
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis. Πρόκειται για το «SVS II», η τελετή ονοματοδοσίας του οποίου πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 2 Ιουλίου.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ο ελληνικός τραπεζικός τομέας αποτέλεσε σημαντικό στήριγμα στις προσπάθειες της SVS. Aνάδοχος του πλοίου ήταν η CEO της Attica Bank, κ. Ελένη Βρεττού. Μάλιστα, το νεότευκτο πήρε και το όνομα της, «Ελένη».
Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά του χαρακτηριστικά το νεότευκτο ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Med Marine στο Eregli της Τουρκίας, ενώ διαθέτει ελκτική δύναμη τουλάχιστον 75 τόνων. Παράλληλα, το ρυμουλκό μήκους 25μ. είναι εξοπλισμένο με δύο κύριους κινητήρες Caterpillar, ο καθένας με ισχύ 2.100 kW στις 1.600 στροφές ανά λεπτό. Είναι επίσης εξοπλισμένο με σύστημα πυρόσβεσης FiFi 1, ικανό να παρέχει υπηρεσίες ανάκτησης πετρελαίου και συνοδείας.
Πρόκειται για το πιο πρόσφατο βήμα στην αναπτυξιακή στρατηγική που υιοθετεί η εταιρεία. Σε ευρύτερο πλαίσιο, η SVS προχωρά στην υλοποίηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου που προβλέπει σημαντικές επενδύσεις.
«Καθώς τα μεγέθη των πλοίων αυξάνονται, είναι επιτακτική η ανάγκη για σύγχρονα ρυμουλκά για λόγους ασφαλείας», ανέφερε χαρακτηριστικά εκπρόσωπος της εταιρείας στην τελετή ονοματοδοσίας.
@isalosnet «Βαφτίσια» για το νεότευκτο ρυμουλκό της SVS, στην οποία συμμετέχουν οι εταιρείες Vernicos, Spanopoulos και Lympousakis, πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 2 Ιουλίου. Το «SVS II» είναι ένα από τα πιο σύγχρονα ρυμουλκά, διαθέτει ελκτική δύναμη τουλάχιστον 75 τόνων και είναι εξοπλισμένο με δύο κύριους κινητήρες Caterpillar, ισχύος 2.100 kW στις 1.600 στροφές ανά λεπτό. Aνάδοχος του πλοίου ήταν η CEO της Attika Bank, κ. Ελένη Βρεττού. #greekmaritime #launchceremony #medtugs #naftikachronika #towage #salvage #greekshipping #shipping #seafarers ♬ original sound – isalosnet
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ