
Σε νέα παραγγελία, αυτή τη φορά την πρώτη για containerships, προχωρά η W Marine, συμφερόντων του κ. Γιάννη Σαραντίτη.
Την είδηση επιβεβαίωσε ο κ. Νίκος Τριανταφυλλάκης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ο οποίος αναφερόμενος στην επένδυση της W Marine, τόνισε στα Ναυτικά Χρονικά ότι ο στόλος των feeders είναι στην πλειοψηφία του γηρασμένος και παλαιάς τεχνολογίας ενώ και οι παραγγελίες για τον συγκεκριμένο τύπο πλοίου είναι σε χαμηλά επίπεδα.
Ακολουθεί η δήλωση του κ. Τριανταφυλλάκη:
«Υπολογίζουμε ότι την εποχή της παραλαβής (των πλοίων), η ανάγκη για ανανέωση του στόλου θα έχει καταστεί αρκετά επιτακτική, όχι μόνο λόγω της ηλικίας τους, αλλά κυρίως λόγω περιβαλλοντικών περιορισμών και απαιτήσεων.
»Όσον αφορά την εταιρεία μας, η κίνηση αυτή μας ανοίγει την επιχειρηματική μας δράση σε ένα τομέα που είναι σε μεγάλο βαθμό συμπληρωματικός της τωρινής μας δραστηριότητας: επενδύουμε σε φορτηγά πλοία μεταφοράς επεξεργασμένων προϊόντων, κλείνοντας έτσι τον κύκλο μεταξύ της μεταφοράς πρώτων υλών και τελικών προϊόντων προς κατανάλωση.
»Η επιλογή της ναυπήγησης, αντί της αγοράς πλοίων μεταχειρισμένων, έχει να κάνει με την σημαντική υπεροχή των νέων πλοίων σε τεχνικό επίπεδο, όσο και σε εξοπλισμό, καθιστώντας τα νεότευκτα πολύ πιο οικονομικά και ευέλικτα στην προσφορά των υπηρεσιών τους.
»Τα ναυπηγεία Huanghai, μας προσέφεραν την δυνατότητα παραγγελίας 2 + 2 (option) πλοίων χωρητικότητας 1.800 TEUs, με παράδοση το πρώτο τον Μάιο 2028, και το δεύτερο τον Ιούλιο 2028. Τα προαιρετικά πλοία είναι για παράδοση τον Σεπτέμβριο και τον Νοέμβριο 2028.
»Οι προδιαγραφές τους πληρούν όλους τους τρέχοντες κανονισμούς και συγκεκριμένα, AUT-UMS, MON-SHAFT, TIER III, InwaterSurvey, Lashing-WW, Comf-NOISE 3, Cleanship, LI-HG-S2.
»Λόγω της αβεβαιότητας για τα μελλοντικά καύσιμα, επιλέξαμε την καύση συμβατικού καυσίμου στην κύρια μηχανή και στις γεννήτριες.
»Εξετάζεται η τοποθέτηση διάφορων συστημάτων ελέγχου των πλοίων, βασισμένα σε τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, με σκοπό την αναβάθμιση της επιχειρησιακής των ετοιμότητας, όσο και της πρόληψης ατυχημάτων και ζημιών.
»Η επένδυση σε πλοία τύπου Containers δεν αλλοιώνει την στρατηγική μας επιθυμία της στροφής σε φορτηγά πλοία νέας τεχνολογίας, στις κατηγορίες των Kamsarmax, Ultramax, σε μία προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών μας προς τους ναυλωτές, αλλά και προς την διαχείριση πλοίων φιλικότερων στο περιβάλλον».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Έπειτα από δύο χρόνια απουσίας από το Ιράκ, η ExxonMobil επανέρχεται δυναμικά στη χώρας της Μέσης Ανατολής, προκειμένου να προωθήσει τα φιλόδοξα σχέδια της…
Με τη ναυτιλιακή βιομηχανία να στρέφεται σταδιακά προς τα «πράσινα» καύσιμα, με γνώμονα την ενεργειακή μετάβαση των πλοίων, το επενδυτικό ενδιαφέρον των προμηθευτών καυσίμων…
Με το Νόμπελ Ειρήνης τιμήθηκε φέτος η ηγέτιδα της αντιπολίτευσης στη Βενεζουέλα Μαρία Κορίνα Ματσάδο, η αποκαλούμενη «λιμπερταδόρα» (απελευθερώτρια), η οποία είναι όμως υποχρεωμένη…
Η Performance Shipping, ναυτιλιακή εταιρεία που εξειδικεύεται στη διαχείριση δεξαμενόπλοιων, επεκτείνει τον στόλο της μέσω της δευτερογενούς αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, δύο θυγατρικές εταιρείες υπό…
Στην καθοριστική σημασία της ναυτιλιακής βιομηχανίας για το παγκόσμιο εμπόριο και την οικονομία, αλλά και στην έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού, εστιάστηκε ο René Kofod-Olsen, CEO…
Ένα νέο βήμα στη θαλάσσια ενεργειακή μετάβαση κάνουν η ABB και η SwitcH2, συνδυάζοντας τεχνολογία ηλεκτρόλυσης μεγάλης κλίμακας με συστήματα πλήρως αυτοματοποιημένης διαχείρισης ενέργειας.…
Η μετάβαση προς τα έξυπνα και ενεργειακά αποδοτικά πλοία επιταχύνεται, καθώς η HD Hyundai έλαβε Έγκριση επί της Αρχής (AiP) για το VesselWise από…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ