
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου 2025 προχώρησε η εισηγμένη στον Nasdaq Capital Clean Energy Carriers Corp., με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.
Ειδικότερα, η εταιρεία κατέγραψε κέρδη ύψους $32,8 εκατ., αυξημένα κατά 486% σε ετήσια βάση. Η CCEC συνέχισε τη στρατηγική της αποεπένδυση από το segment των containerships, καθώς εστιάζει σε gas carriers, όχι αποκλειστικά LNG και LPG carriers, αλλά και πλοία τα οποία θα μεταφέρουν τα εμπορεύματα του αύριο και των οποίων τα trade routes αρχίζουν να αναπτύσσονται.
Από τον Νοέμβριο του 2023, η εταιρεία έχει προβεί στην πώληση 12 containerships και στην παραγγελία 11 LNG carriers και 10 gas carriers, στα οποία συμπεριλαμβάνονται τέσσερα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα και έξι πλοία που θα είναι σε θέση να μεταφέρουν LPG ή αμμωνία.
Ο CEO της CCEC, κ. Τζέρι Καλογηράτος, σε σχετικό σχόλιό του, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη ναύλωση δύο LNG carriers ‒που βρίσκονται υπό ναυπήγηση‒ σε συμβόλαια μεγάλης διάρκειας, υπογραμμίζοντας ότι αυτή η εξέλιξη αναδεικνύει τις θετικές προοπτικές της αγοράς για τις εταιρείες που διαχειρίζονται σύγχρονα και τεχνολογικά προηγμένα πλοία.
«Η CCEC παραμένει σε μεγάλο βαθμό απομονωμένη από τις τρέχουσες συνθήκες της spot αγοράς ΥΦΑ», πρόσθεσε, καθώς, από τα υπό ναυπήγηση πλοία της εταιρείας, τα πρώτα που ‒επί του παρόντος‒ δεν έχουν εξασφαλίσει ναυλοσύμφωνο αναμένεται να παραδοθούν το γ΄ τρίμηνο του 2026.
Επιπρόσθετα, η CCEC διαχειρίζεται πλέον μόλις τρία containerships, των οποίων τα συμβόλαια ναύλωσης έχουν διάρκεια έως και (τουλάχιστον) το 2032. Το γεγονός αυτό αντανακλά τις κινήσεις μετάβασης της CCEC με άξονα το όραμα που έχει θέσει για το μέλλον, δηλαδή να καταστεί κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών μεταφοράς αερίων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται άμεσα με την ενεργειακή μετάβαση της παγκόσμιας οικονομίας.
«Παραμένουμε σταθερά στην πορεία μας για την επανατοποθέτηση της CCEC, ώστε να γίνει η μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία των ΗΠΑ που επικεντρώνεται στον χώρο του LNG και της μεταφοράς αερίων», τόνισε ακόμα ο κ. Καλογηράτος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον 26 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε δυστύχημα με σκάφος στον ποταμό Νίγηρα, στη νοτιοκεντρική Νιγηρία, ανακοίνωσαν οι αρχές της πολιτείας Κόγκι. «Σύμφωνα…
Τη δυσκολία προσέλκυσης και διατήρησης ταλαντούχων επαγγελματιών, από κοινού με την εκπαίδευση τους στις νέες τεχνολογίες, ανέδειξε ο Αντώνης Κανελλάκης, Executive Director Alpha Bulkers,…
Μεγάλη μείωση του πληθωρισμού στην Ελλάδα καταγράφηκε τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με την πρώτη εκτίμηση της Eurostat. Ειδικότερα, με βάση τον εναρμονισμένο δείκτη τιμών καταναλωτή…
Ένα νέο κεφάλαιο στην τεχνολογική θωράκιση κρίσιμων θαλάσσιων και ενεργειακών υποδομών έρχεται με τη συνεργασία των Aker Solutions και Kongsberg Discovery. Οι δύο εταιρείες…
Από τους μικρούς αρθρωτούς αντιδραστήρες (SMRs) έως τα πλωτά πυρηνικά εργοστάσια, πλήθος χωρών και εταιρειών επενδύουν σε λύσεις που συνδυάζουν υψηλή ενεργειακή πυκνότητα, αξιοπιστία…
Η μεθανόλη ενισχύει τη θέση της ως καύσιμο-κλειδί στη μετάβαση της ναυτιλίας προς την αποανθρακοποίηση, με νέες παραγγελίες στον τομέα των Very Large Ore…
Η υπερθέρμανση των ωκεανών ευνοεί την εξάπλωση των εισβαλλόντων, χωροκατακτητικών ειδών και διαταράσσει την θαλάσσια βιοποικιλότητα και την αλιεία, κυρίως στη Μεσόγειο Θάλασσα, προειδοποιεί…
Η αξιοπιστία στο πλαίσιο τήρησης του χρονοδιαγράμματος αποτελεί ένα κρίσιμο στοιχείο για τις εταιρείες στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς συνιστά καταλυτικό παράγοντα της αποδοτικότητάς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ