
Σε ένα περιβάλλον όπου οι επιθεωρήσεις γίνονται πιο απαιτητικές και τεκμηριωμένες, τα εργαλεία που μετατρέπουν τη συμμόρφωση από «μαραθώνιο Excel» σε διαδικασία βασισμένη στα δεδομένα και σχεδιασμένη για χρήση σε κινητές συσκευές αποτελούν σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Με την υιοθέτηση της πλατφόρμας Kaiko Systems για κινητά, η TMS Cardiff Gas εξάλειψε τις ασυνέπειες του χειροκίνητου τρόπου εργασίας με υπολογιστικά φύλλα και ταυτόχρονα περιόρισε σημαντικά τα λάθη στην προετοιμασία για το SIRE 2.0.
Οι ερωτήσεις του SIRE 2.0 είναι 385. Απο αυτές σε κάθε επιθεώρηση εξετάζονται περίπου 160 ανάλογα με το τύπο πλοίου και τον αλγόριθμο του CVIQ, με απαίτηση για φωτογραφικά αποδεικτικά στοιχεία και έλεγχο της εξοικείωσης του πληρώματος. Η μετάβαση από τον χειροκίνητο, ασύνδετο χειρισμό υπολογιστικών φύλλων σε ένα ενιαίο, ψηφιακό εργαλείο αυτοαξιολόγησης δημιούργησε κοινή «γλώσσα» μεταξύ πλοίου και γραφείου και αφαίρεσε τις υποθέσεις από την προετοιμασία. Πρακτικά, η πλατφόρμα καθοδηγεί τις ομάδες βήμα προς βήμα για κάθε απαιτούμενο έλεγχο, ενώ η φωτογραφική τεκμηρίωση εξασφαλίζει συστηματική συλλογή αποδεικτικών ανά ερώτηση και ενότητα. Παράλληλα, προσφέρει άμεση εικόνα, σε πραγματικό χρόνο, στο γραφείο ξηράς για τον βαθμό ετοιμότητας και συμμόρφωσης κάθε πλοίου, και επιβάλλει ενιαία φόρμα και κανόνες ώστε οι απαντήσεις να είναι συνεπείς μεταξύ τμημάτων.
Η υιοθέτηση της λύσης μεταφράστηκε σε 34% λιγότερες αρνητικές παρατηρήσεις στο SIRE 2.0 και σε προετοιμασία 10-15 ημερών ανά πλοίο (από έως και έναν μήνα προηγουμένως). Τα νεότερα μέλη πληρώματος επιτυγχάνουν σταθερά πολύ υψηλές επιδόσεις στις ενότητές τους, ενώ οι ανώτεροι αξιωματικοί αναφέρουν μικρότερο φόρτο και μεγαλύτερη συνέπεια στις απαντήσεις. Οι βελτιώσεις έχουν ήδη αναγνωριστεί από μεγάλους ναυλωτές, όπως οι Shell, Chevron, Total και Qatar Gas, κατά τις πρόσφατες επιθεωρήσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σημαντικά ποσά έχουν επενδυθεί τους τελευταίους έξι μήνες σε δεξαμενόπλοια, δείγμα του αμείωτου ενδιαφέροντος και της εμπιστοσύνης των πλοιοκτητών σε μία κατά τα άλλα…
Με «χαμόγελα» ολοκληρώθηκε το γ΄ τρίμηνο του έτους για την Embraer, καθώς η βραζιλιάνικη εταιρεία συνέχισε με γοργούς ρυθμούς τις παραδόσεις νέων αεροσκαφών. Κατά…
Ομόφωνα κατά τη θέσπιση περιβαλλοντικών κανονισμών σε διεθνές επίπεδο που δεν λαμβάνουν υπόψη τις προτάσεις και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ναυτιλίας, τάχθηκαν πέντε ναυτιλιακές…
Από τις αρχές του 2025, η Κίνα έχει εισαγάγει 165,4 εκατ. τόνους βωξίτη, σημειώνοντας άνοδο 26% σε ετήσια βάση σε σύγκριση με την ίδια…
Όπως ανακοινώθηκε από την εκδοτική εταιρεία Ελληνικές Ναυτιλιακές Εκδόσεις ΕΠΕ, απεβίωσε η Αναστασία Αμαλία Φασούλα-Σκολαρίκου, εταίρος και επί σειρά ετών συνδιαχειρίστρια της εταιρείας, η…
Ο νέος πρωθυπουργός της Γαλλίας, Σεμπαστιάν Λεκορνί, παραιτήθηκε σήμερα, Δευτέρα 6 Οκτωβρίου, μερικές ώρες μετά τον διορισμό του νέου υπουργικού συμβουλίου του, αφότου σύμμαχοι…
Ένα καθοριστικό βήμα για την εμπορική ωρίμανση της αιολικής πρόωσης πραγματοποιήθηκε με την πιστοποίηση SOLAS των υπό κατασκευή τάνκερ τύπου LR2, που ναυπηγούνται από…
Νέα δεδομένα καταγράφονται στον ανταγωνισμό των ναυπηγείων της Νότιας Κορέας και της Κίνας, όσον αφορά την εξασφάλιση παραγγελιών για LNG carriers. Μετά τη ραγδαία…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ