
Η δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ έχει προκαλέσει ντόμινο εξελίξεων στις μεταφορές, στο παγκόσμιο εμπόριο και κατ’ επέκταση στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Ως εκ τούτου, τα ενδιαφερόμενα μέρη παρακολουθούν με αμείωτο ενδιαφέρον τις εξελίξεις προκειμένου να βολιδοσκοπήσουν τις επόμενες κινήσεις τους.
Στο πλαίσιο αυτό, το Reuters αναφέρει πως η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Kawasaki Kisen (K-Line) αναμένεται να ανακατευθύνει περισσότερα πλοία σε άλλες περιοχές εκτός ΗΠΑ, καθώς προετοιμάζεται για ενδεχόμενη αύξηση των αμερικανικών δασμών.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις του ιαπωνικού κολοσσού, οι δασμοί των ΗΠΑ θα έχουν αντίκτυπο $200 εκατ., το οικονομικό έτος που λήγει τον Μάρτιο του 2026. Η πτώση της δραστηριότητας στον τομέα της μεταφοράς αυτοκινήτων και εμπορευματοκιβωτίων, καθώς και η μείωση των ναύλων, θα αποτελέσουν τους κύριους παράγοντες του οικονομικού πλήγματος για τη ναυτιλιακή εταιρεία.
Ως πιθανή λύση, η Kawasaki Kisen θα μπορούσε να ανακατευθύνει τα πλοία από τις διαδρομές των ΗΠΑ προς την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αυστραλία και την Αφρική, ανέφερε μεταξύ άλλων ο CEO της εταιρείας, Takenori Igarashi.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νιγηρία επανέρχεται δυναμικά στην παγκόσμια αγορά αργού πετρελαίου ως βασικός παραγωγός, σύμφωνα με δεδομένα από πρόσφατη έκθεση της Signal Ocean. Πιο συγκεκριμένα, οι…
Οι εξαγωγές σπάνιων γαιών της Κίνας τον Αύγουστο σημείωσαν πτώση 3,4% σε σχέση με τον Ιούλιο, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Reuters. Ο μεγαλύτερος παραγωγός…
Η καθιέρωση της Τουρκίας ως διεθνούς κόμβου της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με την αρωγή της αυστριακής εταιρείας logistics Gebruder Weiss,…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου του γιόρτασε πρόσφατα ο νορβηγικός κολοσσός Odfjell. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, την Κυριακή 21 Αυγούστου πραγματοποιήθηκαν…
Την καθιερωμένη ανάλυση για τις τελευταίες τάσεις της ναυτασφαλιστικής αγοράς παρουσίασε η International Union of Marine Insurance (IUMI) στο ετήσιο συνέδριό της στη Σιγκαπούρη.…
Ως νέο επικεφαλής της Διεύθυνσης Θαλάσσιου Περιβάλλοντος καλωσόρισε ο ΙΜΟ τον κ. David Osborn. Με καταγωγή από την Αυστραλία, ο κ. Osborn διαθέτει εμπειρία…
Εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης των πλοιοκτητών για νέες ναυπηγήσεις, τα ναυπηγεία της Κίνας εξακολουθούν να διατηρούν τα ηνία των παραγγελιών. Σύμφωνα με στοιχεία…
Η ανάπτυξη ενός εκ των πλέον φιλόδοξων έργων στην ιστορία της Διώρυγας του Παναμά φαίνεται να δρομολογείται από την κυβέρνηση της χώρας της Κεντρικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ