
Στην ανανεωμένη έκδοση ενός χρήσιμου οδηγού βέλτιστων πρακτικών για την ασφαλή διά θαλάσσης μεταφορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων προχώρησε η International Union of Marine Insurance (IUMI).
Υπενθυμίζεται ότι το 2023 η IUMI είχε προχωρήσει στην πρώτη έκδοση του οδηγού, με στόχο να υποστηρίξει τόσο τη ναυτιλιακή κοινότητα όσο και τον κλάδο των ναυτασφαλίσεων.
Ο Γενικός Γραμματέας της IUMI, Lars Lange, εξηγεί: «Ο όγκος των αυτοκινήτων που μεταφέρονται διά θαλάσσης σε παγκόσμιο επίπεδο είναι περίπου 20 εκατομμύρια μονάδες ετησίως. Από το 2017, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μεταφέρονται σε ολοένα και μεγαλύτερους αριθμούς. Παράλληλα, φαίνεται να αυξάνεται η συχνότητα των πυρκαγιών σε πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων, αν και μέχρι σήμερα καμία δεν έχει αποδοθεί αποκλειστικά σε ηλεκτρικό όχημα – αν και είναι πιθανό να ευθύνεται ηλεκτρικό όχημα. Ωστόσο, γνωρίζουμε καλά ότι τα χαρακτηριστικά μιας πυρκαγιάς σε ηλεκτρικό όχημα διαφέρουν από αυτά που προκύπτουν από ένα τυπικό όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICEV) και είναι σημαντικό οι μεταφορείς, οι διαχειριστές και οι ασφαλιστές να κατανοούν τους κινδύνους που ενέχει και τα μέτρα που μπορούν να μειώσουν αυτόν τον κίνδυνο. Γι’ αυτόν τον λόγο, πριν από δύο χρόνια δημοσιεύσαμε οδηγίες για την πρόληψη ζημιών και για την ασφάλεια. Ωστόσο, ο τομέας αυτός εξελίσσεται ραγδαία και νέες έρευνες συνεχίζουν να αναφέρουν νέα ευρήματα. Υπό αυτό το πρίσμα, ενημερώσαμε το paper μας με νέες πληροφορίες και προσαρμόσαμε τις συστάσεις και τις οδηγίες μας αναλόγως».
Οι πέντε βασικοί τομείς του αρχικού paper που έχουν ενημερωθεί είναι οι εξής:
– Πιθανή συσσώρευση αερίων
– Συνολική απελευθέρωση ενέργειας και μέγιστες θερμοκρασίες
– Προκλήσεις αναφορικά με τον σχεδιασμό των PCTC πλοίων
– Προσέγγιση «Fixed First» για τα PCTC
– Περιορισμοί των συστημάτων κατάσβεσης με βάση τον αφρό
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
H Capital Link διοργανώνει το 17th Annual Shipping & Marine Services Forum την Τρίτη, 16, Σεπτεμβρίου, 2025, στο BMA House, στο Λονδίνο. Το Συνέδριο…
Με αφορμή το πέρας της καλοκαιρινής περιόδου, η ναυλομεσιτική Xclusiv προχωρά σε μια επισκόπηση της αγοράς των χύδην ξηρών φορτίων, εστιάζοντας στις αντίρροπες τάσεις…
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη και η οικογένεια του Προέδρου Πάνου Λασκαρίδη, ανακοίνωσαν τη νέα μεγάλη δωρεά στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών. Ειδικότερα, πρόκειται για την…
Η Toyota ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό όχημα στο εργοστάσιό της στην Τσεχία, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της που θα κατασκευαστεί στην…
Στην Ημερίδα «Πράσινα Λιμάνια και το Μέλλον της Βιώσιμης Ναυτιλίας», στο λιμάνι της Κυλλήνης, συμμετείχε ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Στέφανος Γκίκας.…
Νωχελική εξακολουθεί να καταγράφεται η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων το 2025, η οποία παραμένει αισθητά χαμηλότερη σε σχέση με τα επίπεδα του περασμένου έτους.…
Η Συρία προχώρησε σε εξαγωγές αργού πετρελαίου για πρώτη φορά ύστερα από 14 συνεχόμενα έτη αδράνειας στην αγορά. Σύμφωνα με δεδομένα του πρακτορείου Reuters,…
Ο μεταλλουργικός άνθρακας, συστατικό στοιχείο για τη μεταλλουργία, και συγκεκριμένα για την παραγωγή χάλυβα, αποτελεί ένα από τα αγαθά που μεταφέρονται διά θαλάσσης σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ