
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου 2025 προχώρησε η εισηγμένη στον Nasdaq Capital Clean Energy Carriers Corp., με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.
Ειδικότερα, η εταιρεία κατέγραψε κέρδη ύψους $32,8 εκατ., αυξημένα κατά 486% σε ετήσια βάση. Η CCEC συνέχισε τη στρατηγική της αποεπένδυση από το segment των containerships, καθώς εστιάζει σε gas carriers, όχι αποκλειστικά LNG και LPG carriers, αλλά και πλοία τα οποία θα μεταφέρουν τα εμπορεύματα του αύριο και των οποίων τα trade routes αρχίζουν να αναπτύσσονται.
Από τον Νοέμβριο του 2023, η εταιρεία έχει προβεί στην πώληση 12 containerships και στην παραγγελία 11 LNG carriers και 10 gas carriers, στα οποία συμπεριλαμβάνονται τέσσερα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα και έξι πλοία που θα είναι σε θέση να μεταφέρουν LPG ή αμμωνία.
Ο CEO της CCEC, κ. Τζέρι Καλογηράτος, σε σχετικό σχόλιό του, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη ναύλωση δύο LNG carriers ‒που βρίσκονται υπό ναυπήγηση‒ σε συμβόλαια μεγάλης διάρκειας, υπογραμμίζοντας ότι αυτή η εξέλιξη αναδεικνύει τις θετικές προοπτικές της αγοράς για τις εταιρείες που διαχειρίζονται σύγχρονα και τεχνολογικά προηγμένα πλοία.
«Η CCEC παραμένει σε μεγάλο βαθμό απομονωμένη από τις τρέχουσες συνθήκες της spot αγοράς ΥΦΑ», πρόσθεσε, καθώς, από τα υπό ναυπήγηση πλοία της εταιρείας, τα πρώτα που ‒επί του παρόντος‒ δεν έχουν εξασφαλίσει ναυλοσύμφωνο αναμένεται να παραδοθούν το γ΄ τρίμηνο του 2026.
Επιπρόσθετα, η CCEC διαχειρίζεται πλέον μόλις τρία containerships, των οποίων τα συμβόλαια ναύλωσης έχουν διάρκεια έως και (τουλάχιστον) το 2032. Το γεγονός αυτό αντανακλά τις κινήσεις μετάβασης της CCEC με άξονα το όραμα που έχει θέσει για το μέλλον, δηλαδή να καταστεί κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών μεταφοράς αερίων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται άμεσα με την ενεργειακή μετάβαση της παγκόσμιας οικονομίας.
«Παραμένουμε σταθερά στην πορεία μας για την επανατοποθέτηση της CCEC, ώστε να γίνει η μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία των ΗΠΑ που επικεντρώνεται στον χώρο του LNG και της μεταφοράς αερίων», τόνισε ακόμα ο κ. Καλογηράτος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International παρέδωσε στην MSC, την προηγούμενη εβδομάδα, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «MSC LEILA», μεταφορικής ικανότητας 11.480 TEUs. Το…
Με πλήρη επιτυχία ολοκλήρωσε τις θαλάσσιες δοκιμές του το πρώτο Aframax δεξαμενόπλοιο αιολικής πρόωσης. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου των πλοίων διπλού καυσίμου της Cosco, καθώς ο κινεζικός κολοσσός γιόρτασε πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμα…
Η ιαπωνική ναυτιλιακή κοινότητα συνεχίζει στον δρόμο της καινοτομίας, καταγράφοντας ένα νέο ορόσημο. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Mitsui O.S.K. Lines, η εταιρεία τοποθέτησε…
Σε περίοδο ανοδικής πορείας φαίνεται να έχει εισέλθει η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Fearnleys, οι ναύλοι των VLGCs μεταφορικής…
33% ετήσια αύξηση στα περιστατικά εγκατάλειψης πλοίων δείχνουν τα στοιχεία της International Transport Workers’ Federation (ITF). Αναλυτικότερα, μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος έτους, είχαν…
Η DryDel Shipping ανακοίνωσε την Παρασκευή 30 Μαΐου την επιτυχή ονοματοδοσία και παραλαβή του δεύτερου νεότευκτου για το τρέχον έτος. Ειδικότερα, πρόκειται για το…
Παραγγελίες για την κατασκευή 600 πλοίων έχουν τοποθετηθεί εντός του 2025. Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές (320) αφορούν πλοία άλλων τύπων και όχι bulk…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ