
Νέους κανόνες για τις ship-to-ship (STS) μεταφορές πετρελαίου στα ύδατα του Παναμά εισήγαγε πρόσφατα η κυβέρνηση.
Στόχος της κυβέρνησης του Παναμά είναι να περιορίσει τη δράση του «σκιώδους» στόλου, και σύμφωνα με το μέτρο οποιοδήποτε πλοίο με ολική χωρητικότητα άνω των 150 τόνων θα πρέπει να υποβάλει λεπτομερή γνωστοποίηση για κάθε μεταφορά STS 48 ώρες νωρίτερα στη Ναυτιλιακή Αρχή του Παναμά (PMA).
Κάθε αναφορά θα πρέπει να περιλαμβάνει λεπτομέρειες όπως τα στοιχεία αναγνώρισης του πλοίου, η εκτιμώμενη ώρα άφιξης, η θέση, η μέθοδος μεταφοράς, καθώς και ο τύπος και η ποσότητα των υδρογονανθράκων που θα μεταφερθούν. Πρέπει επίσης να περιλαμβάνει τα στοιχεία επικοινωνίας ενός καθορισμένου προσώπου στην ξηρά και επιβεβαίωση ότι τα σχέδια STS του πλοίου πληρούν τις απαιτήσεις της MARPOL.
Οποιαδήποτε αλλαγή στην ώρα άφιξης στον τόπο μεταφόρτωσης που υπερβαίνει τις έξι ώρες πρέπει να γνωστοποιείται στη Ναυτιλιακή Αρχή του Παναμά. Τα πλοία υποχρεούνται, επίσης, να τηρούν αρχείο των εργασιών STS και να διατηρούν τις ηλεκτρονικές αποδείξεις παραλαβής από την PMA επί του πλοίου για τουλάχιστον τρία έτη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ