
Η ανάπτυξη του εθνικού δικτύου υδροπλάνων προχωρά, καθώς ο προορισμός της Κυλλήνης έλαβε επίσημα το «πράσινο φως» από τις αρμόδιες αρχές, ανοίγοντας τον δρόμο για την επιχειρησιακή λειτουργία των υδροπλάνων.
Η Κυλλήνη, μπαίνει στο χάρτη της θαλάσσιας αεροπλοΐας και γίνεται πύλη προς τα νησιά του Ιονίου αλλά και σημείο σύνδεσης με τους εγκεκριμένους προορισμούς Άλιμο, Καλαμάτα, Ερατεινή και Πάτρα αποτελώντας στρατηγικό σταθμό για τη Hellenic Seaplanes.
Παράλληλα, η εταιρεία σε στενή συνεργασία με το Δήμο Κυλλήνης – Ανδραβίδας και το Δήμαρχο κ. Ιωάννη Λέντζα καθώς και το ΔΛΤ Κυλλήνης με Πρόεδρο τον κ. Κωνσταντίνο Χαντζή έχουν ήδη ολοκληρώσει τις χερσαίες υποδομές και με την τοποθέτηση της πλωτής προβλήτας πρόσδεσης ετοιμάζεται για τις πρώτες πτήσεις.

Ειδικότερα, η Hellenic Seaplanes όπως και στην περίπτωση της Καλαμάτας ετοιμάζει πιλοτικές πτήσεις εξοικείωσης προς το λιμάνι της Κυλλήνης το επόμενο διάστημα με στόχο και ο κόσμος της Ηλείας να γνωρίσει από κοντά τα υδροπλάνα και τις δυνατότητές τους!
Με την ανακοίνωση της έγκρισης του υδάτινου Πεδίου Κυλλήνης, ο Πρόεδρος και CEO της Hellenic Seaplanes, κ. Νικόλας Χαραλάμπους, τόνισε:
«Η Κυλλήνη μπαίνει επίσημα στο δίκτυό μας, προσφέροντας στα υδροπλάνα άμεση πρόσβαση σε Ιόνιο και Πελοπόννησο. Η έγκριση της υποδομής αποτελεί ένα ακόμη αποφασιστικό βήμα για την εκκίνηση των τακτικών δρομολογίων που θα φέρουν πιο κοντά τους ταξιδιώτες με μοναδικές εμπειρίες μετακίνησης», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Κυλλήνης, κ. Λέντζας δήλωσε: «Η έγκριση του Υδάτινου Πεδίου Κυλλήνης αποτελεί ένα ορόσημο για τον τόπο μας. Δημιουργεί νέες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης, ενισχύει την εξωστρέφεια της περιοχής μας και φέρνει πιο κοντά την Κυλλήνη με τα νησιά του Ιονίου και την υπόλοιπη Πελοπόννησο», σημείωσε.
Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κυλλήνης, κ. Κωνσταντίνος Χαντζής, τόνισε:
«Η λειτουργία του υδατοδρομίου Κυλλήνης αποτελεί στρατηγική προσθήκη για το λιμάνι μας και δημιουργεί νέες προοπτικές κινητικότητας και τουριστικής ανάπτυξης.».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…

Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ