
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis. Πρόκειται για το «SVS II», η τελετή ονοματοδοσίας του οποίου πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 2 Ιουλίου.


Αξίζει να αναφερθεί ότι ο ελληνικός τραπεζικός τομέας αποτέλεσε σημαντικό στήριγμα στις προσπάθειες της SVS. Aνάδοχος του πλοίου ήταν η CEO της Attica Bank, κ. Ελένη Βρεττού. Μάλιστα, το νεότευκτο πήρε και το όνομα της, «Ελένη».


Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά του χαρακτηριστικά το νεότευκτο ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Med Marine στο Eregli της Τουρκίας, ενώ διαθέτει ελκτική δύναμη τουλάχιστον 75 τόνων. Παράλληλα, το ρυμουλκό μήκους 25μ. είναι εξοπλισμένο με δύο κύριους κινητήρες Caterpillar, ο καθένας με ισχύ 2.100 kW στις 1.600 στροφές ανά λεπτό. Είναι επίσης εξοπλισμένο με σύστημα πυρόσβεσης FiFi 1, ικανό να παρέχει υπηρεσίες ανάκτησης πετρελαίου και συνοδείας.


Πρόκειται για το πιο πρόσφατο βήμα στην αναπτυξιακή στρατηγική που υιοθετεί η εταιρεία. Σε ευρύτερο πλαίσιο, η SVS προχωρά στην υλοποίηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου που προβλέπει σημαντικές επενδύσεις.
«Καθώς τα μεγέθη των πλοίων αυξάνονται, είναι επιτακτική η ανάγκη για σύγχρονα ρυμουλκά για λόγους ασφαλείας», ανέφερε χαρακτηριστικά εκπρόσωπος της εταιρείας στην τελετή ονοματοδοσίας.
@isalosnet «Βαφτίσια» για το νεότευκτο ρυμουλκό της SVS, στην οποία συμμετέχουν οι εταιρείες Vernicos, Spanopoulos και Lympousakis, πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 2 Ιουλίου. Το «SVS II» είναι ένα από τα πιο σύγχρονα ρυμουλκά, διαθέτει ελκτική δύναμη τουλάχιστον 75 τόνων και είναι εξοπλισμένο με δύο κύριους κινητήρες Caterpillar, ισχύος 2.100 kW στις 1.600 στροφές ανά λεπτό. Aνάδοχος του πλοίου ήταν η CEO της Attika Bank, κ. Ελένη Βρεττού. #greekmaritime #launchceremony #medtugs #naftikachronika #towage #salvage #greekshipping #shipping #seafarers ♬ original sound – isalosnet
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Τα νερά της ναυτιλίας έρχεται να ταράξει για ακόμη μία φορά η κινεζική COSCO Shipping με μια άνευ προηγούμενου παραγγελία. Συγκεκριμένα, ο κολοσσός της…

Επιταχύνθηκε και τον Νοέμβριο εφέτος ο ρυθμός ανόδου του πληθωρισμού, καθώς αυξήθηκε 2,4% από αύξηση 2% τον Οκτώβριο και έναντι αύξησης επίσης 2,4% τον…

Η Τουρκία θα εγγυηθεί τη ροή του ρωσικού φυσικού αερίου προς την Ουγγαρία, όπως δήλωσε σήμερα ο ούγγρος πρωθυπουργός Βίκτορ Όρμπαν ότι συμφωνήθηκε κατά…

Την πυρηνική ενέργεια προσδιόρισε ως την αιχμή του δόρατος για την αξιοποίηση των επενδυτικών κεφαλαίων ύψους $750 δισ. από τη Νότια Κορέα και την…

Επενδύσεις ύψους 4 δισ. ευρώ σε έργα δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα από βιομηχανίες που δεν έχουν τεχνολογικά τη δυνατότητα μείωσης των εκπομπών…

Σε τροχιά παγίωσης κινείται η αγορά του LNG bunkering, σπάζοντας το φράγμα των 4 εκατ. τόνων ετησίως (σε παγκόσμιο επίπεδο). Η επίδοση αυτή, η…

Η εκεχειρία ΗΠΑ-Κίνας και η πρόσφατη αναβολή του IMO-NZF έχουν αλλάξει τα δεδομένα στον ναυτιλιακό κλάδο, με την αγορά νεότευκτων να βρίσκεται σε καλό…

Σε μια δραστική αναθεώρηση, που δύναται να προκαλέσει ισχυρούς τριγμούς στο παγκόσμιο εμπόριο, προσανατολίζονται οι χώρες της G7 και η ΕΕ, εξετάζοντας την επιβολή…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ