
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην Κοινή Διαπραγματευτική Ομάδα (Joint Negotiating Group-JNG), σχετικά με τα Στενά του Ορμούζ, τον Κόλπο του Ομάν και τους λιμένες του Ισραήλ.
Επικαλούμενη την αυξανόμενη αστάθεια και την κλιμάκωση της στρατιωτικής δραστηριότητας στην περιοχή της Μ. Ανατολής, η ITF ζήτησε να χαρακτηριστούν οι προαναφερθείσες περιοχές ως Warlike Operations Areas (WOA). Η αποδοχή αυτής της πρότασης, θα έδινε στους ναυτικούς το δικαίωμα της άρνησης εισόδου σε αυτές τις ζώνες, καθώς και του επαναπατρισμού, χωρίς επαγγελματικές συνέπειες.
«Ζητείται από τους ναυτικούς να εργάζονται σε μία από τις πιο ασταθείς και στρατιωτικοποιημένες περιοχές», δήλωσε ο David Heindel, Chair of ITF Seafarers’ Section. «Ο στόχος μας είναι απλός: να διασφαλίσουμε ότι είναι ενήμεροι για τους κινδύνους που εγκυμονούν, υποστηρίζονται με τα κατάλληλα μέσα προστασίας και έχουν το δικαίωμα να προστατεύουν τον εαυτό τους».
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφερθεί ότι, μεγάλοι ασφαλιστικοί οργανισμοί έχουν ήδη κατατάξει τις περιοχές αυτές ως WOA, επισημαίνοντας τη σοβαρότητα της κατάστασης.
Υπό αυτό το πρίσμα, ο Mark Dickinson, Vice Chair of the ITF Seafarers’ Section δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι οι μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ήδη κατατάξει αυτές τις περιοχές ως ζώνες πολεμικού κινδύνου. Οι εκτιμήσεις τους βασίζονται σε πραγματικά γεγονότα και όχι σε εικασίες. Αν οι ασφαλιστικές εταιρείες αναγνωρίζουν την απειλή, το ίδιο πρέπει να κάνουν και οι πλοιοκτήτες».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
UMAR Shipping Services Ltd, part of the UW Group, is proud to announce that it has been awarded with the Corporate Social Responsibility (CSR)…
Τις απόψεις τους σχετικά με το ακανθώδες ζήτημα των εναλλακτικών καυσίμων, καθώς και τις λεπτές ισορροπίες μεταξύ αναβάθμισης του υπάρχοντος στόλου ή επέκτασης μέσω…
Τα Ναυπηγεία της ΟΝΕΧ στη Σύρο φιλοξένησαν από την 1η έως και την 3η Οκτωβρίου τις εργασίες δύο σημαντικών επιτροπών της Διεθνούς Ένωσης Ανεξάρτητων…
«Η στρατηγική σχέση της Ελλάδας με τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής είναι αναβαθμισμένη και σαφώς ισχυροποιημένη. Μελετούμε από κοινού ένα ρεαλιστικό και υλοποιήσιμο πλαίσιο, που…
Την ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης στη ναυτιλία τακτικών γραμμών σκιαγραφεί με νέα της ανάλυση η Sea-Intelligence. Βάσει των δεδομένων σχετικά με την εξέλιξη…
Σε πρόσφατη έκθεσή της, η ναυλομεσιτική Xclusiv αναλύει τα στατιστικά δεδομένα του υπάρχοντος εμπορικού στόλου, αλλά και των παραγγελιών για νεότευκτα. Ο υπάρχων στόλος…
Το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου της ΤΕΝ προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς, κατόπιν παραλαβής νεότευκτου πλοίου από τα ναυπηγεία HD Hyundai Heavy Industries της Ν.…
Διάφορες περιοχές ανά την Κίνα, όπως οι πόλεις Chongqing και Chengdu, παρά το γεγονός ότι βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση από το θαλάσσιο μέτωπο, και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ