
Η ανάπτυξη του εθνικού δικτύου υδροπλάνων προχωρά, καθώς ο προορισμός της Κυλλήνης έλαβε επίσημα το «πράσινο φως» από τις αρμόδιες αρχές, ανοίγοντας τον δρόμο για την επιχειρησιακή λειτουργία των υδροπλάνων.
Η Κυλλήνη, μπαίνει στο χάρτη της θαλάσσιας αεροπλοΐας και γίνεται πύλη προς τα νησιά του Ιονίου αλλά και σημείο σύνδεσης με τους εγκεκριμένους προορισμούς Άλιμο, Καλαμάτα, Ερατεινή και Πάτρα αποτελώντας στρατηγικό σταθμό για τη Hellenic Seaplanes.
Παράλληλα, η εταιρεία σε στενή συνεργασία με το Δήμο Κυλλήνης – Ανδραβίδας και το Δήμαρχο κ. Ιωάννη Λέντζα καθώς και το ΔΛΤ Κυλλήνης με Πρόεδρο τον κ. Κωνσταντίνο Χαντζή έχουν ήδη ολοκληρώσει τις χερσαίες υποδομές και με την τοποθέτηση της πλωτής προβλήτας πρόσδεσης ετοιμάζεται για τις πρώτες πτήσεις.

Ειδικότερα, η Hellenic Seaplanes όπως και στην περίπτωση της Καλαμάτας ετοιμάζει πιλοτικές πτήσεις εξοικείωσης προς το λιμάνι της Κυλλήνης το επόμενο διάστημα με στόχο και ο κόσμος της Ηλείας να γνωρίσει από κοντά τα υδροπλάνα και τις δυνατότητές τους!
Με την ανακοίνωση της έγκρισης του υδάτινου Πεδίου Κυλλήνης, ο Πρόεδρος και CEO της Hellenic Seaplanes, κ. Νικόλας Χαραλάμπους, τόνισε:
«Η Κυλλήνη μπαίνει επίσημα στο δίκτυό μας, προσφέροντας στα υδροπλάνα άμεση πρόσβαση σε Ιόνιο και Πελοπόννησο. Η έγκριση της υποδομής αποτελεί ένα ακόμη αποφασιστικό βήμα για την εκκίνηση των τακτικών δρομολογίων που θα φέρουν πιο κοντά τους ταξιδιώτες με μοναδικές εμπειρίες μετακίνησης», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Κυλλήνης, κ. Λέντζας δήλωσε: «Η έγκριση του Υδάτινου Πεδίου Κυλλήνης αποτελεί ένα ορόσημο για τον τόπο μας. Δημιουργεί νέες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης, ενισχύει την εξωστρέφεια της περιοχής μας και φέρνει πιο κοντά την Κυλλήνη με τα νησιά του Ιονίου και την υπόλοιπη Πελοπόννησο», σημείωσε.
Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κυλλήνης, κ. Κωνσταντίνος Χαντζής, τόνισε:
«Η λειτουργία του υδατοδρομίου Κυλλήνης αποτελεί στρατηγική προσθήκη για το λιμάνι μας και δημιουργεί νέες προοπτικές κινητικότητας και τουριστικής ανάπτυξης.».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το λιμάνι του Μπέλφαστ φιλοξένησε την πρώτη τελετή ονοματοδοσίας πλοίου, μετά από δύο δεκαετίες, με 200 προσκεκλημένους να δίνουν το «παρών». Το «Stena Futura»,…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε κάμψη για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Οκτώβριο, οδηγούμενη εκ νέου από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…

Μεταβολές καταγράφονται στη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο κατώφλι του 2026. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Xeneta, την εβδομάδα που μας πέρασε, οι…

Η εισαγωγή του νέου Port Community System (PCS) από την DP World στο λιμάνι της Μομπάσα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Norwegian Car Carriers (NOCC), με τον όμιλο να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός…

Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων αποτελούν το έναυσμα για τη σύσταση μιας νέας συμμαχίας στη Βόρεια Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, η Odfjell SE και η…

Οι ιαπωνικές αρχές ενέκριναν, στις 21 Νοεμβρίου, την επανεκκίνηση του μεγαλύτερου πυρηνικού εργοστασίου παγκοσμίως, για πρώτη φορά μετά την καταστροφική πυρηνική κρίση της Φουκουσίμα…

Αύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ