
To πράσινο φως των ρυθμιστικών αρχών για την απόκτηση του 50% της εταιρείας διαχείρισης ρυμουλκών Boluda Corporación Marítima έλαβε η MSC.
Ο ναυτιλιακός όμιλος της Βαλένθια διατηρεί τον έλεγχο της Boluda Towage, μητρικής εταιρείας του τμήματος ρυμούλκησης, και θα κατέχει το 50,5% των δικαιωμάτων ψήφου στο διοικητικό συμβούλιο. Η συναλλαγή δεν προβλέπει την απόκτηση πρόσθετων μετοχών από την MSC, αποκλείοντας έτσι τις επιλογές αύξησης του μετοχικού της κεφαλαίου.
Mε την εν λόγω επένδυση, ύψους περίπου 700 εκατ. ευρώ, ο στόλος της Boluda Towage θα απαρτίζεται από 730 ρυμουλκά που θα επιχειρούν σε 200 λιμάνια παγκοσμίως. Το 2023, οι δραστηριότητες ρυμουλκών απέφεραν κέρδη 675 εκατ. ευρώ στον ισπανικό όμιλο, αριθμός που αντιστοιχεί στο 69% του κύκλου εργασιών του.
Η ναυτιλιακή εταιρεία συμφερόντων του Aponte απέκτησε το 50% των μετοχών του τμήματος ρυμουλκών της Boluda με αντάλλαγμα την εισφορά των περιουσιακών στοιχείων και των δραστηριοτήτων της ιταλικής θυγατρικής MedTug, η οποία ανήκει στην MSC μέσω της SAS Shipping Agencies Services.
Η συμμαχία μεταξύ Boluda και Aponte ξεκίνησε πριν από δυόμισι χρόνια, όταν η MSC, μέσω της εταιρείας χαρτοφυλακίου Shipping Agencies Services (SAS), ολοκλήρωσε το πρώτο από τα τρία βήματα για την είσοδο στην Boluda Towage Holding. Η SAS απέκτησε το 7,27% του μετοχικού κεφαλαίου της Boluda Towage Holding και τον Ιανουάριο του 2023 προέβη στην απόκτηση επιπλέον 8,38%, φτάνοντας το 15,6% του κεφαλαίου.
Για την ισπανική εταιρεία, η μεταβίβαση της Medtug ανοίγει τις πόρτες σε βασικές αγορές στην Ασία, όπως η Σιγκαπούρη και η Μαλαισία. Παράλληλα, η ισπανική εταιρεία θα επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην Ιταλία (Γένοβα και Τεργέστη, μεταξύ πολλών άλλων), στη Μάλτα (Βαλέτα και Marsaxlokk), στη Νορβηγία (Floro), στην Ελλάδα (Πειραιάς, Θεσσαλονίκη και Καβάλα) και στην Κολομβία (Santa Marta).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η λήξη της σχολικής χρονιάς στη Γαλλία κινδυνεύει σήμερα, Παρασκευή 4 Ιουλίου, να συνδυαστεί με την ταλαιπωρία όσων επέλεξαν να ταξιδέψουν για τις διακοπές…
Η αξιοποίηση μη επανδρωμένων σκαφών επιφανείας (Uncrewed Surface Vessels – USVs) και τηλεχειριζόμενων υποβρύχιων οχημάτων (Remotely Operated Vehicles – ROVs) ανοίγει νέους ορίζοντες στην…
Καθώς οι ανησυχίες για την επέκταση του «σκιώδους» στόλου εντείνονται σε διεθνές επίπεδο, το Βερολίνο σκληραίνει τη στάση του απέναντι στα δεξαμενόπλοια που διέρχονται…
Έντονη κατεγράφη η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τέσσερις εταιρείες να βρίσκονται στο επίκεντρο. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Το Βιετνάμ αναμένεται να αγοράσει 50 αεροσκάφη Boeing, αξίας $8 δισ., σύμφωνα με δημοσίευμα του Politico, το οποίο επικαλείται κοινό σχέδιο δήλωσης. Η χώρα…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι «έτοιμη να συνάψει μία συμφωνία» με τις ΗΠΑ για τους δασμούς, δήλωσε η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ…
Σε μια πρωτοβουλία-ορόσημο για την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών προχωρά η νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία Amon Maritime. Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,…
Η DryDel Shipping προέβη στην ανακοίνωση μιας επιτυχημένης επενδυτικής κίνησης. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία συμφερόντων του κ. Κώστα Δελαπόρτα ολοκλήρωσε μια επικερδή πώληση στον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ