
Σε ένα περιβάλλον όπου οι επιθεωρήσεις γίνονται πιο απαιτητικές και τεκμηριωμένες, τα εργαλεία που μετατρέπουν τη συμμόρφωση από «μαραθώνιο Excel» σε διαδικασία βασισμένη στα δεδομένα και σχεδιασμένη για χρήση σε κινητές συσκευές αποτελούν σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Με την υιοθέτηση της πλατφόρμας Kaiko Systems για κινητά, η TMS Cardiff Gas εξάλειψε τις ασυνέπειες του χειροκίνητου τρόπου εργασίας με υπολογιστικά φύλλα και ταυτόχρονα περιόρισε σημαντικά τα λάθη στην προετοιμασία για το SIRE 2.0.
Οι ερωτήσεις του SIRE 2.0 είναι 385. Απο αυτές σε κάθε επιθεώρηση εξετάζονται περίπου 160 ανάλογα με το τύπο πλοίου και τον αλγόριθμο του CVIQ, με απαίτηση για φωτογραφικά αποδεικτικά στοιχεία και έλεγχο της εξοικείωσης του πληρώματος. Η μετάβαση από τον χειροκίνητο, ασύνδετο χειρισμό υπολογιστικών φύλλων σε ένα ενιαίο, ψηφιακό εργαλείο αυτοαξιολόγησης δημιούργησε κοινή «γλώσσα» μεταξύ πλοίου και γραφείου και αφαίρεσε τις υποθέσεις από την προετοιμασία. Πρακτικά, η πλατφόρμα καθοδηγεί τις ομάδες βήμα προς βήμα για κάθε απαιτούμενο έλεγχο, ενώ η φωτογραφική τεκμηρίωση εξασφαλίζει συστηματική συλλογή αποδεικτικών ανά ερώτηση και ενότητα. Παράλληλα, προσφέρει άμεση εικόνα, σε πραγματικό χρόνο, στο γραφείο ξηράς για τον βαθμό ετοιμότητας και συμμόρφωσης κάθε πλοίου, και επιβάλλει ενιαία φόρμα και κανόνες ώστε οι απαντήσεις να είναι συνεπείς μεταξύ τμημάτων.
Η υιοθέτηση της λύσης μεταφράστηκε σε 34% λιγότερες αρνητικές παρατηρήσεις στο SIRE 2.0 και σε προετοιμασία 10-15 ημερών ανά πλοίο (από έως και έναν μήνα προηγουμένως). Τα νεότερα μέλη πληρώματος επιτυγχάνουν σταθερά πολύ υψηλές επιδόσεις στις ενότητές τους, ενώ οι ανώτεροι αξιωματικοί αναφέρουν μικρότερο φόρτο και μεγαλύτερη συνέπεια στις απαντήσεις. Οι βελτιώσεις έχουν ήδη αναγνωριστεί από μεγάλους ναυλωτές, όπως οι Shell, Chevron, Total και Qatar Gas, κατά τις πρόσφατες επιθεωρήσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε βραχώδη σημείο, στην είσοδο του λιμανιού του Βόλου, αμέσως μετά τον κόκκινο φανό, έπεσε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, σκάφος του Λιμενικού Σώματος.…

Από το 2026, το λιμάνι του Όσλο θα εισαγάγει οικονομικά κίνητρα για καθαρότερα πλοία. Τα πλοία που λειτουργούν χωρίς εκπομπές ρύπων εντός και εκτός…

Την επέκταση της συνεργασίας τους με την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός τρίτου, αμιγώς ηλεκτρικού (100% battery-electric), ταχύπλοου ferry ανακοίνωσαν η Incat Tasmania…

Μια νέα νομοθεσία για την ασφάλιση των πλοίων έναντι κινδύνων πολέμου (Act on the War Risk Insurance of Ships ) ενέκρινε ομόφωνα το δανικό…

«Η “Ατζέντα 2030” προβλέπει ένα ισχυρό και σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό. Το πιο ισχυρό και το πιο σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό στη μακραίωνη ελληνική ιστορία. Προβλέπει…

Την επιχειρησιακή της εμβέλεια επεκτείνει δυναμικά η China Eastern Airlines, καθώς, σύμφωνα με την ίδια, εγκαινίασε τη μεγαλύτερη σε απόσταση απευθείας εμπορική πτήση στον…

Η μεγαλύτερη σε μήκος και βαθύτερη υποθαλάσσια οδική σήραγγα στον κόσμο κατασκευάζεται στη Νορβηγία, με σκοπό να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των μεγάλων…

Σε μια κρίσιμη συγκυρία για την ενεργειακή θωράκιση της Ευρώπης, ένεκα της ρωσικής «απεξάρτησης», η Γερμανία επιταχύνει τις διαδικασίες στις υποδομές Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ