
Σε ένα περιβάλλον όπου οι επιθεωρήσεις γίνονται πιο απαιτητικές και τεκμηριωμένες, τα εργαλεία που μετατρέπουν τη συμμόρφωση από «μαραθώνιο Excel» σε διαδικασία βασισμένη στα δεδομένα και σχεδιασμένη για χρήση σε κινητές συσκευές αποτελούν σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Με την υιοθέτηση της πλατφόρμας Kaiko Systems για κινητά, η TMS Cardiff Gas εξάλειψε τις ασυνέπειες του χειροκίνητου τρόπου εργασίας με υπολογιστικά φύλλα και ταυτόχρονα περιόρισε σημαντικά τα λάθη στην προετοιμασία για το SIRE 2.0.
Οι ερωτήσεις του SIRE 2.0 είναι 385. Απο αυτές σε κάθε επιθεώρηση εξετάζονται περίπου 160 ανάλογα με το τύπο πλοίου και τον αλγόριθμο του CVIQ, με απαίτηση για φωτογραφικά αποδεικτικά στοιχεία και έλεγχο της εξοικείωσης του πληρώματος. Η μετάβαση από τον χειροκίνητο, ασύνδετο χειρισμό υπολογιστικών φύλλων σε ένα ενιαίο, ψηφιακό εργαλείο αυτοαξιολόγησης δημιούργησε κοινή «γλώσσα» μεταξύ πλοίου και γραφείου και αφαίρεσε τις υποθέσεις από την προετοιμασία. Πρακτικά, η πλατφόρμα καθοδηγεί τις ομάδες βήμα προς βήμα για κάθε απαιτούμενο έλεγχο, ενώ η φωτογραφική τεκμηρίωση εξασφαλίζει συστηματική συλλογή αποδεικτικών ανά ερώτηση και ενότητα. Παράλληλα, προσφέρει άμεση εικόνα, σε πραγματικό χρόνο, στο γραφείο ξηράς για τον βαθμό ετοιμότητας και συμμόρφωσης κάθε πλοίου, και επιβάλλει ενιαία φόρμα και κανόνες ώστε οι απαντήσεις να είναι συνεπείς μεταξύ τμημάτων.
Η υιοθέτηση της λύσης μεταφράστηκε σε 34% λιγότερες αρνητικές παρατηρήσεις στο SIRE 2.0 και σε προετοιμασία 10-15 ημερών ανά πλοίο (από έως και έναν μήνα προηγουμένως). Τα νεότερα μέλη πληρώματος επιτυγχάνουν σταθερά πολύ υψηλές επιδόσεις στις ενότητές τους, ενώ οι ανώτεροι αξιωματικοί αναφέρουν μικρότερο φόρτο και μεγαλύτερη συνέπεια στις απαντήσεις. Οι βελτιώσεις έχουν ήδη αναγνωριστεί από μεγάλους ναυλωτές, όπως οι Shell, Chevron, Total και Qatar Gas, κατά τις πρόσφατες επιθεωρήσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το πρωί της Τετάρτης 22 Οκτωβρίου εντός του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΡΙΑΔΝΗ», κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι των Χανίων, σημειώθηκε ένα απαράδεκτο περιστατικό βιαιοπραγίας.…

Η καινοτόμος τεχνολογία συμπιεστών MOPICO της Everllence ενισχύει το δίκτυο μεταφοράς φυσικού αερίου της Λιθουανίας, εισάγοντας μια νέα εποχή ηλεκτρικής συμπίεσης, χωρίς εκπομπές διοξειδίου…

Η τεχνολογική καινοτομία στη ρομποτική αυτοματοποίηση εισέρχεται δυναμικά στον ναυπηγικό κλάδο, καθώς η νοτιοκορεατική Rainbow Robotics ενώνει τις δυνάμεις της με τη Samsung Heavy…

Μια σημαντική ανακοίνωση έρχεται από τη Νότια Κορέα, όπου η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) παρουσίασε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000…

Ένα ακόμα ορόσημο στην πορεία επέκτασης του υπό ναύλωση στόλου της σημείωσε πρόσφατα η QatarEnergy, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τη θαλάσσια μεταφορά του καταριανού…

Την προηγούμενη εβδομάδα, η πίεση στη Ρωσία αυξήθηκε έντονα, γεγονός που μεταφράστηκε με ένα «ενιαίο μέτωπο» κυρώσεων, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η…

Συνεχίζεται μέχρι νεωτέρας η απεργία των εργαζομένων της Boeing Defense, καθώς δεν υπήρξε συμφωνία με την εταιρεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι…

Οι εμπορικές ροές προσαρμόστηκαν στις νέες γεωπολιτικές εξελίξεις την περασμένη εβδομάδα, με τις εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα να αποτελούν ρυθμιστή ζήτησης των πλοίων, όπως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ