
Σε ένα σημαντικό ορόσημο στην προσπάθεια να «απελευθερώσει» τη δυναμική του ενεργειακού κλάδου των ΗΠΑ προέβη πρόσφατα η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ.
Ειδικότερα, την Πέμπτη 29 Μαΐου, ο Υπουργός Ενέργειας των ΗΠΑ, Κρις Ράιτ, προχώρησε στην τελική έγκριση για εξαγωγές LNG σε χώρες δίχως συμφωνία ελεύθερου εμπορίου (non-FTA) από το έργο «Port Arthur LNG Phase II» του Τέξας. Πρόκειται για την παρθενική τελική έγκριση εξαγωγής LNG υπό την ηγεσία του Προέδρου Τραμπ, ο οποίος επιδιώκει να αντιστρέψει την παύση των εξαγωγικών αδειών της προηγούμενης αμερικανικής κυβέρνησης.
«Υπό την ηγεσία του Προέδρου Τραμπ, το Υπουργείο Ενέργειας αποκαθιστά τον ρόλο των ΗΠΑ ως του πιο αξιόπιστου προμηθευτή ενέργειας παγκοσμίως», ανέφερε σε δηλώσεις του ο Κρις Ράιτ.
Όσον αφορά το «Port Arthur LNG Phase II», εκείνο συνιστά τη δεύτερη φάση του έργου που αναπτύσσει η Sempra Energy στην πολιτεία του Τέξας. Βάσει εκτιμήσεων της εταιρείας, μόλις ολοκληρωθεί το έργο, εκτιμάται ότι θα εξάγει 1,91 δισ. κυβικά πόδια ημερησίως. Σημειώνεται ότι η πρώτη φάση του έργου αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2027.
Πλέον, οι εξαγωγές LNG που συνδέονται με εγκρίσεις υπό την ηγεσία του Προέδρου Τραμπ ανέρχονται σε 11,45 δισ. κυβικά πόδια ημερησίως.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 30 Μαΐου έλαβε χώρα η παράδοση του «Kohzan Maru VII», του πρώτου πλοίου μεταφοράς μεθανόλης διπλού καυσίμου, το οποίο εισέρχεται σε συμβόλαιο μακράς…
Η Ουκρανία θα χρειαστεί τουλάχιστον €500 εκατ. για να ανοικοδομήσει τις σημαντικότερες εγκαταστάσεις υποδομών στα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας που καταστράφηκαν ολοσχερώς μετά τις…
H ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας προβλέπεται να παραμείνει ανθεκτική, με το ΑΕΠ να αυξάνεται 2% το 2025 και 2,1% το 2026, χάρη στις επενδύσεις…
Σε συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας που θα πρωταγωνιστήσει στη θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου αερίου κατέληξαν οι Solvang ASA και ένα fund που διαχειρίζεται η…
Με σταθερό βήμα προς ένα βιώσιμο μέλλον, το λιμάνι της Κλαϊπέντα θέτει νέα πρότυπα όχι μόνο για τη λιμενική βιομηχανία της Λιθουανίας αλλά και…
Το outlook της αγοράς δεξαμενόπλοιων παραμένει θολό, με πληθώρα διαφορετικών παραγόντων να επιδρούν στη ζήτηση. Ειδικότερα, όπως αναφέρει έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson, ο σκοτεινός…
Η αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας αποτελεί κρίσιμο πυλώνα της παγκόσμιας στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, η πράσινη μετάβαση, δεν μπορεί να επιτευχθεί…
Η Ελλάδα, μέσα από στοχευμένες και συντονισμένες προσπάθειες των τελευταίων ετών, έχει καταστεί μείζων ενεργειακός κόμβος, συμβάλλοντας καθοριστικά στην εθνική και ευρωπαϊκή ενεργειακή διαφοροποίηση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ