
Σε νέα παραγγελία, αυτή τη φορά την πρώτη για containerships, προχωρά η W Marine, συμφερόντων του κ. Γιάννη Σαραντίτη.
Την είδηση επιβεβαίωσε ο κ. Νίκος Τριανταφυλλάκης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ο οποίος αναφερόμενος στην επένδυση της W Marine, τόνισε στα Ναυτικά Χρονικά ότι ο στόλος των feeders είναι στην πλειοψηφία του γηρασμένος και παλαιάς τεχνολογίας ενώ και οι παραγγελίες για τον συγκεκριμένο τύπο πλοίου είναι σε χαμηλά επίπεδα.
Ακολουθεί η δήλωση του κ. Τριανταφυλλάκη:
«Υπολογίζουμε ότι την εποχή της παραλαβής (των πλοίων), η ανάγκη για ανανέωση του στόλου θα έχει καταστεί αρκετά επιτακτική, όχι μόνο λόγω της ηλικίας τους, αλλά κυρίως λόγω περιβαλλοντικών περιορισμών και απαιτήσεων.
»Όσον αφορά την εταιρεία μας, η κίνηση αυτή μας ανοίγει την επιχειρηματική μας δράση σε ένα τομέα που είναι σε μεγάλο βαθμό συμπληρωματικός της τωρινής μας δραστηριότητας: επενδύουμε σε φορτηγά πλοία μεταφοράς επεξεργασμένων προϊόντων, κλείνοντας έτσι τον κύκλο μεταξύ της μεταφοράς πρώτων υλών και τελικών προϊόντων προς κατανάλωση.
»Η επιλογή της ναυπήγησης, αντί της αγοράς πλοίων μεταχειρισμένων, έχει να κάνει με την σημαντική υπεροχή των νέων πλοίων σε τεχνικό επίπεδο, όσο και σε εξοπλισμό, καθιστώντας τα νεότευκτα πολύ πιο οικονομικά και ευέλικτα στην προσφορά των υπηρεσιών τους.
»Τα ναυπηγεία Huanghai, μας προσέφεραν την δυνατότητα παραγγελίας 2 + 2 (option) πλοίων χωρητικότητας 1.800 TEUs, με παράδοση το πρώτο τον Μάιο 2028, και το δεύτερο τον Ιούλιο 2028. Τα προαιρετικά πλοία είναι για παράδοση τον Σεπτέμβριο και τον Νοέμβριο 2028.
»Οι προδιαγραφές τους πληρούν όλους τους τρέχοντες κανονισμούς και συγκεκριμένα, AUT-UMS, MON-SHAFT, TIER III, InwaterSurvey, Lashing-WW, Comf-NOISE 3, Cleanship, LI-HG-S2.
»Λόγω της αβεβαιότητας για τα μελλοντικά καύσιμα, επιλέξαμε την καύση συμβατικού καυσίμου στην κύρια μηχανή και στις γεννήτριες.
»Εξετάζεται η τοποθέτηση διάφορων συστημάτων ελέγχου των πλοίων, βασισμένα σε τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, με σκοπό την αναβάθμιση της επιχειρησιακής των ετοιμότητας, όσο και της πρόληψης ατυχημάτων και ζημιών.
»Η επένδυση σε πλοία τύπου Containers δεν αλλοιώνει την στρατηγική μας επιθυμία της στροφής σε φορτηγά πλοία νέας τεχνολογίας, στις κατηγορίες των Kamsarmax, Ultramax, σε μία προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών μας προς τους ναυλωτές, αλλά και προς την διαχείριση πλοίων φιλικότερων στο περιβάλλον».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών




Tην είσοδό της στη διαχείριση bulk carriers επισημοποίησε η Element Shipmanagement, η οποία μέχρι σήμερα δραστηριοποιούνταν στην αγορά των containerships. Αναλυτικότερα, όπως έκανε γνωστό…

Ένδειξη σταδιακής ομαλοποίησης στις εμπορικές ροές μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας αποτελεί η επανεμφάνιση αμερικανικών φορτίων σόγιας με τελικό προορισμό την κινεζική αγορά, μετά από…

Η θάλασσα καλεί — και το Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος ενώνει τις δυνάμεις του για να φέρει τους νέους πιο κοντά σε έναν κόσμο…

Oι επενδύσεις στα Ναυπηγεία του Κόλπου της Ελευσίνας εξελίσσονται σε έναν από τους σημαντικότερους επιχειρηματικούς μετασχηματισμούς στον ελληνικό βιομηχανικό χώρο. Αυτό επεσήμανε ο πρόεδρος…

Καθώς οι ΗΠΑ, η Κίνα και άλλες χώρες ανταγωνίζονται στο διάστημα, η ανάγκη για γρήγορες και συχνές επικοινωνιακές συνδέσεις με δορυφόρους που βρίσκονται σε…

Αύξηση 5,6% κατέγραψε η συμμετοχή των Panamaxes στις εξαγωγές άνθρακα από την Αυστραλία την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου, την ίδια ώρα που τον αντίθετο δρόμο ακολούθησαν…

Η Ευρώπη βρίσκεται σε φάση ενεργειακής μετάβασης, αναζητώντας νέες μεθόδους μείωσης των αέριων ρύπων. Υπό αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με ανάρτηση της BRS Shipbrokers…

Προγραμματική σύμβαση για την εκπόνηση μελετών που απαιτούνται για την επιτάχυνση της ολοκλήρωσης του Υδροηλεκτρικού Έργου Μεσοχώρας Τρικάλων, έργο που εκκρεμεί εδώ και 24…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ