότητας 82.000 dwt. Τα συγκεκριμένα θα κατασκευαστούν στην Κίνα από τη Hengli Shipbuilding, έναντι $35 εκατ. ανά πλοίο. Στο ίδιο ναυπηγείο τοποθέτησε παραγγελία και η Eastern Mediterranean Maritime (Eastmed). Η εν λόγω παραγγελία αφορά την κατασκευή τεσσάρων Kamsarmax bulk carriers, χωρητικότητας 82.000 dwt, έναντι $35 εκατ. ανά πλοίο.
Παράλληλα, η Capital προέβη στην παραγγελία δύο Capesize bulk carriers, χωρητικότητας 180.000 dwt, στο ναυπηγείο Hengli Shipbuilding. Το κόστος κατασκευής ανέρχεται στα $75 εκατ. ανά πλοίο. Αντίστοιχη παραγγελία για ένα Capesize bulk carrier, χωρητικότητας 180.000 dwt, τοποθέτησε και η Seanergy στο ίδιο ναυπηγείο.
Τέλος, η JHI Steamship προχώρησε σε παραγγελία δύο Aframax δεξαμενόπλοιων, χωρητικότητας 115.000 dwt. Τα συγκεκριμένα πλοία θα κατασκευαστούν στη Νότια Κορέα από την K Shipbuilding, έναντι $75 εκατ. ανά πλοίο, με τη συμφωνία να περιλαμβάνει δικαίωμα προαίρεσης για ακόμα ένα δεξαμενόπλοιο.
Πηγή: Intermodal
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ