
Αύξηση εσόδων και κερδοφορίας παρουσίασε η ΟΛΠ ΑΕ το πρώτο εξάμηνο του 2025, σε ένα περιβάλλον που παραμένει ιδιαίτερα απαιτητικό για τη ναυτιλία και το διεθνές εμπόριο.
Τα συνολικά έσοδα ανήλθαν σε 122,8 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 14,7% σε σχέση με τα 107,1 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2024. Η μεταβολή αυτή προήλθε κυρίως από την άνοδο των εσόδων στον τομέα εμπορευματοκιβωτίων, στον τομέα της κρουαζιέρας, καθώς και του ανταλλάγματος από την παραχώρηση των προβλητών ΙΙ & ΙΙΙ, ενώ στους τομείς αυτοκινήτων, ναυπηγοεπισκευής και ακτοπλοΐας, καταγράφηκε μείωση, με την πτώση στην ακτοπλοΐα να αποδίδεται στη μείωση των λιμενικών τελών κατά 50% από τον Μάιο του 2025.
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 46,7 εκατ. ευρώ, έναντι 40,4 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024, σημειώνοντας αύξηση 15,3%. Στο ίδιο διάστημα, η ΟΛΠ ΑΕ υλοποίησε επενδύσεις ύψους 48,1 εκατ. ευρώ σε έργα υποδομής και εξοπλισμό, ενώ μηδένισε τον τραπεζικό της δανεισμό μέσω της πρόωρης αποπληρωμής δύο δανείων. Το συνολικό ενεργητικό ανήλθε σε 682,4 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 3,0% σε σχέση με το τέλος του 2024.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΠ ΑΕ κ. Su Xudong δήλωσε:
«Τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2025 δείχνουν τη σταθερότητα και την ικανότητα του Λιμένα Πειραιώς να ανταποκρίνεται σε ένα διεθνές περιβάλλον με πολλές προκλήσεις. Η ανάπτυξή μας συνδέεται με τη στρατηγική πράσινης μετάβασης που ακολουθούμε, με στοχευμένες επενδύσεις και πρωτοβουλίες που μειώνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και ενισχύουν τη βιώσιμη λειτουργία μας. Η συνεχής αναγνώριση του ΟΛΠ ως μίας από τις πιο βιώσιμες εταιρείες στην Ελλάδα, καθώς και οι δράσεις μας στο πλαίσιο των αρχών ESG, επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή μας για ισόρροπη οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε με συνέπεια να επενδύουμε στον εκσυγχρονισμό του λιμένα και στη βελτίωση των υπηρεσιών μας, συμβάλλοντας παράλληλα στην οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον».
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η Διοίκηση της ΟΛΠ ΑΕ παραμένει προσηλωμένη στην εφαρμογή του στρατηγικού σχεδίου για τον Λιμένα Πειραιώς, με έμφαση στην ενίσχυση των υποδομών, τη βιώσιμη ανάπτυξη και τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών, ώστε ο Πειραιάς να διατηρεί τη θέση του ανάμεσα στα σημαντικότερα λιμάνια της Μεσογείου και της Ευρώπης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η ενεργειακή μετάβαση στη Βαλτική αποκτά νέα δυναμική, καθώς το λιμάνι της Κλαϊπέντα προχωρά αποφασιστικά προς την ολοκλήρωση του φιλόδοξου έργου παραγωγής πράσινου υδρογόνου.…
Το διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα επηρεάζεται έντονα από τις γεωπολιτικές εξελίξεις. Οι συνεχόμενες επιθέσεις των Χούθι, ειδικότερα, κατά εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα έχουν επιμηκύνει…
Σε χαμηλές στροφές εξακολουθεί να κινείται η ναυλαγορά των LNG carriers, με την «ψαλίδα» ωστόσο Ανατολής-Δύσης να κλείνει σημαντικά την τελευταία εβδομάδα. Σύμφωνα με…
Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την πλήρη λειτουργία του FSRU Αλεξανδρούπολης; Έχουμε κοινοποιήσει το χρονοδιάγραμμα για την επαναλειτουργία του FSRU Αλεξανδρούπολης. Η σταδιακή επαναλειτουργία…
Με την παραγωγή φυσικού αερίου των ΗΠΑ να αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο και τις εξαγωγές LNG να «καλπάζουν», κορυφαίες αμερικανικές εταιρείες ενέργειας προσβλέπουν στην…
Εν αναμονή της έναρξης ισχύος των νέων μέτρων του Εμπορικού Αντιπροσώπου των ΗΠΑ (USTR), για την ανατροπή της κινεζικής θαλάσσιας κυριαρχίας και την αναβίωση…
Ο ναυτιλιακός κολοσσός Bahri φαίνεται πως ευθυγραμμίζεται πλήρως με τα φιλόδοξα σχέδια της Σαουδικής Αραβίας στον κλάδο της ναυπηγικής, καθώς πρόσφατα προχώρησε σε παραγγελία-ορόσημο…
Η ελβετική εταιρεία WinGD ανακοίνωσε, μετά από περισσότερο από μία δεκαετία έρευνας και ανάπτυξης, ότι το 2026 θα παρουσιάσει την πρώτη στον κόσμο δίχρονη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ