
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis. Πρόκειται για το «SVS II», η τελετή ονοματοδοσίας του οποίου πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 2 Ιουλίου.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ο ελληνικός τραπεζικός τομέας αποτέλεσε σημαντικό στήριγμα στις προσπάθειες της SVS. Aνάδοχος του πλοίου ήταν η CEO της Attika Bank, κ. Ελένη Βρεττού. Μάλιστα, το νεότευκτο πήρε και το όνομα της, «Ελένη».
Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά του χαρακτηριστικά το νεότευκτο ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Med Marine στο Eregli της Τουρκίας, ενώ διαθέτει ελκτική δύναμη τουλάχιστον 75 τόνων. Παράλληλα, το ρυμουλκό μήκους 25μ. είναι εξοπλισμένο με δύο κύριους κινητήρες Caterpillar, ο καθένας με ισχύ 2.100 kW στις 1.600 στροφές ανά λεπτό. Είναι επίσης εξοπλισμένο με σύστημα πυρόσβεσης FiFi 1, ικανό να παρέχει υπηρεσίες ανάκτησης πετρελαίου και συνοδείας.
Πρόκειται για το πιο πρόσφατο βήμα στην αναπτυξιακή στρατηγική που υιοθετεί η εταιρεία. Σε ευρύτερο πλαίσιο, η SVS προχωρά στην υλοποίηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου που προβλέπει σημαντικές επενδύσεις.
«Καθώς τα μεγέθη των πλοίων αυξάνονται, είναι επιτακτική η ανάγκη για σύγχρονα ρυμουλκά για λόγους ασφαλείας», ανέφερε χαρακτηριστικά εκπρόσωπος της εταιρείας στην τελετή ονοματοδοσίας.
@isalosnet «Βαφτίσια» για το νεότευκτο ρυμουλκό της SVS, στην οποία συμμετέχουν οι εταιρείες Vernicos, Spanopoulos και Lympousakis, πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 2 Ιουλίου. Το «SVS II» είναι ένα από τα πιο σύγχρονα ρυμουλκά, διαθέτει ελκτική δύναμη τουλάχιστον 75 τόνων και είναι εξοπλισμένο με δύο κύριους κινητήρες Caterpillar, ισχύος 2.100 kW στις 1.600 στροφές ανά λεπτό. Aνάδοχος του πλοίου ήταν η CEO της Attika Bank, κ. Ελένη Βρεττού. #greekmaritime #launchceremony #medtugs #naftikachronika #towage #salvage #greekshipping #shipping #seafarers ♬ original sound – isalosnet
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ