
Ο όμιλος Anglo-Eastern ανακοίνωσε την έναρξη της πρωτοβουλίας «Mission 30», με στόχο την αύξηση του ποσοστού των αξιωματικών ΕΝ (πλοιάρχων, υποπλοιάρχων, αρχιμηχανικών και βοηθών μηχανικών) ηλικίας κάτω των 30 ετών από 1% σε 30% έως το 2030.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η Anglo-Eastern, με αυτή την κίνηση, προσβλέπει στο μέλλον και στην καλλιέργεια ενός νεανικού, ευέλικτου και εργατικού δυναμικού εν πλω.
«…Σήμερα, μόνο το 1% περίπου των αξιωματικών μας σε διοικητικό επίπεδο ανήκουν σε αυτή την ηλικιακή ομάδα», ανέφερε ο Vinay Singh, Διευθύνων Σύμβουλος του Marine HR στην Anglo-Eastern. «Αυτή η τάση αποτελεί μια πιθανή πρόκληση καθώς προετοιμαζόμαστε για το μέλλον, που απαιτεί προσαρμοστικότητα, ψηφιακή ευχέρεια και ευελιξία για καινοτομίες».
Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 5.000 αξιωματικοί και δόκιμοι στην Anglo-Eastern έχουν κληθεί να εγγραφούν στο «Mission 30».
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα ακόλουθα εργαλεία και μέτρα για την επιτάχυνση της επαγγελματικής ανάπτυξης των ναυτικών της Anglo-Eastern.
· Εξατομικευμένο χάρτη καριέρας: Κάθε αξιωματικός λαμβάνει έναν εξατομικευμένο χάρτη, που υπογραμμίζει το χάσμα μεταξύ της τρέχουσας θέσης του και της ιδανικής πορείας της καριέρας του.
· Στοχευμένη εκπαίδευση και αξιολογήσεις με το βλέμμα στις προοπτικές ανέλιξης.
· Καθοδήγηση από την ομάδα Career Care: Παρέχεται εξειδικευμένη καθοδήγηση στους ναυτικούς σχετικά με τις εξετάσεις για την απόκτηση πιστοποιητικού ικανότητας (COC), τις μεταβάσεις μεταξύ τύπων πλοίων και τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό της σταδιοδρομίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα καθοριστικό βήμα για την εμπορική ωρίμανση της αιολικής πρόωσης πραγματοποιήθηκε με την πιστοποίηση SOLAS των υπό κατασκευή τάνκερ τύπου LR2, που ναυπηγούνται από…
Νέα δεδομένα καταγράφονται στον ανταγωνισμό των ναυπηγείων της Νότιας Κορέας και της Κίνας, όσον αφορά την εξασφάλιση παραγγελιών για LNG carriers. Μετά τη ραγδαία…
Ένα μήνυμα συνεργασίας με το σύνολο των stakeholders για το μέλλον της ναυτιλιακής βιομηχανίας εξέπεμψε από τη Λεμεσό, όπου λαμβάνει χώρα το Maritime Cyprus,…
Σε μια μέτρια αύξηση της παραγωγής πετρελαίου για τον Νοέμβριο κατέληξαν οι οκτώ χώρες-μέλη του OPEC+, κατά τη συνεδρίασή τους την Κυριακή 5 Οκτωβρίου.…
Η ενεργειακή μετάβαση στη Βαλτική αποκτά νέα δυναμική, καθώς το λιμάνι της Κλαϊπέντα προχωρά αποφασιστικά προς την ολοκλήρωση του φιλόδοξου έργου παραγωγής πράσινου υδρογόνου.…
Το διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα επηρεάζεται έντονα από τις γεωπολιτικές εξελίξεις. Οι συνεχόμενες επιθέσεις των Χούθι, ειδικότερα, κατά εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα έχουν επιμηκύνει…
Σε χαμηλές στροφές εξακολουθεί να κινείται η ναυλαγορά των LNG carriers, με την «ψαλίδα» ωστόσο Ανατολής-Δύσης να κλείνει σημαντικά την τελευταία εβδομάδα. Σύμφωνα με…
Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την πλήρη λειτουργία του FSRU Αλεξανδρούπολης; Έχουμε κοινοποιήσει το χρονοδιάγραμμα για την επαναλειτουργία του FSRU Αλεξανδρούπολης. Η σταδιακή επαναλειτουργία…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ