
Νέους κανόνες για τις ship-to-ship (STS) μεταφορές πετρελαίου στα ύδατα του Παναμά εισήγαγε πρόσφατα η κυβέρνηση.
Στόχος της κυβέρνησης του Παναμά είναι να περιορίσει τη δράση του «σκιώδους» στόλου, και σύμφωνα με το μέτρο οποιοδήποτε πλοίο με ολική χωρητικότητα άνω των 150 τόνων θα πρέπει να υποβάλει λεπτομερή γνωστοποίηση για κάθε μεταφορά STS 48 ώρες νωρίτερα στη Ναυτιλιακή Αρχή του Παναμά (PMA).
Κάθε αναφορά θα πρέπει να περιλαμβάνει λεπτομέρειες όπως τα στοιχεία αναγνώρισης του πλοίου, η εκτιμώμενη ώρα άφιξης, η θέση, η μέθοδος μεταφοράς, καθώς και ο τύπος και η ποσότητα των υδρογονανθράκων που θα μεταφερθούν. Πρέπει επίσης να περιλαμβάνει τα στοιχεία επικοινωνίας ενός καθορισμένου προσώπου στην ξηρά και επιβεβαίωση ότι τα σχέδια STS του πλοίου πληρούν τις απαιτήσεις της MARPOL.
Οποιαδήποτε αλλαγή στην ώρα άφιξης στον τόπο μεταφόρτωσης που υπερβαίνει τις έξι ώρες πρέπει να γνωστοποιείται στη Ναυτιλιακή Αρχή του Παναμά. Τα πλοία υποχρεούνται, επίσης, να τηρούν αρχείο των εργασιών STS και να διατηρούν τις ηλεκτρονικές αποδείξεις παραλαβής από την PMA επί του πλοίου για τουλάχιστον τρία έτη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγία κάνει ακόμα ένα βήμα προς την αποανθρακοποίηση στις θαλάσσιες μεταφορές, με τη συμφωνία της Brunvoll Mar-El και της Rødne Fjord Cruise για…
Τάσεις σταθερότητας εμφανίζει η ναυλαγορά των containerships, έπειτα από έντεκα διαδοχικές εβδομάδες πτώσης των spot ναύλων. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container Index (WCI) της…
Η ανάπτυξη πλήρως ηλεκτρικών υποθαλάσσιων συστημάτων παραγωγής είναι καίριας σημασίας, καθώς μειώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και τις ανάγκες σε εξοπλισμό στην επιφάνεια. Παράλληλα ανοίγει…
Η βραζιλιάνικος κολοσσός εξόρυξης μεταλλευμάτων Vale, εξήγγειλε στις 4 Σεπτεμβρίου ότι θα επενδύσει $12,3 δις. στις μεταλλευτικές της δραστηριότητες στην πολιτεία Minas Gerais μέχρι…
Η Τουρκία αναμένεται να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή ημιαγωγών, με στόχο να μειώσει την εξάρτησή της από τεχνολογίες τρίτων χωρών. Σύμφωνα με δημοσίευμα του…
Μια διακήρυξη-ορόσημο, με στόχο την προστασία των δικαιωμάτων των ναυτικών, υιοθετήθηκε πρόσφατα σε συνέδριο που διοργάνωσε η κυβέρνηση των Φιλιππίνων στη Μανίλα. Η Διακήρυξη…
Καθώς η παγκόσμια αγορά σιδηρομεταλλεύματος εξακολουθεί να διανύει περίοδο αβεβαιότητας, πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Intermodal εστιάζει στις τελευταίες εξελίξεις και στον αντίκτυπό τους στην…
Ένα ακόμα σημαντικό ορόσημο με κινεζική υπογραφή βρίσκεται προ των πυλών για τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Ειδικότερα, μια κινεζική διαχειρίστρια εταιρεία πρόκειται να «εγκαινιάσει» την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ