
Στην ανανεωμένη έκδοση ενός χρήσιμου οδηγού βέλτιστων πρακτικών για την ασφαλή διά θαλάσσης μεταφορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων προχώρησε η International Union of Marine Insurance (IUMI).
Υπενθυμίζεται ότι το 2023 η IUMI είχε προχωρήσει στην πρώτη έκδοση του οδηγού, με στόχο να υποστηρίξει τόσο τη ναυτιλιακή κοινότητα όσο και τον κλάδο των ναυτασφαλίσεων.
Ο Γενικός Γραμματέας της IUMI, Lars Lange, εξηγεί: «Ο όγκος των αυτοκινήτων που μεταφέρονται διά θαλάσσης σε παγκόσμιο επίπεδο είναι περίπου 20 εκατομμύρια μονάδες ετησίως. Από το 2017, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μεταφέρονται σε ολοένα και μεγαλύτερους αριθμούς. Παράλληλα, φαίνεται να αυξάνεται η συχνότητα των πυρκαγιών σε πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων, αν και μέχρι σήμερα καμία δεν έχει αποδοθεί αποκλειστικά σε ηλεκτρικό όχημα – αν και είναι πιθανό να ευθύνεται ηλεκτρικό όχημα. Ωστόσο, γνωρίζουμε καλά ότι τα χαρακτηριστικά μιας πυρκαγιάς σε ηλεκτρικό όχημα διαφέρουν από αυτά που προκύπτουν από ένα τυπικό όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICEV) και είναι σημαντικό οι μεταφορείς, οι διαχειριστές και οι ασφαλιστές να κατανοούν τους κινδύνους που ενέχει και τα μέτρα που μπορούν να μειώσουν αυτόν τον κίνδυνο. Γι’ αυτόν τον λόγο, πριν από δύο χρόνια δημοσιεύσαμε οδηγίες για την πρόληψη ζημιών και για την ασφάλεια. Ωστόσο, ο τομέας αυτός εξελίσσεται ραγδαία και νέες έρευνες συνεχίζουν να αναφέρουν νέα ευρήματα. Υπό αυτό το πρίσμα, ενημερώσαμε το paper μας με νέες πληροφορίες και προσαρμόσαμε τις συστάσεις και τις οδηγίες μας αναλόγως».
Οι πέντε βασικοί τομείς του αρχικού paper που έχουν ενημερωθεί είναι οι εξής:
– Πιθανή συσσώρευση αερίων
– Συνολική απελευθέρωση ενέργειας και μέγιστες θερμοκρασίες
– Προκλήσεις αναφορικά με τον σχεδιασμό των PCTC πλοίων
– Προσέγγιση «Fixed First» για τα PCTC
– Περιορισμοί των συστημάτων κατάσβεσης με βάση τον αφρό
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ