
Σε ένα περιβάλλον όπου οι επιθεωρήσεις γίνονται πιο απαιτητικές και τεκμηριωμένες, τα εργαλεία που μετατρέπουν τη συμμόρφωση από «μαραθώνιο Excel» σε διαδικασία βασισμένη στα δεδομένα και σχεδιασμένη για χρήση σε κινητές συσκευές αποτελούν σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Με την υιοθέτηση της πλατφόρμας Kaiko Systems για κινητά, η TMS Cardiff Gas εξάλειψε τις ασυνέπειες του χειροκίνητου τρόπου εργασίας με υπολογιστικά φύλλα και ταυτόχρονα περιόρισε σημαντικά τα λάθη στην προετοιμασία για το SIRE 2.0.
Το SIRE 2.0 περιλαμβάνει περίπου 600 ερωτήσεις, με απαίτηση για φωτογραφικά αποδεικτικά στοιχεία και έλεγχο της εξοικείωσης του πληρώματος. Η μετάβαση από τον χειροκίνητο, ασύνδετο χειρισμό υπολογιστικών φύλλων σε ένα ενιαίο, ψηφιακό εργαλείο αυτοαξιολόγησης δημιούργησε κοινή «γλώσσα» μεταξύ πλοίου και γραφείου και αφαίρεσε τις υποθέσεις από την προετοιμασία. Πρακτικά, η πλατφόρμα καθοδηγεί τις ομάδες βήμα προς βήμα για κάθε απαιτούμενο έλεγχο, ενώ η φωτογραφική τεκμηρίωση εξασφαλίζει συστηματική συλλογή αποδεικτικών ανά ερώτηση και ενότητα. Παράλληλα, προσφέρει άμεση εικόνα, σε πραγματικό χρόνο, στο γραφείο ξηράς για τον βαθμό ετοιμότητας και συμμόρφωσης κάθε πλοίου, και επιβάλλει ενιαία φόρμα και κανόνες ώστε οι απαντήσεις να είναι συνεπείς μεταξύ τμημάτων.
Η υιοθέτηση της λύσης μεταφράστηκε σε 34% λιγότερες αρνητικές παρατηρήσεις στο SIRE 2.0 και σε προετοιμασία 10-15 ημερών ανά πλοίο (από έως και έναν μήνα προηγουμένως). Τα νεότερα μέλη πληρώματος επιτυγχάνουν σταθερά πολύ υψηλές επιδόσεις στις ενότητές τους, ενώ οι ανώτεροι αξιωματικοί αναφέρουν μικρότερο φόρτο και μεγαλύτερη συνέπεια στις απαντήσεις. Οι βελτιώσεις έχουν ήδη αναγνωριστεί από μεγάλους ναυλωτές, όπως οι Shell, Chevron, Total και Qatar Gas, κατά τις πρόσφατες επιθεωρήσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με τον υδράργυρο να χτυπά «κόκκινο» στην Κίνα και την ξηρασία να πλήττει την παραγωγή υδροηλεκτρικής ενέργειας της χώρας, η κινεζική παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας…
Σε αλλαγή πλεύσης όσον αφορά τη στρατηγική στο πεδίο των διυλίσεων προχωρά η Ινδονησία, καθώς η κυβέρνηση του νησιωτικού κράτους σχεδιάζει την ανάπτυξη ενός…
Το 2025 αποτελεί ένα έτος με πολλές εναλλαγές σε ό,τι αφορά τις παγκόσμιες ροές σιδηρομεταλλεύματος. Ειδικότερα, οι διά θαλάσσης μεταφορές σιδηρομεταλλεύματος μπορεί να ξεπέρασαν…
Η CK Hutchison Holdings Ltd. απέκλεισε το ενδεχόμενο να ολοκληρωθεί φέτος η αμφιλεγόμενη πώληση των δικαιωμάτων της για δεκάδες λιμένες σε κοινοπραξία που υποστηρίζεται…
Η ιαπωνική Mitsui O.S.K. Lines δραστηριοποιείται σε ένα ευρύ φάσμα της ναυτιλίας, μέρος της οποίας είναι και η κρουαζιέρα. Πρόσφατα, μάλιστα, η εταιρεία ανακοίνωσε…
Η Xeneta εξαγόρασε την eeSea, σκανδιναβική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα ανάλυσης δεδομένων για τη ναυτιλία και την εφοδιαστική αλυσίδα. Αυτή είναι η τελευταία…
SOS εκπέμπει η Spirit Airlines ελέω της δεινής οικονομικής της θέσης. Η αμερικανική εταιρεία χαμηλού κόστους προειδοποίησε ότι ενδέχεται να μην καταφέρει να επιβιώσει…
Σε επενδυτικό οργασμό βρίσκεται η κρατική ναυτιλιακή εταιρεία της Ινδίας, Shipping Corp. of India (SCI), καθώς δρομολογεί αγορές 26 πλοίων ναυπηγημένων στη χώρα, σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ