
Τα 95 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά γιόρτασε η KLΜ, σε εκδήλωση που έλαβε χώρα την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου, στο κέντρο της Αθήνας. Το 1930 η Αθήνα προστέθηκε στο επίσημα στο δίκτυο της εταιρείας, λειτουργώντας αρχικά ως ενδιάμεσος σταθμός για τις πτήσεις μεταξύ Ολλανδίας και Ανατολής.



Η παρουσία αυτή παραμένει αδιάλειπτη εδώ και 95 χρόνια: «Η εταιρεία είχε παρουσία στα πρώτα χρόνια στο αεροδρόμιο Χασάνι που μετονομάστηκε το 1948 στο αεροδρόμιο του Ελληνικού. Είναι πραγματικά ελάχιστες- ίσως δύο μόνο- οι εταιρείες που έχουν παρουσία 95 χρόνια συνεχόμενα στη χώρα μας και όλα αυτά τα χρόνια παραμένουμε το ίδιο δραστήριοι, με τον ίδιο επαγγελματισμό χάρη -κυρίως- στους ανθρώπους του ομίλου», δήλωσε ο Regional Manager, Air France – KLM για Ελλάδα, Τουρκία και Κύπρο, κ. Γιάννης Πανταζόπουλος.
Σήμερα, η KLM, η οποία πετά σε περισσότερους από 160 προορισμούς, λειτουργεί τρεις καθημερινές πτήσεις στο δρομολόγιο Αθήνα-Άμστερνταμ, ενώ στο πλαίσιο του θερινού προγράμματος οι πτήσεις αυτές θα αυξηθούν σε τέσσερις. «Πιστεύουμε στην ελληνική αγορά, την οποία υποστηρίζουμε και μας υποστηρίζει έχοντας φέτος αυξημένες πληρότητες και ζήτηση», σχολίασε ο κ. Πανταζόπουλος.
Ο αερομεταφορέας, με το βλέμμα στο μέλλον, σχεδιάζει να μειώσει το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα μέσω διαφόρων πρωτοβουλιών. Προς την κατεύθυνση αυτή, η KLM Royal Dutch Airlines ήταν από τους πρωτοπόρους στη χρήση βιοκαυσίμων, αλλά και η μόνη αεροπορική που κάνει χρήση των SAF σήμερα.
Συνομιλώντας με τα Ναυτικά Χρονικά, ο κ. Πανταζόπουλος υπογράμμισε ότι «η ναυτιλία εξακολουθεί να στηρίζει τις δραστηριότητές μας, όπως και στην περίοδο της πανδημίας, όπου ήταν ο στυλοβάτης μας». Τέλος, ο ίδιος εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιβατική κίνηση φέτος εκτιμώντας ότι οι αριθμοί θα κινηθούν σε οριακά υψηλότερα επίπεδα.
Φωτό: Ναυτικά Χρονικά
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ