
Τα 95 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά γιόρτασε η KLΜ, σε εκδήλωση που έλαβε χώρα την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου, στο κέντρο της Αθήνας. Το 1930 η Αθήνα προστέθηκε στο επίσημα στο δίκτυο της εταιρείας, λειτουργώντας αρχικά ως ενδιάμεσος σταθμός για τις πτήσεις μεταξύ Ολλανδίας και Ανατολής.
Η παρουσία αυτή παραμένει αδιάλειπτη εδώ και 95 χρόνια: «Η εταιρεία είχε παρουσία στα πρώτα χρόνια στο αεροδρόμιο Χασάνι που μετονομάστηκε το 1948 στο αεροδρόμιο του Ελληνικού. Είναι πραγματικά ελάχιστες- ίσως δύο μόνο- οι εταιρείες που έχουν παρουσία 95 χρόνια συνεχόμενα στη χώρα μας και όλα αυτά τα χρόνια παραμένουμε το ίδιο δραστήριοι, με τον ίδιο επαγγελματισμό χάρη -κυρίως- στους ανθρώπους του ομίλου», δήλωσε ο Regional Manager, Air France – KLM για Ελλάδα, Τουρκία και Κύπρο, κ. Γιάννης Πανταζόπουλος.
Σήμερα, η KLM, η οποία πετά σε περισσότερους από 160 προορισμούς, λειτουργεί τρεις καθημερινές πτήσεις στο δρομολόγιο Αθήνα-Άμστερνταμ, ενώ στο πλαίσιο του θερινού προγράμματος οι πτήσεις αυτές θα αυξηθούν σε τέσσερις. «Πιστεύουμε στην ελληνική αγορά, την οποία υποστηρίζουμε και μας υποστηρίζει έχοντας φέτος αυξημένες πληρότητες και ζήτηση», σχολίασε ο κ. Πανταζόπουλος.
Ο αερομεταφορέας, με το βλέμμα στο μέλλον, σχεδιάζει να μειώσει το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα μέσω διαφόρων πρωτοβουλιών. Προς την κατεύθυνση αυτή, η KLM Royal Dutch Airlines ήταν από τους πρωτοπόρους στη χρήση βιοκαυσίμων, αλλά και η μόνη αεροπορική που κάνει χρήση των SAF σήμερα.
Συνομιλώντας με τα Ναυτικά Χρονικά, ο κ. Πανταζόπουλος υπογράμμισε ότι «η ναυτιλία εξακολουθεί να στηρίζει τις δραστηριότητές μας, όπως και στην περίοδο της πανδημίας, όπου ήταν ο στυλοβάτης μας». Τέλος, ο ίδιος εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιβατική κίνηση φέτος εκτιμώντας ότι οι αριθμοί θα κινηθούν σε οριακά υψηλότερα επίπεδα.
Φωτό: Ναυτικά Χρονικά
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η θαλάσσια διασύνδεση μεταξύ Δανίας και Γερμανίας, μέσω της γραμμής Rødby-Puttgarden, πλέον θα εξυπηρετείται από το νεότευκτο «The Baltic Whale» της Scandlines. Την κατασκευή…
Το κλιματικό φαινόμενο La Niña, το οποίο τείνει να κατεβάζει τις θερμοκρασίες σε παγκόσμια κλίμακα, επιστρέφει, όμως ο αντίκτυπός του μάλλον θα είναι περιορισμένος,…
Σημαντική πτώση κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το Μπανγκλαντές ενέκρινε την αγορά περίπου 220.000 μετρικών τόνων αμερικανικού σιταριού, στο πλαίσιο μιας κυβερνητικής συμφωνίας με στόχο την άμβλυνση των εμπορικών εντάσεων με…
Έπειτα από δυόμισι έτη αδράνειας, ο αγωγός πετρελαίου Kirkuk-Ceyhan τέθηκε εκ νέου σε λειτουργία μετά την επίτευξη συμφωνίας ανάμεσα στην κυβέρνηση του Ιράκ, στην…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Έπειτα από δύο χρόνια απουσίας από το Ιράκ, η ExxonMobil επανέρχεται δυναμικά στη χώρας της Μέσης Ανατολής, προκειμένου να προωθήσει τα φιλόδοξα σχέδια της…
Με τη ναυτιλιακή βιομηχανία να στρέφεται σταδιακά προς τα «πράσινα» καύσιμα, με γνώμονα την ενεργειακή μετάβαση των πλοίων, το επενδυτικό ενδιαφέρον των προμηθευτών καυσίμων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ