
Ένα από τα πλέον μεγαλεπήβολα deals στον χώρο της ναυτιλίας «ναυάγησε», καθώς οι διαπραγματεύσεις των HMM και SK Shipping για την εξαγορά περιουσιακών στοιχείων της δεύτερης από την πρώτη αποδείχθηκαν ατελέσφορες.
Συγκεκριμένα, σε σχετική ανακοίνωσή της η HMM ενημέρωσε ότι οι συνομιλίες με την SK Shipping «έχουν τελικά καταρρεύσει». Σύμφωνα με νοτιοκορεατικά μέσα ενημέρωσης, «τροχοπέδη» στην ολοκλήρωση της συμφωνίας αποτέλεσε το μεγάλο χάσμα αποτίμησης των προς εξαγορά περιουσιακών στοιχείων μεταξύ της HMM και του μεγαλύτερου μετόχου της SK Shipping, της ιδιωτικής επενδυτικής εταιρείας Hahn & Company.
Υπενθυμίζεται ότι η HMM είχε επιλεγεί ως προτιμώμενος πλειοδότης στις 15 Ιανουαρίου και έκτοτε διαπραγματεύεται την εξαγορά περιουσιακών στοιχείων της SK Shipping. Η HMM επιδίωκε την ολοκλήρωση της συμφωνίας, ως μέρος της στρατηγικής διαφοροποίησης των δραστηριοτήτων της εκτός της ναυτιλίας τακτικών γραμμών.
Ένας ακόμα παράγοντας που οδήγησε στο «ναυάγιο» του deal ήταν μια συμφωνία που είχε υπογράψει η HMM το 2014, στο πλαίσιο της πώλησης του στόλου LNG carriers της HMM. Βάσει αυτής, απαγορεύεται η είσοδος της εταιρείας στη συγκεκριμένη αγορά έως το 2029. Ως εκ τούτου, η HMM φέρεται να είχε προτείνει την αγορά του υπόλοιπου στόλου της SK Shipping (εκτός των LNG carriers), που αριθμεί 37 πλοία, μεταξύ των οποίων 23 VLCCs και ορισμένα bulk carriers και LPG carriers.
Όπως υπογραμμίζει το Business Korea, η Hahn & Company αναμένεται να συνεχίσει την αναζήτηση υποψήφιων αγοραστών για την πώληση της SK Shipping.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το λιμάνι του Μπέλφαστ φιλοξένησε την πρώτη τελετή ονοματοδοσίας πλοίου, μετά από δύο δεκαετίες, με 200 προσκεκλημένους να δίνουν το «παρών». Το «Stena Futura»,…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε κάμψη για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Οκτώβριο, οδηγούμενη εκ νέου από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…

Μεταβολές καταγράφονται στη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο κατώφλι του 2026. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Xeneta, την εβδομάδα που μας πέρασε, οι…

Η εισαγωγή του νέου Port Community System (PCS) από την DP World στο λιμάνι της Μομπάσα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Norwegian Car Carriers (NOCC), με τον όμιλο να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός…

Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων αποτελούν το έναυσμα για τη σύσταση μιας νέας συμμαχίας στη Βόρεια Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, η Odfjell SE και η…

Οι ιαπωνικές αρχές ενέκριναν, στις 21 Νοεμβρίου, την επανεκκίνηση του μεγαλύτερου πυρηνικού εργοστασίου παγκοσμίως, για πρώτη φορά μετά την καταστροφική πυρηνική κρίση της Φουκουσίμα…

Αύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ