
Η Bernhard Schulte Offshore ανακοίνωσε στις 26 Ιουνίου την παραλαβή ενός ακόμα πλοίου CSOV (Commissioning Service Operation Vessel) από τα ναυπηγεία Ulstein Verft της Νορβηγίας. Το νεότευκτο, που φέρει το όνομα «Windea Curie», χρησιμοποιείται ήδη για την υποστήριξη του δικτύου ενεργειακής σύνδεσης στη Βόρεια Θάλασσα.
«Το νέο μας πλοίο “Windea Curie” είναι μια εξαιρετική προσθήκη στον υπεράκτιο στόλο μας, ο οποίος πλέον αριθμεί τέσσερα υπερσύγχρονα πλοία», δήλωσε ο Matthias Müller, Διευθύνων Σύμβουλος της Bernhard Schulte Offshore (BSO).
Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, το «Windea Curie» έχει μήκος 89,6 μ. και πλάτος 19,2 μ. Το πλοίο είναι εξοπλισμένο με υβριδικό σύστημα πρόωσης με μπαταρίες, ενώ προβλέπεται σύντομα η καύση μεθανόλης, ώστε να λειτουργεί με χαμηλές εκπομπές άνθρακα. Είναι ιδανικό για χρήση σε τομείς όπως η λειτουργία και η συντήρηση (O&M) ή η υποστήριξη υπεράκτιων κατασκευών, ειδικά σε δύσκολες καιρικές και θαλάσσιες συνθήκες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το νεότευκτο πήρε το όνομά του από τη διάσημη φυσικό και χημικό Marie Curie, η οποία τιμήθηκε δύο φορές με το βραβείο Νόμπελ για τα επιτεύγματά της. Αυτό συνεχίζει την παράδοση της ονομασίας των υπεράκτιων πλοίων της BSO με ονόματα διακεκριμένων προσωπικοτήτων και επιστημόνων, όπως τα «Windea La Cour», «Windea Leibniz» και «Windea Jules Verne».
Σύμφωνα με την Clarksons, τα CSOVs είναι πλοία ειδικού τύπου, που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή διάφορων έργων στη θάλασσα. Πιο συγκεκριμένα, αυτό τα καθιστά ιδανικά για σύνθετα υπεράκτια ενεργειακά έργα, όπως υπεράκτια αιολικά πάρκα και πετρελαϊκές πλατφόρμες, όπου η επιτυχία του έργου επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τις καιρικές συνθήκες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Έργα που αλλάζουν «εντελώς ριζικά» τη φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης θα παραδίδονται ή θα είναι στο τέλος τους μέχρι το τέλος του 2028 ή του…
Η στρατιωτική κινητικότητα, όπως και οι εμπορευματικές μεταφορές, εξαρτάται από διεθνείς διαδρόμους υψηλών επιδόσεων, που διευκολύνουν τα μεγαλύτερα και βαρύτερα τρένα. Όπως και στις…
Τα ναυπηγεία Imabari Shipbuilding Co. της Ιαπωνίας ανακοίνωσαν πρόσφατα ότι εξαγόρασαν τον δεύτερο μεγαλύτερο ναυπηγικό όμιλο της χώρας, Japan Marine United Corp. (JMU). Σύμφωνα…
Θετικά σημάδια συνεχίζει να παρουσιάζει η spot ναυλαγορά των LNG carriers, παρά το γεγονός ότι οι ναύλοι εξακολουθούν να βρίσκονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.…
Η 110η Σύνοδος της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (MSC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο από 18 έως 27 Ιουνίου 2025. Σήμερα, τελευταία ημέρα…
Σε φάση αναδιάταξης εισέρχεται η παγκόσμια αγορά θερμικού άνθρακα, καθώς οι νέες τάσεις κορυφαίων εισαγωγών αναδεικνύουν νέους πρωταγωνιστές αλλά και μεγάλους χαμένους στον παγκόσμιο…
Η εταιρεία κατασκευής τσιπ τεχνητής νοημοσύνης Nvidia ανέκτησε τη θέση της ως η πιο πολύτιμη εταιρεία στον κόσμο, από άποψη κεφαλαιοποίησης. Οι μετοχές της…
H Celestyal ανακοίνωσε το πρόγραμμα κρουαζιέρων της για το 2027 και τις αρχές του 2028. Το ετήσιο πρόγραμμα, το οποίο είναι τώρα διαθέσιμο για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ