
Η Hellenic Seaplanes προσθαλασσώθηκε στο λιμάνι του Βόλου, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στις θαλάσσιες αερομεταφορές. Το υδροπλάνο της εταιρείας προσέγγισε την κεντρική προβλήτα μπροστά στα έκπληκτα βλέμματα του κόσμου που είχε συγκεντρωθεί για να δει από κοντά το φτερωτό μέσο που ετοιμάζεται να ενώσει τον Βόλο με τις Σποράδες, τη Σκύρο και άλλους προορισμούς.
Ανάμεσα στους παρευρισκόμενους, η κ. Ζέττα Μακρή, Βουλευτής Μαγνησίας, και η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Μελπομένη Λαζάρου, χαιρέτισαν το εγχείρημα που υπόσχεται να αλλάξει τον τρόπο που ταξιδεύουμε στο Αιγαίο.
Στη συνέχεια, το υδροπλάνο πήρε ύψος και πρόσφερε δύο πτήσεις πάνω από την πόλη και τον κόλπο. Όσοι επέβαιναν μίλησαν για μια εμπειρία που συνδυάζει την αδρεναλίνη με τη μοναδική θέα – έναν εναέριο περίπατο πάνω από τα γαλάζια νερά και τις πράσινες κορυφές του Πηλίου.

«Ο Βόλος μπαίνει δυναμικά στον χάρτη των θαλάσσιων αερομεταφορών. Η ανταπόκριση της πόλης μάς γεμίζει ενέργεια για το επόμενο βήμα», δήλωσε ο Πρόεδρος και CEO της Hellenic Seaplanes, Νικόλας Χαραλάμπους.
Στο πλαίσιο της πρώτης πτήσης της Hellenic Seaplanes στο Βόλο, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου κ. Σωκράτης Αναγνώστου ανέφερε μεταξύ άλλων «Έφτασε πλέον η στιγμή να υποδεχτούμε τα πρώτα υδροπλάνα στην πόλη μας. Ένα εγχείρημα που παίρνει σάρκα και οστά μετά από προσπάθειες αρκετών ετών. Είναι πολύ σημαντικό, το γεγονός ότι, έχει δημιουργηθεί ένα μεγάλο δίκτυο για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και ο Βόλος διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε όλη αυτή την προσπάθεια, ενισχύοντας την τουριστική και συγκοινωνιακή σύνδεση με νησιά και άλλους προορισμούς».
Η κ. Ζέττα Μακρή δήλωσε: «τα υδροπλάνα αποτελούν εξαιρετική ευκαιρία για τα νησιά μας, για την περιοχή μας, για την ανάπτυξη, για τον τουρισμό, για τους κατοίκους. Θερμές ευχαριστίες στον κ. Χαραλάμπους που ξεπέρασε εμπόδια με επιμονή και υπομονή και μας κάνει αυτό το εντός και εκτός εισαγωγικών δώρο. Καλοτάξιδο το υδροπλάνο και να προσφέρετε στην περιοχή μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…

Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ