
Σε νέα παραγγελία, αυτή τη φορά την πρώτη για containerships, προχωρά η W Marine, συμφερόντων του κ. Γιάννη Σαραντίτη.
Την είδηση επιβεβαίωσε ο κ. Νίκος Τριανταφυλλάκης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ο οποίος αναφερόμενος στην επένδυση της W Marine, τόνισε στα Ναυτικά Χρονικά ότι ο στόλος των feeders είναι στην πλειοψηφία του γηρασμένος και παλαιάς τεχνολογίας ενώ και οι παραγγελίες για τον συγκεκριμένο τύπο πλοίου είναι σε χαμηλά επίπεδα.
Ακολουθεί η δήλωση του κ. Τριανταφυλλάκη:
«Υπολογίζουμε ότι την εποχή της παραλαβής (των πλοίων), η ανάγκη για ανανέωση του στόλου θα έχει καταστεί αρκετά επιτακτική, όχι μόνο λόγω της ηλικίας τους, αλλά κυρίως λόγω περιβαλλοντικών περιορισμών και απαιτήσεων.
»Όσον αφορά την εταιρεία μας, η κίνηση αυτή μας ανοίγει την επιχειρηματική μας δράση σε ένα τομέα που είναι σε μεγάλο βαθμό συμπληρωματικός της τωρινής μας δραστηριότητας: επενδύουμε σε φορτηγά πλοία μεταφοράς επεξεργασμένων προϊόντων, κλείνοντας έτσι τον κύκλο μεταξύ της μεταφοράς πρώτων υλών και τελικών προϊόντων προς κατανάλωση.
»Η επιλογή της ναυπήγησης, αντί της αγοράς πλοίων μεταχειρισμένων, έχει να κάνει με την σημαντική υπεροχή των νέων πλοίων σε τεχνικό επίπεδο, όσο και σε εξοπλισμό, καθιστώντας τα νεότευκτα πολύ πιο οικονομικά και ευέλικτα στην προσφορά των υπηρεσιών τους.
»Τα ναυπηγεία Huanghai, μας προσέφεραν την δυνατότητα παραγγελίας 2 + 2 (option) πλοίων χωρητικότητας 1.800 TEUs, με παράδοση το πρώτο τον Μάιο 2028, και το δεύτερο τον Ιούλιο 2028. Τα προαιρετικά πλοία είναι για παράδοση τον Σεπτέμβριο και τον Νοέμβριο 2028.
»Οι προδιαγραφές τους πληρούν όλους τους τρέχοντες κανονισμούς και συγκεκριμένα, AUT-UMS, MON-SHAFT, TIER III, InwaterSurvey, Lashing-WW, Comf-NOISE 3, Cleanship, LI-HG-S2.
»Λόγω της αβεβαιότητας για τα μελλοντικά καύσιμα, επιλέξαμε την καύση συμβατικού καυσίμου στην κύρια μηχανή και στις γεννήτριες.
»Εξετάζεται η τοποθέτηση διάφορων συστημάτων ελέγχου των πλοίων, βασισμένα σε τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, με σκοπό την αναβάθμιση της επιχειρησιακής των ετοιμότητας, όσο και της πρόληψης ατυχημάτων και ζημιών.
»Η επένδυση σε πλοία τύπου Containers δεν αλλοιώνει την στρατηγική μας επιθυμία της στροφής σε φορτηγά πλοία νέας τεχνολογίας, στις κατηγορίες των Kamsarmax, Ultramax, σε μία προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών μας προς τους ναυλωτές, αλλά και προς την διαχείριση πλοίων φιλικότερων στο περιβάλλον».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παραλαβή ενός Kamsarmax bulk carrier, του «MV CYMONA OCEAN», από τα ναυπηγεία της Oshima ανακοίνωσε η Alassia NewShips Management, συμφερόντων του κ. Νικόλα…
Σταθερός στο 2% παρέμεινε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ευρωζώνη τον Ιούλιο, σύμφωνα με την πρώτη εκτίμηση της Eurostat. Στην Ελλάδα εκτιμάται ότι αυξήθηκε στο…
Τάσεις σταθεροποίησης καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, καθώς οι καθοδικές πιέσεις στους spot ναύλους φαίνεται να αποκλιμακώνονται, παρά την οριακή εβδομαδιαία πτώση. Συγκεκριμένα, ο…
Το παρατεταμένο κύμα καύσωνα που σαρώνει την Ευρώπη «ροκανίζει» τα αποθέματα φυσικού αερίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), τα οποία έχουν υποχωρήσει σε χαμηλό πενταετίας…
Η CMA CGM, ο γαλλικός κολοσσός των μεταφορών, αποτελεί τον νέο επενδυτή στη νεοφυή επιχείρηση Hycamite TCD Technologies Ltd. Η Hycamite, που δραστηριοποιείται στις…
Ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υπέγραψε χθες 31 Ιουλίου εκτελεστικό διάταγμα το οποίο αυξάνει από το 25% στο 35% τους δασμούς σε καναδικά προϊόντα…
Τον ζωτικό ρόλο που διαδραματίζει η Ναυτιλία των Ελλήνων για την παγκόσμια, την ευρωπαϊκή, καθώς και την εθνική οικονομία, αλλά και κοινωνία υπογραμμίζει η…
Αδιάκοπες είναι οι προσπάθειες του Μπανγκλαντές να συσφίξει τις διμερείς σχέσεις του με τις ΗΠΑ, στο πλαίσιο της προσπάθειας της ασιατικής χώρας να «ξεφύγει»…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ