
Όλα είναι έτοιμα για την «Aegean Regatta 2025» που θα ανοίξει πανιά από τη Μύρινα της Λήμνου και θα βάλει πλώρη για τον Άγιο Ευστράτιο, το Πλωμάρι της Λέσβου και τη Μυτιλήνη.
H Ρεγκάτα του Αιγαίου, που διοργανώνει η Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής σε συνεργασία με την Επιτροπή Ανοικτής Θαλάσσης της Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας, θα ξεκινήσει το Σάββατο 23 Αυγούστου και θα ολοκληρωθεί μία εβδομάδα αργότερα.
Στο 24ο ταξίδι της θα λάβουν μέρος 72 σκάφη από την Ελλάδα και 8 ξένες χώρες!
Η «Aegean Regatta» είναι μία διεθνής ιστιοπλοϊκή διοργάνωση που ξεκίνησε το 2001 έχοντας δύο βασικούς στόχους: Αφενός να δώσει την ευκαιρία στους ιστιοπλόους είτε της πρωτεύουσας είτε των νησιών να γνωρίσουν νησιά και προορισμούς που δύσκολα θα έπαιρναν απόφαση να επισκεφθούν και αφετέρου να τονώσει οικονομικά τις τοπικές κοινωνίες και να τους δώσει μία ευκαιρία ώστε να κερδίσουν τους επισκέπτες τους.
Το εγχείρημα αυτό ξεκίνησε από την Επιτροπής Ανοικτής Θαλάσσης της Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας και το υπουργείο Αιγαίου. Η προσπάθεια αυτή βρήκε υποστηρικτές και τους βασικούς ναυταθλητικούς ομίλους των ακριτικών νησιών, τον Α.Σ.Ι.Α.Θ Ρόδου, τον Λ.Ο.Ι.Α.Θ. της Λέσβου, τον Ναυτικό όμιλο Καρλοβασίου, τον Ναυτικό όμιλο Σάμου και τον Ναυτικό Όμιλο Χίου. Όλοι αυτοί οι φορείς διοργάνωσαν την πρώτη «Aegean Regatta» και φρόντισαν να την μετατρέψουν σε θεσμό.
Η Aegean Regatta κατάφερε όλα αυτά τα χρόνια να τονώσει τα ακριτικά νησιά, να φέρει σε επαφή ιστιοπλόους από την μια άκρη της Ελλάδας στην άλλη, αλλά και να δώσει την δυνατότητα σε πολλά ξένα πληρώματα να γνωρίσουν το νησιωτικό πολιτισμό.
Μέσα σε αυτά τα χρόνια μεγάλωσε μία γενιά ιστιοπλόων η οποία έμαθε ότι μπορεί να ταξιδεύει εύκολα στο Αιγαίο, να έχει ποιοτικούς και αξιόπιστους αγώνες, αλλά πάνω απ’ όλα κατάφερε να αναδείξει την ιστιοπλοΐα όχι μόνο ως μέσο διασκέδασης αλλά και ως μέσο προσφοράς και τρόπου ζωής.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών



Ουκρανικά ναυτικά μη επανδρωμένα σκάφη έπληξαν σήμερα και κατέστησαν ανενεργό ένα δεξαμενόπλοιο που ανήκει στον σκιώδη στόλο της Ρωσίας, ενώ διέπλεε την αποκλειστική οικονομική…

Την ολοκλήρωση της εξαγοράς της SQLearn ανακοίνωσε η εταιρεία Mintra, σηματοδοτώντας το επόμενο βήμα στη δέσμευσή της για την υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού της…

Η νέα σχεδίαση υπερμεγέθους πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 21.700 TEU, με κύριο καύσιμο την αμμωνία, από τη συνεργασία MSC, Zhoushan Changhong International και…

Tελευταία ενημέρωση 14:00 – Έληξε ο αποκλεισμός στο λιμάνι του Βόλου Μετά από ώρες κινητοποίησης, οι αγρότες αποχώρησαν οργανωμένα από το εμπορικό λιμάνι του…

Σε συζητήσεις για την εξαγορά της LLOG Exploration Offshore, μιας εκ των κορυφαίων πετρελαϊκών που δραστηριοποιούνται στον Κόλπο του Μεξικού, βρίσκεται η Shell. Οι…

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε ότι ενέκρινε, υπό όρους, την εξαγωγή ορισμένων ημιαγωγών της εταιρείας Nvidia στην Κίνα, αφού συνομίλησε με τον…

Η τουρκική εταιρεία low-cost αερομεταφορών Pegasus απλώνει τα «φτερά» της, προχωρώντας στην πλήρη εξαγορά τουλάχιστον δύο άλλων αερομεταφορέων της Γηραιάς Ηπείρου. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα…

Ένα νέο ερευνητικό project εκκινεί το World Maritime University, με στόχο την αντιμετώπιση της αυξανόμενης πρόκλησης εγκατάλειψης των ναυτικών. Στόχος του project, το οποίο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ