
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου 2025 προχώρησε η εισηγμένη στον Nasdaq Capital Clean Energy Carriers Corp., με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.
Ειδικότερα, η εταιρεία κατέγραψε κέρδη ύψους $32,8 εκατ., αυξημένα κατά 486% σε ετήσια βάση. Η CCEC συνέχισε τη στρατηγική της αποεπένδυση από το segment των containerships, καθώς εστιάζει σε gas carriers, όχι αποκλειστικά LNG και LPG carriers, αλλά και πλοία τα οποία θα μεταφέρουν τα εμπορεύματα του αύριο και των οποίων τα trade routes αρχίζουν να αναπτύσσονται.
Από τον Νοέμβριο του 2023, η εταιρεία έχει προβεί στην πώληση 12 containerships και στην παραγγελία 11 LNG carriers και 10 gas carriers, στα οποία συμπεριλαμβάνονται τέσσερα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα και έξι πλοία που θα είναι σε θέση να μεταφέρουν LPG ή αμμωνία.
Ο CEO της CCEC, κ. Τζέρι Καλογηράτος, σε σχετικό σχόλιό του, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη ναύλωση δύο LNG carriers ‒που βρίσκονται υπό ναυπήγηση‒ σε συμβόλαια μεγάλης διάρκειας, υπογραμμίζοντας ότι αυτή η εξέλιξη αναδεικνύει τις θετικές προοπτικές της αγοράς για τις εταιρείες που διαχειρίζονται σύγχρονα και τεχνολογικά προηγμένα πλοία.
«Η CCEC παραμένει σε μεγάλο βαθμό απομονωμένη από τις τρέχουσες συνθήκες της spot αγοράς ΥΦΑ», πρόσθεσε, καθώς, από τα υπό ναυπήγηση πλοία της εταιρείας, τα πρώτα που ‒επί του παρόντος‒ δεν έχουν εξασφαλίσει ναυλοσύμφωνο αναμένεται να παραδοθούν το γ΄ τρίμηνο του 2026.
Επιπρόσθετα, η CCEC διαχειρίζεται πλέον μόλις τρία containerships, των οποίων τα συμβόλαια ναύλωσης έχουν διάρκεια έως και (τουλάχιστον) το 2032. Το γεγονός αυτό αντανακλά τις κινήσεις μετάβασης της CCEC με άξονα το όραμα που έχει θέσει για το μέλλον, δηλαδή να καταστεί κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών μεταφοράς αερίων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται άμεσα με την ενεργειακή μετάβαση της παγκόσμιας οικονομίας.
«Παραμένουμε σταθερά στην πορεία μας για την επανατοποθέτηση της CCEC, ώστε να γίνει η μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία των ΗΠΑ που επικεντρώνεται στον χώρο του LNG και της μεταφοράς αερίων», τόνισε ακόμα ο κ. Καλογηράτος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το λιμάνι του Μπέλφαστ φιλοξένησε την πρώτη τελετή ονοματοδοσίας πλοίου, μετά από δύο δεκαετίες, με 200 προσκεκλημένους να δίνουν το «παρών». Το «Stena Futura»,…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε κάμψη για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Οκτώβριο, οδηγούμενη εκ νέου από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…

Μεταβολές καταγράφονται στη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο κατώφλι του 2026. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Xeneta, την εβδομάδα που μας πέρασε, οι…

Η εισαγωγή του νέου Port Community System (PCS) από την DP World στο λιμάνι της Μομπάσα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Norwegian Car Carriers (NOCC), με τον όμιλο να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός…

Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων αποτελούν το έναυσμα για τη σύσταση μιας νέας συμμαχίας στη Βόρεια Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, η Odfjell SE και η…

Οι ιαπωνικές αρχές ενέκριναν, στις 21 Νοεμβρίου, την επανεκκίνηση του μεγαλύτερου πυρηνικού εργοστασίου παγκοσμίως, για πρώτη φορά μετά την καταστροφική πυρηνική κρίση της Φουκουσίμα…

Αύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ