
Σε νέα παραγγελία, αυτή τη φορά την πρώτη για containerships, προχωρά η W Marine, συμφερόντων του κ. Γιάννη Σαραντίτη.
Την είδηση επιβεβαίωσε ο κ. Νίκος Τριανταφυλλάκης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ο οποίος αναφερόμενος στην επένδυση της W Marine, τόνισε στα Ναυτικά Χρονικά ότι ο στόλος των feeders είναι στην πλειοψηφία του γηρασμένος και παλαιάς τεχνολογίας ενώ και οι παραγγελίες για τον συγκεκριμένο τύπο πλοίου είναι σε χαμηλά επίπεδα.
Ακολουθεί η δήλωση του κ. Τριανταφυλλάκη:
«Υπολογίζουμε ότι την εποχή της παραλαβής (των πλοίων), η ανάγκη για ανανέωση του στόλου θα έχει καταστεί αρκετά επιτακτική, όχι μόνο λόγω της ηλικίας τους, αλλά κυρίως λόγω περιβαλλοντικών περιορισμών και απαιτήσεων.
»Όσον αφορά την εταιρεία μας, η κίνηση αυτή μας ανοίγει την επιχειρηματική μας δράση σε ένα τομέα που είναι σε μεγάλο βαθμό συμπληρωματικός της τωρινής μας δραστηριότητας: επενδύουμε σε φορτηγά πλοία μεταφοράς επεξεργασμένων προϊόντων, κλείνοντας έτσι τον κύκλο μεταξύ της μεταφοράς πρώτων υλών και τελικών προϊόντων προς κατανάλωση.
»Η επιλογή της ναυπήγησης, αντί της αγοράς πλοίων μεταχειρισμένων, έχει να κάνει με την σημαντική υπεροχή των νέων πλοίων σε τεχνικό επίπεδο, όσο και σε εξοπλισμό, καθιστώντας τα νεότευκτα πολύ πιο οικονομικά και ευέλικτα στην προσφορά των υπηρεσιών τους.
»Τα ναυπηγεία Huanghai, μας προσέφεραν την δυνατότητα παραγγελίας 2 + 2 (option) πλοίων χωρητικότητας 1.800 TEUs, με παράδοση το πρώτο τον Μάιο 2028, και το δεύτερο τον Ιούλιο 2028. Τα προαιρετικά πλοία είναι για παράδοση τον Σεπτέμβριο και τον Νοέμβριο 2028.
»Οι προδιαγραφές τους πληρούν όλους τους τρέχοντες κανονισμούς και συγκεκριμένα, AUT-UMS, MON-SHAFT, TIER III, InwaterSurvey, Lashing-WW, Comf-NOISE 3, Cleanship, LI-HG-S2.
»Λόγω της αβεβαιότητας για τα μελλοντικά καύσιμα, επιλέξαμε την καύση συμβατικού καυσίμου στην κύρια μηχανή και στις γεννήτριες.
»Εξετάζεται η τοποθέτηση διάφορων συστημάτων ελέγχου των πλοίων, βασισμένα σε τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, με σκοπό την αναβάθμιση της επιχειρησιακής των ετοιμότητας, όσο και της πρόληψης ατυχημάτων και ζημιών.
»Η επένδυση σε πλοία τύπου Containers δεν αλλοιώνει την στρατηγική μας επιθυμία της στροφής σε φορτηγά πλοία νέας τεχνολογίας, στις κατηγορίες των Kamsarmax, Ultramax, σε μία προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών μας προς τους ναυλωτές, αλλά και προς την διαχείριση πλοίων φιλικότερων στο περιβάλλον».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένταση επικράτησε χθες βράδυ στο πλοίο «Knossos Palace» της MINOAN LINES, όταν δεν πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη ενδιάμεση στάση στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο,…
Ένα χρόνο νωρίτερα, έως το τέλος του 2026, μεταθέτει η Επιτροπή την απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού υγροποιημένου φυσικού αερίου σε χώρες της ΕΕ, σύμφωνα με…
Το παγκόσμιο ενεργειακό τοπίο διαμορφώνεται σήμερα από μια μείξη γεωπολιτικών και οικονομικών παραγόντων, με την πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Inermodal να επιχειρεί να ρίξει…
Τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος της ναυτιλίας μικρών αποστάσεων, με ορίζοντα την ενεργειακή μετάβαση, ανέδειξαν, τόσο o Πρόεδρος της Ένωσης Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων…
Σημαντικές απώλειες κατέγραψε σε εβδομαδιαία βάση η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να υποχωρούν για 14η διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World…
Μια πρόσφατη εξέλιξη που σηματοδοτεί ένα ακόμα βήμα προς την εμπορική αξιοποίηση της αμμωνίας ως εναλλακτικού ναυτιλιακού καυσίμου ήρθε από τη συνεργασία των Kawasaki…
Στην έκθεση Gastech 2025, που διεξήχθη στο Μιλάνο, η Samsung Heavy Industries (SHI) ανακοίνωσε την πρώτη παγκοσμίως έγκριση τύπου (AiP) για υιοθέτηση πυρηνικού αντιδραστήρα…
Ισχυρό πλήγμα υπέστη η αυστραλιανή εταιρεία φυσικού αερίου Santos, μετά το «ναυάγιο» της εξαγοράς της από κοινοπραξία με επικεφαλής τον κολοσσό ADNOC. Συγκεκριμένα, την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ