
Η πολιτεία της Ουάσιγκτον προχωρά σε μια ιστορική ανανέωση του στόλου της, επενδύοντας σε τρία νέα υβριδικά-ηλεκτρικά ferries, που συνδυάζουν τεχνολογίες αιχμής για τη μείωση ρυπογόνων εκπομπών των θαλάσσιων μεταφορών.
Η νέα γενιά υβριδικών-ηλεκτρικών ferries που θα ναυπηγηθούν για το σύστημα Washington State Ferries (WSF) συνδυάζει τεχνολογία φόρτισης από την ξηρά, συστοιχίες μπαταριών και συστήματα διαχείρισης των ενεργειακών αναγκών του πλοίου. Τα εν λόγω πλοία θα έχουν συνολικό μήκος 125 μ., πλάτος 25 μ. και δυνατότητα μεταφοράς 160 οχημάτων και 1.500 επιβατών. Σχεδιασμένα να λειτουργούν με ταχύτητα 17 κόμβων και να προσαρμόζονται πλήρως στις υπάρχουσες λιμενικές εγκαταστάσεις, ενσωματώνουν συστήματα που μειώνουν δραστικά τις εκπομπές ντίζελ.
Η υβριδική τους τεχνολογία απαρτίζεται από τη δυνατότητα φόρτισης από την ξηρά σε συνδυασμό με μπαταρίες ιόντων λιθίου μεγάλης χωρητικότητας, που αποτελούν και την «καρδιά» του συστήματος πρόωσης. Η συστοιχία μπαταριών τροφοδοτεί τους ηλεκτροκινητήρες, επιτρέποντας διαδρομές με μηδενικές εκπομπές. Σε περιπτώσεις αυξημένων ενεργειακών απαιτήσεων, ενεργοποιείται η υβριδική πρόωση, που συνδυάζει ηλεκτρικούς κινητήρες με εφεδρικούς κινητήρες ντίζελ. Την αποδοτική λειτουργία όλου του συστήματος εγγυώνται προηγμένα λογισμικά διαχείρισης ενέργειας, τα οποία ρυθμίζουν σε πραγματικό χρόνο την κατανομή μεταξύ ηλεκτρικής ισχύος και καυσίμου.
Η Eastern Shipbuilding Group (ESG), με έδρα τη Φλόριντα, έλαβε την Εντολή Έναρξης (Notice to Proceed) από το WSF για την κατασκευή δύο τέτοιων πλοίων, με προαίρεση για ένα τρίτο. Η συμφωνία αυτή αποτελεί τον πρώτο μεγάλο διαγωνισμό κατασκευής ferries στις Ηνωμένες Πολιτείες εδώ και περισσότερα από 25 χρόνια και φέρνει την ESG στο επίκεντρο της αμερικανικής ναυπηγικής βιομηχανίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ