
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis. Πρόκειται για το «SVS II», η τελετή ονοματοδοσίας του οποίου πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 2 Ιουλίου.


Αξίζει να αναφερθεί ότι ο ελληνικός τραπεζικός τομέας αποτέλεσε σημαντικό στήριγμα στις προσπάθειες της SVS. Aνάδοχος του πλοίου ήταν η CEO της Attica Bank, κ. Ελένη Βρεττού. Μάλιστα, το νεότευκτο πήρε και το όνομα της, «Ελένη».


Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά του χαρακτηριστικά το νεότευκτο ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Med Marine στο Eregli της Τουρκίας, ενώ διαθέτει ελκτική δύναμη τουλάχιστον 75 τόνων. Παράλληλα, το ρυμουλκό μήκους 25μ. είναι εξοπλισμένο με δύο κύριους κινητήρες Caterpillar, ο καθένας με ισχύ 2.100 kW στις 1.600 στροφές ανά λεπτό. Είναι επίσης εξοπλισμένο με σύστημα πυρόσβεσης FiFi 1, ικανό να παρέχει υπηρεσίες ανάκτησης πετρελαίου και συνοδείας.


Πρόκειται για το πιο πρόσφατο βήμα στην αναπτυξιακή στρατηγική που υιοθετεί η εταιρεία. Σε ευρύτερο πλαίσιο, η SVS προχωρά στην υλοποίηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου που προβλέπει σημαντικές επενδύσεις.
«Καθώς τα μεγέθη των πλοίων αυξάνονται, είναι επιτακτική η ανάγκη για σύγχρονα ρυμουλκά για λόγους ασφαλείας», ανέφερε χαρακτηριστικά εκπρόσωπος της εταιρείας στην τελετή ονοματοδοσίας.
@isalosnet «Βαφτίσια» για το νεότευκτο ρυμουλκό της SVS, στην οποία συμμετέχουν οι εταιρείες Vernicos, Spanopoulos και Lympousakis, πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 2 Ιουλίου. Το «SVS II» είναι ένα από τα πιο σύγχρονα ρυμουλκά, διαθέτει ελκτική δύναμη τουλάχιστον 75 τόνων και είναι εξοπλισμένο με δύο κύριους κινητήρες Caterpillar, ισχύος 2.100 kW στις 1.600 στροφές ανά λεπτό. Aνάδοχος του πλοίου ήταν η CEO της Attika Bank, κ. Ελένη Βρεττού. #greekmaritime #launchceremony #medtugs #naftikachronika #towage #salvage #greekshipping #shipping #seafarers ♬ original sound – isalosnet
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η τεχνολογία τηλεχειρισμού και τεχνητής νοημοσύνης κάνει ένα αποφασιστικό άλμα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, καθώς η ADNOC Logistics & Services (ADNOC L&S) παρουσιάζει τα…

Η νέα γενιά δίχρονων κινητήρων αμμωνίας ME-LGIA της Everllence αποτελεί ένα τεχνολογικό άλμα για τη ναυτική πρόωση, συνδυάζοντας την αρχή Diesel με εξελιγμένη τεχνολογία…

Ο αντιστράτηγος Ιωάννης Μπούρας, γενικός διευθυντής της Γενικής Διεύθυνσης Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων (ΓΔΑΕΕ), και ο Pierre Éric Pommellet, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Naval Group,…

Υπεγράφη η δήλωση προθέσεων μεταξύ της ΔΕΠΑ Εμπορίας και της Naftogaz για την προμήθεια αμερικανικού LNG στην Ουκρανία ήδη από τον Δεκέμβριο του 2025…

Ένα σημαντικό ορόσημο έλαβε χώρα για τη μεγάλη επένδυση στην αποθήκευση CO2 στον Πρίνο, καθώς με την Α. Π.: ΥΠΕΝ/ΔΙΠΑ/97416/6779 απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος…

Η Γαλλία υπέγραψε το Jeddah Amendment to the Djibouti Code of Conduct (DCoC-JA), μια περιφερειακή πρωτοβουλία για την καταπολέμηση της πειρατείας, των ένοπλων ληστειών…

Οι δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης επιβραδύνονται, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του ΟΟΣΑ (Climate Action Monitor 2025), η οποία καταγράφει την…

Ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε χθες Κυριακή ότι ρεπουμπλικάνοι κοινοβουλευτικοί καταρτίζουν σχέδιο νόμου δυνάμει του οποίου θα επιβάλλονται κυρώσεις σε οποιαδήποτε χώρα συνδιαλλάσσεται…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ