
Σε ένα περιβάλλον όπου οι επιθεωρήσεις γίνονται πιο απαιτητικές και τεκμηριωμένες, τα εργαλεία που μετατρέπουν τη συμμόρφωση από «μαραθώνιο Excel» σε διαδικασία βασισμένη στα δεδομένα και σχεδιασμένη για χρήση σε κινητές συσκευές αποτελούν σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Με την υιοθέτηση της πλατφόρμας Kaiko Systems για κινητά, η TMS Cardiff Gas εξάλειψε τις ασυνέπειες του χειροκίνητου τρόπου εργασίας με υπολογιστικά φύλλα και ταυτόχρονα περιόρισε σημαντικά τα λάθη στην προετοιμασία για το SIRE 2.0.
Οι ερωτήσεις του SIRE 2.0 είναι 385. Απο αυτές σε κάθε επιθεώρηση εξετάζονται περίπου 160 ανάλογα με το τύπο πλοίου και τον αλγόριθμο του CVIQ, με απαίτηση για φωτογραφικά αποδεικτικά στοιχεία και έλεγχο της εξοικείωσης του πληρώματος. Η μετάβαση από τον χειροκίνητο, ασύνδετο χειρισμό υπολογιστικών φύλλων σε ένα ενιαίο, ψηφιακό εργαλείο αυτοαξιολόγησης δημιούργησε κοινή «γλώσσα» μεταξύ πλοίου και γραφείου και αφαίρεσε τις υποθέσεις από την προετοιμασία. Πρακτικά, η πλατφόρμα καθοδηγεί τις ομάδες βήμα προς βήμα για κάθε απαιτούμενο έλεγχο, ενώ η φωτογραφική τεκμηρίωση εξασφαλίζει συστηματική συλλογή αποδεικτικών ανά ερώτηση και ενότητα. Παράλληλα, προσφέρει άμεση εικόνα, σε πραγματικό χρόνο, στο γραφείο ξηράς για τον βαθμό ετοιμότητας και συμμόρφωσης κάθε πλοίου, και επιβάλλει ενιαία φόρμα και κανόνες ώστε οι απαντήσεις να είναι συνεπείς μεταξύ τμημάτων.
Η υιοθέτηση της λύσης μεταφράστηκε σε 34% λιγότερες αρνητικές παρατηρήσεις στο SIRE 2.0 και σε προετοιμασία 10-15 ημερών ανά πλοίο (από έως και έναν μήνα προηγουμένως). Τα νεότερα μέλη πληρώματος επιτυγχάνουν σταθερά πολύ υψηλές επιδόσεις στις ενότητές τους, ενώ οι ανώτεροι αξιωματικοί αναφέρουν μικρότερο φόρτο και μεγαλύτερη συνέπεια στις απαντήσεις. Οι βελτιώσεις έχουν ήδη αναγνωριστεί από μεγάλους ναυλωτές, όπως οι Shell, Chevron, Total και Qatar Gas, κατά τις πρόσφατες επιθεωρήσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο ισραηλινός στρατός επιβεβαίωσε ότι εξαπέλυσε επίθεση με στόχο υψηλόβαθμους αξιωματούχους της Χαμάς στο Κατάρ. Ο στρατός δεν διευκρίνισε σε ποιό σημείο έγινε η…
Πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2025 η τελετή εγκαινίων του Θεραπευτηρίου της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων, η ανακαίνιση του οποίου αποτελεί δωρεά της εταιρείας ΜΟΤOR…
Την πρώτη μελέτη στην Ελλάδα με θέμα «Διεθνείς καλές πρακτικές για την προώθηση της γυναικείας ναυτικής απασχόλησης» παρουσίασε το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ) σε…
Μνημόνιο συνεργασίας για τη δημιουργία ενός πράσινου και ψηφιακού ναυτιλιακού διαδρόμου μεταξύ της Σιγκαπούρης και της Ινδίας υπέγραψαν, μεταξύ άλλων, οι πρωθυπουργοί των δύο…
Η Νιγηρία επανέρχεται δυναμικά στην παγκόσμια αγορά αργού πετρελαίου ως βασικός παραγωγός, σύμφωνα με δεδομένα από πρόσφατη έκθεση της Signal Ocean. Πιο συγκεκριμένα, οι…
Οι εξαγωγές σπάνιων γαιών της Κίνας τον Αύγουστο σημείωσαν πτώση 3,4% σε σχέση με τον Ιούλιο, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Reuters. Ο μεγαλύτερος παραγωγός…
Η καθιέρωση της Τουρκίας ως διεθνούς κόμβου της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με την αρωγή της αυστριακής εταιρείας logistics Gebruder Weiss,…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου του γιόρτασε πρόσφατα ο νορβηγικός κολοσσός Odfjell. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, την Κυριακή 21 Αυγούστου πραγματοποιήθηκαν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ