
Η WinGD έγινε η πρώτη που λανσάρει στην αγορά έναν δίχρονο ναυτικό κινητήρα με καύσιμο αμμωνίας. Το ορόσημο επετεύχθη με την παράδοση και εγκατάσταση της μηχανής X52DF-A σε ένα πλοίο μεταφοράς LPG/αμμωνίας μεταφορικής ικανότητας 46.000 κυβικών μέτρων που κατασκευάζεται για λογαριασμό της EXMAR. Το πλοίο θα είναι το πρώτο που θα χρησιμοποιεί αμμωνία ως καύσιμο και η μηχανή του από τις πρώτες του σχεδιασμού X-DF-A της WinGD που εισέρχεται σε εμπορική λειτουργία.
Η μηχανή με διάμετρο κυλίνδρου 52 cm κατασκευάστηκε από το τμήμα μηχανών και εξοπλισμού της HD Hyundai Heavy Industries (HHI-EMD) και εγκαταστάθηκε στο πρώτο από τέσσερα αδελφά πλοία που θα κατασκευαστούν στο ναυπηγείο HD Hyundai Mipo στη Νότια Κορέα. Τα αποτελέσματα από τις εργαστηριακές δοκιμές της WinGD επιβεβαιώθηκαν στο εργοστάσιο, καταγράφοντας χαμηλές εκπομπές ρύπων και αποδοτική απόδοση αντίστοιχη με μηχανές diesel.

Η μηχανή X-DF-A διαθέτει σύστημα ψεκασμού αμμωνίας υψηλής πίεσης, με μικρή, στοχευμένη ποσότητα πιλοτικού καυσίμου, περίπου 5%, στο πλήρες φορτίο. Η μηχανή προσφέρει επιδόσεις στον χειρισμό φορτίου, στη δυναμική απόκριση και στην αποδοτικότητα καυσίμου αντίστοιχες με τις μηχανές X της WinGD που χρησιμοποιούν diesel, και στις δύο καταστάσεις λειτουργίας, αμμωνίας και diesel. Περαιτέρω βελτιστοποιήσεις αναμένεται να ολοκληρωθούν στη δεύτερη μηχανή της σειράς των 52 cm, που θα παραδοθεί αργότερα εντός του έτους.
Έχουν πραγματοποιηθεί ήδη παραγγελίες 30 μηχανών X-DF-A, όχι μόνο για πλοία μεταφοράς αερίου, αλλά και πλοία χύδην φορτίου και πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ