
Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο. Η εν λόγω εξέλιξη έπεται μιας κρίσιμης αλλαγής στο εθνικό ρυθμιστικό πλαίσιο της ναυτιλίας στην Ινδία, η οποία δύναται να δώσει στην εταιρεία τακτικών γραμμών ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μία από τις πλέον ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές. Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ Ινδίας και MSC βρίσκονται σε εξέλιξη και ενδεχομένως η απόφαση να ληφθεί εντός των επόμενων ημερών.
Σημειώνεται ότι το Νέο Δελχί έχει εκφράσει την επιθυμία να επεκτείνει τις δυνατότητες του εθνικού στόλου, στο πλαίσιο της προσπάθειάς του να μειώσει τον βαθμό εξάρτησης της χώρας από θαλάσσιους μεταφορείς ξένης σημαίας. Μία από τις σημαντικότερες μεταρρυθμίσεις αποτελεί η απαγόρευση της νηολόγησης πλοίων ηλικίας άνω των 20 ετών. Παράλληλα, η ινδική κυβέρνηση εξήγγειλε ένα φιλόδοξο σχέδιο ανασυγκρότησης της εγχώριας ναυπηγικής βιομηχανίας, ώστε να αναδειχθεί η Ινδία ως «παίκτης» παγκόσμιου βεληνεκούς στην εν λόγω αγορά.
Αξίζει να αναφερθεί, επιπλέον, ότι η MSC δεν αποτελεί τη μοναδική εταιρεία που η ινδική κυβέρνηση προσέγγισε με σκοπό την ενίσχυση της ναυτιλιακής και ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας. Προτάσεις και συζητήσεις έγιναν επίσης με τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της MSC, τη Maersk και τη CMA CGM. Μάλιστα, η τελευταία αποτελεί την πρώτη κορυφαία εταιρεία της ναυτιλίας τακτικών γραμμών που νηολόγησε πλοίο της στην Ινδία. Νωρίτερα εντός του 2025, στο πλοίο «Vitoria», μεταφορικής ικανότητας 2.592 TEUs, υψώθηκε η ινδική σημαία. Συγχρόνως, η εταιρεία ναυτολόγησε έναν αριθμό Ινδών ναυτικών, προκειμένου να συμμορφωθεί με τις προδιαγραφές της χώρας σχετικά με τη στελέχωση πλοίων υπό ινδική σημαία.
Έως το πέρας της φετινής χρονιάς, η CMA CGM θα νηολογήσει επιπλέον τρία containerships στην Ινδία. Επίσης, μέχρι και σήμερα, η CMA CGM έχει προσλάβει περίπου χίλιους Ινδούς ναυτικούς, ενώ εκτιμά ότι θα προχωρήσει σε προσλήψεις επιπλέον 500 εντός του 2026.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Στο επίκεντρο της πρόσφατης συνεδρίασης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου βρέθηκε το θέμα της ανταγωνιστικής πράσινης μετάβασης, καθώς και η επιτακτική ανάγκη εντατικοποίησης των συλλογικών προσπαθειών…

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Hyundai, μετά τη στρατηγική αναδιάρθρωση των θυγατρικών του. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου,…

Παρά τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, η ανθεκτικότητα των κινεζικών εξαγωγών αποδεικνύει πόσο απαραίτητα παραμένουν πολλά από τα προϊόντα της Κίνας, ακόμα και…

Σε τροχιά ανάκαμψης βρίσκεται η ζήτηση πετρελαίου της Κίνας, απόρροια της ανθεκτικής βιομηχανικής δραστηριότητας και των ισχυρών περιθωρίων των εγχώριων διυλιστηρίων. Στο πλαίσιο αυτό,…

Ένα νέο κεφάλαιο για τις εξαγωγές LNG του Κατάρ «εγκαινίασε» πρόσφατα η QatarEnergy στο Ηνωμένο Βασίλειο, με την παραχώρηση ενός εκ των μεγαλύτερων τερματικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ