
To πράσινο φως των ρυθμιστικών αρχών για την απόκτηση του 50% της εταιρείας διαχείρισης ρυμουλκών Boluda Corporación Marítima έλαβε η MSC.
Ο ναυτιλιακός όμιλος της Βαλένθια διατηρεί τον έλεγχο της Boluda Towage, μητρικής εταιρείας του τμήματος ρυμούλκησης, και θα κατέχει το 50,5% των δικαιωμάτων ψήφου στο διοικητικό συμβούλιο. Η συναλλαγή δεν προβλέπει την απόκτηση πρόσθετων μετοχών από την MSC, αποκλείοντας έτσι τις επιλογές αύξησης του μετοχικού της κεφαλαίου.
Mε την εν λόγω επένδυση, ύψους περίπου 700 εκατ. ευρώ, ο στόλος της Boluda Towage θα απαρτίζεται από 730 ρυμουλκά που θα επιχειρούν σε 200 λιμάνια παγκοσμίως. Το 2023, οι δραστηριότητες ρυμουλκών απέφεραν κέρδη 675 εκατ. ευρώ στον ισπανικό όμιλο, αριθμός που αντιστοιχεί στο 69% του κύκλου εργασιών του.
Η ναυτιλιακή εταιρεία συμφερόντων του Aponte απέκτησε το 50% των μετοχών του τμήματος ρυμουλκών της Boluda με αντάλλαγμα την εισφορά των περιουσιακών στοιχείων και των δραστηριοτήτων της ιταλικής θυγατρικής MedTug, η οποία ανήκει στην MSC μέσω της SAS Shipping Agencies Services.
Η συμμαχία μεταξύ Boluda και Aponte ξεκίνησε πριν από δυόμισι χρόνια, όταν η MSC, μέσω της εταιρείας χαρτοφυλακίου Shipping Agencies Services (SAS), ολοκλήρωσε το πρώτο από τα τρία βήματα για την είσοδο στην Boluda Towage Holding. Η SAS απέκτησε το 7,27% του μετοχικού κεφαλαίου της Boluda Towage Holding και τον Ιανουάριο του 2023 προέβη στην απόκτηση επιπλέον 8,38%, φτάνοντας το 15,6% του κεφαλαίου.
Για την ισπανική εταιρεία, η μεταβίβαση της Medtug ανοίγει τις πόρτες σε βασικές αγορές στην Ασία, όπως η Σιγκαπούρη και η Μαλαισία. Παράλληλα, η ισπανική εταιρεία θα επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην Ιταλία (Γένοβα και Τεργέστη, μεταξύ πολλών άλλων), στη Μάλτα (Βαλέτα και Marsaxlokk), στη Νορβηγία (Floro), στην Ελλάδα (Πειραιάς, Θεσσαλονίκη και Καβάλα) και στην Κολομβία (Santa Marta).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι πυραυλικές επιθέσεις συνεχίζονται, άλλο ένα μπαράζ με δεκάδες πυραύλους εκτοξεύτηκαν προς το Ισραήλ, ανακοίνωσε ο ισραηλινός στρατός. Το ιρανικό πρακτορείο IRNA επιβεβαίωσε ότι…
Η DK Fotinakis ολοκλήρωσε με επιτυχία εργασίες επισκευής χαλύβδινων κατασκευών στο M/T Anikitos, προσφέροντας κρίσιμες επισκευές στη δομή του πλοίου με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.…
Η BSM Hellas, Bernhard Schulte Shipmanagement’s Ship Management Centre (SMC) στην Ελλάδα, γιορτάζει με υπερηφάνεια την 20ή επέτειό της φέτος. Στο πλαίσιο των εορτασμών…
Ο σχεδιασμός των δεξαμενών υγροποιημένων καυσίμων περνά σε νέα εποχή με την εφαρμογή της μεθόδου Engineering Critical Assessment (ECA) σε δεξαμενές τύπου C. Η…
Η διεθνής σκηνή παρακολουθεί με ανησυχία τις εξελίξεις, μετά τους πρόσφατους αεροπορικούς βομβαρδισμούς του Ισραήλ, εναντίον στρατιωτικών και πυρηνικών εγκαταστάσεων στο Ιράν. Στις πρώτες…
Στην αναπτυξιακή πορεία της Tsakos Energy Navigation (TEN) τα τελευταία χρόνια, εν μέσω αλλεπάλληλων κρίσεων στο οικονομικό και γεωπολιτικό μέτωπο, αναφέρθηκε εκτενώς ο δρ…
Με κεντρικό της μήνυμα οι τρέχουσες νομοθετικές πρωτοβουλίες στα διεθνή πολιτικά και διπλωματικά fora να λαμβάνονται με πυξίδα τις ανάγκες του ναυτιλιακού κλάδου, η…
Η βελτίωση του επενδυτικού κλίματος στην αγορά των containerships τον περασμένο Μάιο είχε ως αποτέλεσμα έξι εισηγμένες liner εταιρείες να καταγράψουν κεφαλαιοποίηση ύψους $10…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ