
Στην ανανεωμένη έκδοση ενός χρήσιμου οδηγού βέλτιστων πρακτικών για την ασφαλή διά θαλάσσης μεταφορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων προχώρησε η International Union of Marine Insurance (IUMI).
Υπενθυμίζεται ότι το 2023 η IUMI είχε προχωρήσει στην πρώτη έκδοση του οδηγού, με στόχο να υποστηρίξει τόσο τη ναυτιλιακή κοινότητα όσο και τον κλάδο των ναυτασφαλίσεων.
Ο Γενικός Γραμματέας της IUMI, Lars Lange, εξηγεί: «Ο όγκος των αυτοκινήτων που μεταφέρονται διά θαλάσσης σε παγκόσμιο επίπεδο είναι περίπου 20 εκατομμύρια μονάδες ετησίως. Από το 2017, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μεταφέρονται σε ολοένα και μεγαλύτερους αριθμούς. Παράλληλα, φαίνεται να αυξάνεται η συχνότητα των πυρκαγιών σε πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων, αν και μέχρι σήμερα καμία δεν έχει αποδοθεί αποκλειστικά σε ηλεκτρικό όχημα – αν και είναι πιθανό να ευθύνεται ηλεκτρικό όχημα. Ωστόσο, γνωρίζουμε καλά ότι τα χαρακτηριστικά μιας πυρκαγιάς σε ηλεκτρικό όχημα διαφέρουν από αυτά που προκύπτουν από ένα τυπικό όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICEV) και είναι σημαντικό οι μεταφορείς, οι διαχειριστές και οι ασφαλιστές να κατανοούν τους κινδύνους που ενέχει και τα μέτρα που μπορούν να μειώσουν αυτόν τον κίνδυνο. Γι’ αυτόν τον λόγο, πριν από δύο χρόνια δημοσιεύσαμε οδηγίες για την πρόληψη ζημιών και για την ασφάλεια. Ωστόσο, ο τομέας αυτός εξελίσσεται ραγδαία και νέες έρευνες συνεχίζουν να αναφέρουν νέα ευρήματα. Υπό αυτό το πρίσμα, ενημερώσαμε το paper μας με νέες πληροφορίες και προσαρμόσαμε τις συστάσεις και τις οδηγίες μας αναλόγως».
Οι πέντε βασικοί τομείς του αρχικού paper που έχουν ενημερωθεί είναι οι εξής:
– Πιθανή συσσώρευση αερίων
– Συνολική απελευθέρωση ενέργειας και μέγιστες θερμοκρασίες
– Προκλήσεις αναφορικά με τον σχεδιασμό των PCTC πλοίων
– Προσέγγιση «Fixed First» για τα PCTC
– Περιορισμοί των συστημάτων κατάσβεσης με βάση τον αφρό
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Ιούλιο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Ιουλίου 2024, έναντι αύξησης κατά…
Έως και 4.000 θέσεις εργασίας σχεδιάζει να καταργήσει η Lufthansa, στην προσπάθειά της να περικόψει τα διοικητικά έξοδά της κατά 20%, μεταδίδουν η εφημερίδα…
Μετά από μία συγκλονιστική εμφάνιση, ο Στέφανος Ντούσκος κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κωπηλασίας, που διεξάγεται στην Σανγκάη. Ο Ελληνας Ολυμπιονίκης, αγωνίσθηκε…
Η Ρωσία εκτόξευσε 595 μη επανδρωμένα αεροσκάφη (drones) και 48 πυραύλους στη διάρκεια της νύχτας, σύμφωνα με τον ουκρανικό στρατό, κατά του Κιέβου και…
Η DP World εξήγγειλε την ανανέωση της μακροχρόνιας συμφωνίας με την Hapag-Lloyd για τη δραστηριότητά της στο λιμάνι του Σάντος. Το νέο συμβόλαιο θα…
Συνέντευξη του Χρήστου Σπανού, Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της Dodekanisos Seaways
Η Γαλλία, στο πλαίσιο της σταδιακής μετάβασης της χώρας στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, χρίζει την Total Energies επικεφαλής του μεγαλύτερου έργου ΑΠΕ στα χρονικά…
Στο επίκεντρο του διαλόγου για το μέλλον της κρουαζιέρας στην Ελλάδα βρέθηκε το νέο τέλος αποβίβασης επιβατών, που εφαρμόστηκε από τον Ιούλιο του 2025,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ