
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου 2025 προχώρησε η εισηγμένη στον Nasdaq Capital Clean Energy Carriers Corp., με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.
Ειδικότερα, η εταιρεία κατέγραψε κέρδη ύψους $32,8 εκατ., αυξημένα κατά 486% σε ετήσια βάση. Η CCEC συνέχισε τη στρατηγική της αποεπένδυση από το segment των containerships, καθώς εστιάζει σε gas carriers, όχι αποκλειστικά LNG και LPG carriers, αλλά και πλοία τα οποία θα μεταφέρουν τα εμπορεύματα του αύριο και των οποίων τα trade routes αρχίζουν να αναπτύσσονται.
Από τον Νοέμβριο του 2023, η εταιρεία έχει προβεί στην πώληση 12 containerships και στην παραγγελία 11 LNG carriers και 10 gas carriers, στα οποία συμπεριλαμβάνονται τέσσερα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα και έξι πλοία που θα είναι σε θέση να μεταφέρουν LPG ή αμμωνία.
Ο CEO της CCEC, κ. Τζέρι Καλογηράτος, σε σχετικό σχόλιό του, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη ναύλωση δύο LNG carriers ‒που βρίσκονται υπό ναυπήγηση‒ σε συμβόλαια μεγάλης διάρκειας, υπογραμμίζοντας ότι αυτή η εξέλιξη αναδεικνύει τις θετικές προοπτικές της αγοράς για τις εταιρείες που διαχειρίζονται σύγχρονα και τεχνολογικά προηγμένα πλοία.
«Η CCEC παραμένει σε μεγάλο βαθμό απομονωμένη από τις τρέχουσες συνθήκες της spot αγοράς ΥΦΑ», πρόσθεσε, καθώς, από τα υπό ναυπήγηση πλοία της εταιρείας, τα πρώτα που ‒επί του παρόντος‒ δεν έχουν εξασφαλίσει ναυλοσύμφωνο αναμένεται να παραδοθούν το γ΄ τρίμηνο του 2026.
Επιπρόσθετα, η CCEC διαχειρίζεται πλέον μόλις τρία containerships, των οποίων τα συμβόλαια ναύλωσης έχουν διάρκεια έως και (τουλάχιστον) το 2032. Το γεγονός αυτό αντανακλά τις κινήσεις μετάβασης της CCEC με άξονα το όραμα που έχει θέσει για το μέλλον, δηλαδή να καταστεί κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών μεταφοράς αερίων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται άμεσα με την ενεργειακή μετάβαση της παγκόσμιας οικονομίας.
«Παραμένουμε σταθερά στην πορεία μας για την επανατοποθέτηση της CCEC, ώστε να γίνει η μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία των ΗΠΑ που επικεντρώνεται στον χώρο του LNG και της μεταφοράς αερίων», τόνισε ακόμα ο κ. Καλογηράτος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι κυψέλες καυσίμου είναι ηλεκτροχημικές διατάξεις που μετατρέπουν απευθείας τη χημική ενέργεια του υδρογόνου σε ηλεκτρική, χωρίς καύση. Η διαδικασία αυτή είναι σχεδόν αθόρυβη,…
Οι ηγέτες των 27 χωρών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που συνεδρίασαν στη σύνοδο κορυφής στις Βρυξέλλες, έδωσε το πράσινο φως για να παραταθούν για…
Απώλειες για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα κατέγραψε η ναυλαγορά των containerships. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container Index (WCI) της Drewry υποχώρησε στα $2.983/FEU την εβδομάδα…
Η Κίνα ανακοίνωσε σήμερα 27 Ιουνίου ότι «επιβεβαίωσε τις λεπτομέρειες» μιας εμπορικής συμφωνίας με τις Ηνωμένες Πολιτείες, διαβεβαιώνοντας πως η Ουάσινγκτον θα άρει περιορισμούς…
Με τη σύγκρουση στη Μέση Ανατολή να έχει κλιμακωθεί, το ενδιαφέρον της διεθνούς ναυτιλίας επικεντρώνεται στα Στενά του Ορμούζ και στο τι μέλλει γενέσθαι…
Με δυναμικούς ρυθμούς βαίνει η επέκταση των αμερικανικών έργων LNG, καθώς οι ενεργειακοί κολοσσοί προχωρούν σε νέες στρατηγικές κινήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, η Cheniere…
Αυξημένη ήταν η κινητικότητα στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τα κινεζικά ναυπηγεία να λαμβάνουν τη μερίδα του λέοντος (δεδομένα έως 24 Ιουνίου),…
Η αύξηση των τελών διέλευσης πλοίων από τα Δαρδανέλια και τον Βόσπορο, που ανακοίνωσε πρόσφατα η Άγκυρα, θα έχει σφοδρό αντίκτυπο στα κόστη μεταφοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ