
Η Ιαπωνία κατέγραψε, την Τρίτη 5 Αυγούστου, την υψηλότερη θερμοκρασία στην ιστορία της, με το υδράργυρο να «σκαρφαλώνει» στους 41,8 ℃, και την κυβέρνηση της χώρας να συμβουλεύει τους πολίτες να παραμείνουν σε εσωτερικούς χώρους. Συγκεκριμένα, η θερμοκρασία στην ανατολική πόλη Ισεσάκι ξεπέρασε το προηγούμενο ρεκόρ των 41,2 ℃, που είχε καταγραφεί την περασμένη εβδομάδα στην πόλη Τάμπα, ανακοίνωσε η μετεωρολογική υπηρεσία της χώρας.
Οι μέσες θερμοκρασίες σε όλη την Ιαπωνία συνέχισαν να αυξάνονται, αφού κατέγραψαν ρεκόρ τον Ιούλιο για τρίτη διαδοχική χρονιά, ενώ η βορειοανατολική περιφέρεια κατά μήκος της Θάλασσας της Ιαπωνίας κατέγραψε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα βροχόπτωσης.
Μέχρι στιγμής κατά το φετινό καλοκαίρι, περισσότεροι από 53.000 άνθρωποι έχουν μεταφερθεί στο νοσοκομείο με θερμοπληξία, σύμφωνα με την Υπηρεσία Διαχείρισης Πυρκαγιών και Καταστροφών.
«Συναγερμός» έχει σημάνει επίσης για τις καλλιέργειες ρυζιού της Ιαπωνίας, οι οποίες έχουν πληγεί από τις ακραίες καιρικές συνθήκες. Στο πλαίσιο αυτό, η ιαπωνική κυβέρνηση υποσχέθηκε μέτρα για να αμβλυνθεί η ζημιά που έχουν υποστεί οι γεωργοί. Οι υψηλές θερμοκρασίες έχουν προκαλέσει τον πολλαπλασιασμό εντόμων που προσβάλλουν το ρύζι σε μερικές από τις περιοχές στις οποίες καλλιεργείται.
«Χρειάζεται να δράσουμε με ταχύτητα ώστε να προλάβουμε τη ζημιά από τις υψηλές θερμοκρασίες», δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Γεωργίας Σιντζίρο Κοϊζούμι. «Η κυβέρνηση θα προσφέρει υποστήριξη για την καταπολέμηση των παρασίτων και θα λάβει μέτρα για την αντιμετώπιση της ξηρασίας», πρόσθεσε.
Υπενθυμίζεται, ότι ο καύσωνας του 2023 είχε βλάψει την ποιότητα του ρυζιού, προκαλώντας έλλειψη πέρυσι που οξύνθηκε από τις εσφαλμένες προβλέψεις της κυβέρνησης για την προσφορά και τη ζήτηση. Κατά συνέπεια, οι τιμές ρυζιού είχαν αγγίξει ιστορικό υψηλό και προκάλεσαν εθνική κρίση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ